ترندهای روز

دستگاه سلامتی BeamO معرفی شد؛ چکاپ بدن در خانه در کمتر از یک دقیقه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

شرکت فرانسوی Withings به تولید دستگاه های هوشمند در زمینه سلامت شهرت دارد. اکنون در آستانه CES، این شرکت یک دستگاه چکاپ سلامت چند منظوره به نام BeamO را معرفی کرده است که می تواند تنها در یک دقیقه وضعیت سلامتی شما را بررسی کند. با این دستگاه علاوه بر اندازه گیری دمای بدن و اکسیژن خون، می توان نوار قلب نیز گرفت.

بر اساس یک گزارش جدید، دستگاه جدید BeamO اندازه کوچکی دارد و از الکتروکاردیوگرام (ECG)، اکسیمتر، گوشی پزشکی و دماسنج ادغام شده است. با این چهار ویژگی می توانید علاوه بر دمای بدن، سلامت قلب و ریه های خود را نیز ارزیابی کنید.

ویژگی ها، قیمت و تاریخ عرضه دستگاه BeamO

اریک کاریل، رئیس و موسس Withings در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که این دستگاه اطلاعات حیاتی بدن و علائم خطر را در اختیار شما قرار می دهد. هدف Withings از ایجاد BeamO این است که به کاربران اجازه دهد تا پارامترهای کلیدی سلامت خود را به طور منظم‌تر در خانه اندازه‌گیری کنند، بدون اینکه هر بار به پزشک مراجعه کنند.

BeamO از حسگرهای موج نور و اطلاعات صوتی برای تعیین سطوح اشباع اکسیژن خون (SpO2) با بررسی الگوهای جریان خون و دما استفاده می‌کند. همچنین این دستگاه از طریق ECG (مشابه آنچه در اپل واچ استفاده می شود) اختلالات قلبی را تشخیص می دهد.

BeamO همچنین مجهز به فناوری حسگر Withings Thermo برای اندازه گیری دمای بدن با استفاده از اسکن مادون قرمز است. این سنسور می تواند دما را بدون تماس با بدن نشان دهد. این دستگاه همچنین دارای یک گوشی پزشکی دیجیتال است که برای ضبط صداهای قفسه سینه و قلب استفاده می شود. این دستگاه با درگاه USB-C به کاربر این امکان را می دهد تا تاریخچه اطلاعات سلامت خود را استخراج کرده یا برای متخصص ارسال کند.

Withings وعده می دهد که BeamO می تواند تمام این بررسی ها را در کمتر از یک دقیقه انجام دهد و دستگاه همچنین به شما در مورد مسائلی مانند تب، عفونت، فیبریلاسیون دهلیزی (ضربان قلب نامنظم) و موارد دیگر هشدار می دهد.

دستگاه BeamO پس از تایید FDA با قیمت ۲۴۹.۹۵ دلار در ماه ژوئن در دسترس خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا