اخبار بورس

تحول دیجیتال فقط کدنویسی و کامیپوتر نیست/ کیف پول “اوانو”، تسهیل گر تراکنش‌های ارزش افزا

مدیر محصول کیف پول “Uano”:

نشست خبری راهکارهای مالی و زیرساختی با حضور خبرنگاران در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴ برگزار شد.

گزارش کردن افق میهنداود علیزاده مدیر تولید کیف پول اوانو در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴ در نشست خبری راهکارهای مالی و زیرساختی با همراه اول توضیح داد: سازوکار ابزار اصلی بخش فین تک و تمامی حوزه های فعالیت و صنایع. درگیر در فین تک کیف پول را می توان معرفی کرد. پول الکترونیک در حال تولید است.

در این جلسه موارد زیر مورد بحث قرار گرفت:

از سال ۲۰۱۴، نرخ رشد بخش های مالی فین تک به شدت افزایش یافته است.

سهم روش های پرداخت در ایران بالای ۹۰ درصد است و مردم شروع به استفاده از کارت های بانکی کرده اند.

“تنظیم بد” نتیجه تنظیم ایستا و نه پویا است. “تنظیم کننده بد” بر اساس رویدادها و اختلالات بازار به روز نمی شود و از کارشناسان استفاده نمی کند. بر صنعت تسلط ندارد و نقشی در ارزش آفرینی ندارد.

نتیجه نظارتی در بخش کارت ۴۸ میلیارد تراکنش در سال و درآمد حاصل از سود کارمزد بر اساس مدل جدید کارمزد تراکنش ۵.۵ همت خواهد بود.

پوزهای موجود در کشور: ۹۹ میلیون دستگاه پوز در کشور داریم که ارزان ترین دستگاه پوز حدود ۷۰ دلار و یک عدد معادل ۳۱ همتن پول پوز در کشور است.

کارت های بانکی موجود در کشور: ۴۴۵ میلیون کارت بانکی در دست مردم است. ۶.۵ همات پول کارت است.

کیف پول:

هزینه راه اندازی بهترین کیف پول الکترونیکی ۲۵۰۰۰۰ دلار است. کیف پول های موجود “بالا” دی “JP، SnapP، TPS” کسانی هستند که ارزش ایجاد می کنند و فقط برای بدست آوردن پول و تسویه فوری با کاربر تلاش نمی کنند.

در کیف پول “Uano” کاربر شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و احراز هویت انجام می شود.

ویژگی های کلیدی کیف پول:

اتصال کارت بانکی به کیف پول: کارت بانکی افراد مرتبط با کیف پول که از طریق زیر پیشخوان بانک پارسیان به کارت لینک می شوند.

متعادل باشد: بر اساس معماری که ساخته‌ایم، می‌توانیم تعادل بیشتری برای توسعه تعاملات B2B ایجاد کنیم. ما می توانیم تعادل مصرف یک سازمان را ایجاد کنیم.

یاد بگیرید: با IPI ها کیف پول در اختیار مشتری قرار می گیرد و پرداخت ها و تراکنش ها انجام می شود. ایجاد یک کیف پول فراگیر همچنان در حال تکامل است. این دو رکورد حاصل تلاش هایی است که قطعا با درایت مدیرعامل قبلی و مدیرعامل فعلی انجام شده است.

ما توانستیم کمپین بزرگ “با انرژی” را سازماندهی کنیم که با موفقیت به پایان رسید و در پایان جوایز نقدی اهدا شد. ۱۷۰۰۰ شعبه در سراسر کشور، دیجی کالا، اپ، استور دی جی کالا، آموزش، لوازم آرایشی، پوشاک و غیره کاربر می تواند به راحتی خرید کند.

فروش سازمانی ما را قوی تر کرده است. ما با ۱۰ سازمان قرارداد بسته ایم. تحول دیجیتال فقط مربوط به کدنویسی و رایانه نیست. ما باید کل زنجیره ارزش تحول دیجیتال را ایجاد کنیم. ما حتی نیاز به دیجیتالی کردن سیستم دامنه تجارت، سیستم تحویل داریم.

مدیر محصول کیف پول «اوانو» در پایان گفت: راهبرد تنظیم و کنترل روش‌های نوین تراکنش مبتنی بر راهکارهای دیجیتال و کیف پول الکترونیکی و همچنین روش‌های سنتی رایج و بقا و نابودی آن‌ها است. هر کدام از آنها بر اقتصاد و مصرف آزاد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا