اخبار اقتصاد ایران

تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایران‌مال با همکاری همراه اول :: افق میهن

محاروبل با هدف توسعه خدمات هوشمند و دیجیتال در یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، قرارداد همکاری با ایران مال منعقد کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، قرارداد همکاری موبایل اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و ایران مال به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، امروز یکشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۳ به منظور ارائه خدمات فناوری جدید و هوشمندتر کردن تجربه کاربر منعقد شد.

حرکت به سمت زندگی دیجیتال

حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم گفت: با بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال روزانه و توسعه نسل جدید شبکه های ارتباطی، سعی داریم با استفاده از فناوری هایی مانند 5G سبک زندگی مردم را دیجیتالی کنیم. و آسایش بیشتری را برای جامعه فراهم کند.

وی افزود: این قرارداد بخشی از پروژه هوشمندسازی صنایع و بازارها است که از چند سال گذشته توسط این شرکت آغاز شده و هدف آن ارائه خدمات جذاب و کاربردی برای کسب و کارهای هوشمند و نسل جوان است.

به گفته بهروزی، ارائه زیرساخت هوش مصنوعی و تحلیل کلان داده برای مدیریت هوشمند مصرف انرژی، توسعه خدمات مالی و اعتباری مرتبط با کیف پول دیجیتال و توسعه خدمات مالی و اعتباری مرتبط با کیف پول های دیجیتال، نمونه ای از خدمات جدید ارائه شده توسط تلفن همراه اول در سال جاری، به گفته بهروزی است. ارائه پیشنهادات ویژه در مراکز خرید هوشمند برای مخاطبان.

ایجاد ارزش برای بازدیدکنندگان

جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران مال نیز با بیان اینکه شریک اول یکی از معتبرترین برندهای داخلی است، گفت: این همکاری فرصتی را برای گسترش سطح تعاملات و ایجاد تجربیات منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها در ایران مال فراهم می کند.

اهداف و برنامه های همکاری

تاکید این قرارداد که به امضای سید عباس نوربخش معاون مالی و تدارکاتی حمارول اول و جمشید اقبال پور مدیرعامل ایران مال رسید، ایجاد بسترهای ارتباطی جدید است که بتواند فناوری های نوینی مانند هوش مصنوعی، بزرگ را بیشتر پیاده سازی کند. تجزیه و تحلیل داده ها، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و 5G.

هوشمندسازی عناصر اصلی مراکز خرید هوشمند، مدیریت باشگاه مشتریان ایران مال، مدیریت تبلیغات هوشمند، خدمات مالی، اعتباری و پرداخت دیجیتال، نظارت تصویری هوشمند، مسیریابی هوشمند داخلی و ارائه پیشنهادات هدفمند به بازدیدکنندگان از دیگر مواردی است که در راستای اهداف اجرای این قرارداد حاصل خواهد شد

این همکاری بستری برای ارائه خدمات نوآورانه در فضای بین المللی ایرانی فراهم می کند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا