اخبار اقتصاد ایران

تسهیلات بازسازی و نوسازی مسکن بانک ایران زمین :: افق میهن

تسهیلات جعاله یکی از اقدامات حمایتی بانک ها در تامین مالی متقاضیان تعمیر، نوسازی و یا تکمیل مسکن و ساختمان های نیمه کاره است. وام زمین جعاله ایران با نرخ سود مناسب و بازپرداخت طولانی مدت یکی از گزینه های مناسب برای کسانی است که قصد بهسازی یا بازسازی منزل خود را دارند.

زمان نیاز به بازسازی، تعمیر و تکمیل تعمیرات مسکن برای هر مالکی فرا می‌رسد، اما شرایط اقتصادی، ارقام بالای بازسازی و خرید تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز برای تعمیر یا نوسازی ساختمان‌ها باعث شد تا سیستم بانکی ایران در این زمینه فراهم کند. تسهیلاتی به نام وام مسکن یا وام تعمیر. در نظر گرفتن

تسهیلات نوسازی و نوسازی مسکن برای اولین بار توسط بانک مسکن در اختیار متقاضیان قرار گرفت. اما اکنون بسیاری از بانک ها آن را ارائه می دهند. بانک ایران زمین یکی از بانک های خصوصی کشور است که همواره نیازهای جامعه هدف را شناسایی کرده و برای رفع نیازهای مالی مردم ایران نیازسنجی می کند و طرح های تسهیلات و تامین مالی مورد نیاز آنها را ارائه می کند. است.

متقاضیان می توانند برای کلیه تعمیرات اعم از تعویض درب و پنجره، تعویض سرامیک و کفپوش، تعمیر لوله کشی، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … درخواست وام کنند همچنین متقاضیانی که قصد تکمیل خانه در حال ساخت را دارند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

افرادی که قصد خرید تجهیزات برای تکمیل بازسازی و تعمیرات را دارند نیز می توانند از امکانات قرارداد جعاله ایران زمین استفاده کنند. قرارداد جاله قراردادی است که به موجب آن بانک به عنوان عامل (پیمانکار) یا جاعل (کارفرما) مسئولیت اجرای پروژه ها یا فعالیت های اقتصادی متقاضیان اعتبار را به منظور تامین مالی آنها بر عهده می گیرد و مشتری پرداخت می کند. هزینه کار به صورت یکجا یا به صورت اقساطی به بانک پرداخت کنید.

شرایط اعطای تسهیلات پولیش در بانک ایران زمین به این صورت است که مالک باید درخواست کتبی در خصوص صیقل دادن ملک و تعیین هزینه های لازم برای تعمیرات لازم را ارائه دهد. پس از امضای قرارداد و بررسی آن، مبلغ تسهیلات توسط بانک ایران زمین به حساب متقاضی واریز می شود. حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت، مدت قرارداد برای دوره ساخت و بازپرداخت و نرخ سود مورد انتظار در هر مقطع زمانی توسط اداره مرکزی تعیین و ابلاغ می شود.

فرم درخواست تسهیلات (با توجه به موضوع معامله ساخت یا تعمیر مسکن) که در آن مشخصات، نوع کار، میزان سرمایه مورد نیاز برای انجام کار، میزان تسهیلات درخواستی، ارزش فعلی یا ثبت شده اموال موضوع معامله، مدت معامله، نحوه انحلال و واریز تسهیلات بنا به درخواست و مدارک و ضمانت های مشخص شده از جمله مدارک لازم برای دریافت تسهیلات جعاله در بانک ایران زمین است.

همچنین فتوکپی اسناد یا مدارک مالکیت متقاضی (تطبیق شده با اصل توسط شعبه)، فتوکپی شناسنامه متقاضی و سایر مدارک و مجوزهایی که با توجه به نوع معامله لازم است با توجه به مراجع تایید کننده و پرداخت کننده تسهیلات اخذ و نگهداری آنها نیز از جمله مدارک مورد نیاز است. تکمیل مراحل دریافت تسهیلات مشکل خواهد بود.
مدت قرارداد برای مدت تعمیر حداکثر شش ماه و برای بازپرداخت در اقساط ماهانه مساوی حداکثر سه سال می باشد. در صورت نیاز به تعمیرات اساسی و مجوزهای لازم از شهرداری محل، مجوز مذکور باید اخذ و در پرونده معاملات درج شود. متقاضی باید نگه داشته شود.

ملک مورد نظر باید شهری و در محدوده فعالیت شعبه پرداخت تسهیلات باشد و متقاضی بابت تسهیلات تعمیر مسکن (اعم از وام قرض الحسنه یا تسهیلات موضوع این موضوع به بانک ها بدهی نداشته باشد. دستورالعمل).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا