بانک و بیمه

ارسال بیش از ۸۹۰ هزار کروکی برخط از پلیس به بیمه مرکزی

به گزارش افق میهن، صادق کیان، مدیر توسعه و نوآوری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی در گفت‌وگویی گفت: بحث عملیاتی‌سازی «آنلاین کروکی» از آذر ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد، ابتدا پلیس فرجه با توجه به شماره از تبلت هایی که در کشور به آنها داده می شود، کروکی به صورت آنلاین راه اندازی شد اکنون کار در حال پیشرفت است.

در ادامه این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس آمار از آذرماه سال گذشته تا ۱۶ آذرماه سال جاری حدود ۸۹۰ هزار و ۴۸۴ فقره کلاهبرداری به صورت اینترنتی توسط پلیس به بیمه مرکزی ارائه شده است که بیشتر این موارد کلاهبرداری مربوط به سری صدم سازش بوده است. و سری دوم متناقض، بنابراین از این تعداد ۸۹۰۴۸۴ مقاله ارسال شد که تقریباً ۵۹۶۰۰۰۹۵۵ مقاله از صد سری و ۲۹۳۲۲۴ مقاله ارسال شد. مقالاتی از دویست سری. است

وی افزود: از تعداد ذکر شده، تقریباً ۴۶۵ هزار و ۶۷۱ مورد بررسی و از شرکت های بیمه شده استعلام شده است. البته لازم به ذکر است که امکان تحقیق و تفحص از سوی شرکت بیمه هم برای مقصر و هم بی گناه وجود دارد و در این آمار دوبار تحقیق جمع آوری نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا