فناوری

دشمنان بدانند که فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی را به دنبال خواهد داشت

به گفته خبرگزاری میهان Tejarat و به نقل از مرکز رسانه های قضایی ، هوجات الاسلام و مسلمانان محمد جافر مونتازری در مراسم یادبود شهدای شهدای تروریستی گلزار شهادا در مراسم یادبود شهدای کرمان و مردم کرمان ابراز تسلیت کردند: نیروی پلیس و نیروهای اطلاعاتی امنیتی باید مطالعات امنیتی و اطلاعاتی خود را با ابزارها و تجهیزات خود انجام دهند ، به طوری که ما هرگز شاهد چنین حوادثی هستیم یا به حداقل می رسد ، البته سازمان های اجرای قانون و امنیت از تمام اختیارات خود استفاده کرده اند. قدرت تأمین امنیت برای زائران در چهارمین سالگرد حج قاسم و در مورد پیگیری این واقعه ، اطلاعات زیادی به دست آمده است و این تحقیقات امنیتی و اجرای قانون پس از اتمام نهایی ، علنی می شود.

وی خطاب به ضابطان دادگستری عمومی و خاص افزود: لازم است در اسرع وقت تحقیقات فنی برای پرونده این حادثه آماده و تکمیل و به دستگاه قضایی ارسال شود و مراجع قضایی استان نیز موظف هستند. برای پیگیری موضوع.” به پرونده فوق منصفانه رسیدگی کنید. اطلاعات و امنیت این است که در همه جای سیستم جمهوری اسلامی ایران ، برای اطمینان از امنیت مردم ، آنها باید برای این نوع مراسم بیشتر رعایت کنند.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند جنایتکاران طاقت شور و شوق زائران سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را نداشتند، چه دستگاه های آلوده به خون بی گناهان و چه مغزهای فاسدی که آنها را هدایت می کردند. از این به بعد بیراهه آنها باید عادلانه مجازات شوند. و سرکوب خواهد شد لذا دشمنان بدانند که فاجعه آفرینی پاسخ سختی را به دنبال خواهد داشت و قطعا از تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی خود برای کشتار جنایتکاران و جنایتکاران، دستگاه قضایی استان کرمان و دستگاه قضایی استفاده خواهند کرد. . آمادگی کشور برای برخورد سریع با پرونده تروریستی کرمان.

حادثه تروریستی کرمان حادثه ای بسیار تلخ و بسیار مرگبار بود

وی ادامه داد: حادثه تروریستی کرمان حادثه بسیار تلخ و بسیار مرگباری بود که در طول ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن نبوده ایم. شاهچراغ شیراز یا حرم مطهر علی بن موسی الرضا یکی از این رویدادها بود، اما ویژگی خاص این مراسم رحلت گلزار شهدای کرمان در روز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) بود.س) در این حادثه ، بیش از ۹۰ نفر از افراد بی گناه به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰۰ نفر زخمی شدند ، در میان افرادی که شربت شهادت را نوشیدند ، فرزندان یک ساله و دو ساله و بیشتر شهدای این واقعه بودند. زن بودند

Hojjat al-Islam wa almuslimin Montazeri ادامه داد: این حادثه اخیر درد ناگوار برای مردم کرمان ، برای مردم ایران بود ، و برای افراد متقاضی آزادی جهان ، البته ، شهدا که شربت شهادت را نوشیدند . در این روز و به دست شرورترین مردم ، آنها در موقعیت بسیار بالایی در بهشت ​​قرار گرفتند ، اما برای خانواده های آنها دشوار است ، پرونده حادثه تروریستی در کرمان باید در اسرع وقت آماده شود تا جنایتکارانی که به نوعی در این حادثه تروریستی دست داشته اند و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی گفت: “خانواده شهدای بزرگ و افراد محترم کرمان و ایران ، خانواده شما از شهادت که ما در تاریخ انقلاب شاهد آن نبوده ایم ، از آن فرزندان خردسال ، زنان شهید شده که درگذشتند ، مورد تقدیر قرار گرفتند.” محبت حضرت فاطمه (س)».س) آنها رفتند و گلگون شدند ، این یک افتخار بزرگ است که باید حفظ شود ، به خصوص برای بزرگان که چندین عضو خانواده خود را از دست داده اند ، همچنین برخی از خانواده های شهدا درخواست کردند که با رهبر عالی ملاقات کنند و این موضوع را به دفتر وی آوردند. تحویل داده می‌شویم و من با رهبری ملاقات خواهم کرد.

رئیس دیوان عالی کشور اظهار داشت: چند روز قبل از این حادثه ، گروهی از مردم کرمان و استان های خوزستان برای دیدار با رهبر عالی رفتند. نکاتی که مقام معظم رهبری به مردم کرمان فرمودند قابل توجه است. وی اظهار داشت که اگر می خواهیم مردم کرمان را در چند جمله توصیف کنیم ، اولی هویت فرهنگی عمیق کرمان است و دوم نخبه گرایی کرمان ، نجابت اخلاقی ، ایمان صمیمانه و پیشگام مردم کرمان در پیوستن به اسلام. و نهضت انقلابی، اینها سخنانی بود که مقام معظم رهبری در تمجید از مردم این استان بیان کردند.

حاج قاسم سلیمانی مکتب امیرالمومنین را احیا کرد

وی افزود: مردم کرمان مایه افتخار و سربلندی شماست که استاندار این دیار سربازی است که جهان را رهبری می کند. تکان دادن بابا قیام کرد، حاج قاسم سلیمانی، هم جانش و هم شهادتش، هم مردمی که در مدرسه اش درس می خوانند. زائرانش آنها برای دشمن خطرناک هستند و دشمن به دنبال تعطیل این خط و این مدرسه است و دشمن داعش را برای حمله و نابودی به سیستم مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد و هدف نهایی آن حمله به سیستم مقدس بود جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران. از سوریه شروع کردند و به عراق آمدند، به ۴۰ کیلومتری مرزهای ایران رسیدند اما حاج قاسم سلیمانی با درایت و شجاعت خود داعش را نابود کرد. باست یک مرد بود و او به یک شهید تبدیل شد ، اما مدرسه ، راه و پیام او درسی برای همه است ، آنچه باعث شد حج قاسم حاج قاسمیم رفتار زهد او باشد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: تک تک ما ایرانیان قدردان حاج قاسم سلیمانی هستیم. اگر تلاش او نبود، امروز ما دچار همان بلایی بودیم که آنها بر سر مردم عراق آوردند. .آ)مدرسه امام حسینآ)آنها در مکتب امام خمینی (ره) بزرگ شده و تحت رهبری رهبر عالی ، در برابر دشمن و در برابر استکبار و برنامه های صهیونیست ها ایستاده اند.

وی افزود: بمباران در حرم مطهر شاهچراغ شیراز دو پرونده داشت که یکی از آنها به نتیجه رسید و در پرونده دیگر ، حکم دادگاه نهایی بود و در آینده نزدیک حکم عاملان حادثه شیراز اجرا می شود.

رئیس دیوان عالی کشور تأکید کرد: تفاوت بین حق و غلط در طول تاریخ دیده شده و در قرآن کریم ثبت شده است. این تقابل از زمان خلقت آدم تا زمان نزول قرآن نیز ذکر شده است. برخی قسمت ها را هم به عنوان درس عبرت برای همه توضیح داد. انسانها باید نمونه باشند ، به عنوان مثال ، رویارویی هابیل و قابیل ، پیامبر ابراهیم (ص) در رویارویی با نیمرودیت ها ، موسی بن عمران در رویارویی با فرعون ، عیسی بن مریم در تقابل با یهودیان ، پیام رسان معلق اسلام (علیه السلام).پ) امیرالمومنین علی علیه السلام در رویارویی با مشرکان و منافقینآ) مقابل ناکسان و سرکش و فسقان، امام مجتبی (آ) حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مخالفت با بیعت کنندگانآ) در تقابل با یزید و یزیدیان.

وی توضیح داد: به همین ترتیب ، اگر تا امروز به تاریخ اسلام نگاه کنید ، این مخالفت همیشه وجود داشته است ، یعنی هنگامی که پیامبران بزرگ توسط خداوند متعال سفارش داده شدند تا بشر را راهنمایی کنند و آنها را به مسیر مستقیم خدا فراخوانی کنند. منافقین در مقابل این هدایت الهی ایستادند. این رویارویی ادامه خواهد یافت و ادامه خواهد یافت ، به ویژه هنگامی که انقلاب اسلامی ایران توسط امام خمینی (RA) تأسیس شد ، دیدیم که جهان متکبر با تمام توان خود با سیستم مقدس جمهوری اسلامی روبرو شده است و به طرق مختلف آن را جستجو می کند. . آنها قرار بود سیستم مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکست دهند ، در سالهای ۱۹۵۷ ، ۱۹۵۸ و ۱۹۵۹ ، آنها گروهی را فرستادند که بعداً به عنوان منافق و جنایات مرتکب شناخته شدند ، همان جنایاتی که امروزه از آن استفاده می کند ، در خیابان های تهران و برخی از منافقین در شهرهای بزرگ مرتکب جرایمی مانند سرخوردگی ، سوزش و پوست شدند و فقط به این دلیل که مردم پیروان سیستم جمهوری اسلامی بودند ، دشمن آنها را به سمت کودتا سوق داد و نظم کشور را مختل کرد ، اما موفق نشد .

Hojjat al-Islam Wal-Muslimin Montazeri توضیح داد: دشمنان شیطان و رهبر آنها صدام را به میدان فرستادند ، از صدام حمایت کردند و از صدام حمایت کردند و هر کاری را که می توانستند انجام دادند ، اما آنها موفق نشدند ، و در پایان ، دیدید سرنوشت صدام او با شجاعت مردم ایران ، جنگ هشت ساله را به نفع مردم به پایان رساند ، اما توطئه دشمن به پایان نرسید و آنها با انواع دشمنی در اتاق تفکر خود تحصیل کردند. ; از جنگ نظامی و سایبری گرفته تا تهاجم فرهنگی و استفاده از فضای سایبری، همه چیز را امتحان کردند، اما هرگز موفق نشدند.

وی افزود: هنگامی که ما صفحات طلایی تاریخ ۴۴ ساله انقلاب اسلامی را می چرخانیم ، هر روز دشمن با جنگ ، جنگ نظامی ، اقتصادی و فرهنگی روبرو شده است و دشمنان سعی می کنند دشمن را به طرق مختلف شکست دهند. سیستم. اما مردم مردانه در میدان ایستادند و هر جا که باید از نظام حمایت کرد، برای مقابله با دشمن به میدان آمدند، دشمنان از برخی عناصر مستقیم و برخی غیرمستقیم استفاده کردند. اتفاقی که برای سلیمانی در این شهر افتاد حلقه‌ای از زنجیره‌ای است که دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران آماده و اجرا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا