بانک و بیمه

لزوم راه اندازی سوپرمارکت مالی با محوریت بیمه

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایرانابوالفضل نجارزاده مدیرعامل این بانک با اشاره به قدمت تقریباً یکصد ساله بانک ملی ایران و بیمه ایران گفت: این تفاهم نامه بین دو سرمایه و میراث ملی و همکاری این دو کشور ملی موجب خواهد شد. موسسات به اقتصاد کشور کمک می کنند و به مردم در سراسر جهان خدمت می کنند. این کشور کمک خواهد کرد و منشاء همکاری های بیشتر برای ارائه خدمات بهتر و حمایت از برنامه ها و سیاست های دولت خواهد بود.

وی ادامه داد: تمام سرمایه این دو موسسه اعتماد و تلاش گذشته است و خاطرنشان کرد: سرعت تغییرات در صنعت بانکداری هفتگی یا حتی روزانه است و باید با این تغییرات برنامه ریزی کرد و همگام بود. بر این اساس، ما علاقه مند به ارائه خدمات و محصولات و همچنین همکاری در زمینه های دیگر مانند فناوری و پشتیبانی هستیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از خدمات این بانک برای دریافت بیمه ایران ویژه به جای حضوری به صورت آنلاین ارائه می شود.

نجارزاده تصریح کرد: این تفاهم نامه فرصتی است تا همکاران هر دو سازمان از خدمات یکدیگر بهره مند شوند و علاوه بر ارائه خدمات متفاوت به مشتریان، منشأ منفعت و تاثیرگذاری برای همکاران نیز خواهد بود.

وی با تاکید بر سیاست ها و راهبردهای آقای رئیس جمهور در خصوص هم افزایی بین دستگاه ها به ویژه مجموعه های وزارت اقتصاد و دارایی، تصریح کرد: با این همکاری می توان خدمات متفاوت و رقابتی را علاوه بر پایداری برای هر دو ارائه کرد مجموعه ها با هدف شاهد توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور و معیشت مردم هستند.

علی جبار، مدیرعامل بیمه ایران نیز در این نشست گفت: بی شک همکاری دو مولفه موثر در اقتصاد کشور است که هم افزایی این ظرفیت ها می تواند برای مردم ایران و هر دو نهاد مثمر ثمر باشد تعامل و همکاری، ما محصولات ثابتی ایجاد می کنیم که همه مشتریان می توانند از آن بهره مند شوند.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور اعضاء هیئت مدیره، معاونین و روسای ادارات بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مسئولین ادارات بیمه ایران برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا