فناوری

میشل اوباما: از آنچه قرار است در میهن تجارتات ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد، وحشت دارم

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

فارس: همسر رئیس جمهور سابق آمریکا می گوید از اتفاقاتی که قرار است در سال ۲۰۲۴ در کشور تجارت بیفتد می ترسد و نگران آینده دموکراسی در این کشور است.

«میشل اوباما» بانوی اول سابق آمریکا تحت تأثیر اظهارنظری که در یک پادکست انجام داد، توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد. او در این پادکست به وضوح گفته است که از اتفاقاتی که ممکن است در وطن کسب و کارهای بعدی آمریکایی بیفتد می ترسد.

اوباما در سخنان خود به برخی از نگرانی های خود در مورد حوادث جهان اشاره کرد و گفت: چیزهایی که مرا بیدار نگه می دارد جنگ در بسیاری از جبهه ها، آنچه هوش مصنوعی قرار است برای ما به ارمغان بیاورد و موضوع محیط زیست است.

وی در ادامه اظهارات خود ضمن اشاره به موارد یاد شده گفت که نمی داند در مقابل این مسائل به اندازه کافی تند عمل می کند یا خیر. وی حتی اقدامات انجام شده در زمینه آموزش مردم را زیر سوال برد و اعلام کرد که کنترلی بر این مسائل وجود ندارد.

وی به طور خاص درباره وطن تجاری ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ گفت: من از اتفاقاتی که قرار است در سرزمین تجاری بیفتد می ترسم. چون مهم این است که چه کسی رهبر ما می شود و به جای ما حرف می زند و مهم این است که چه کسی را برای این کار کشور معامله کنیم.

همسر سابق باراک اوباما، رئیس جمهور سابق دموکرات آمریکا نیز درباره موضوع بحث برانگیز نامزدهای فعلی این حزب یعنی «دموکراسی» صحبت کرد و گفت: نمی توان به سادگی از کنار دموکراسی به عنوان یک موضوع گذشت، البته ، و من گاهی فکر می کنم که نگران این موضوع هستم.

میشل اوباما همچنین در مورد تأثیر رسانه های اجتماعی صحبت کرده و گفته است که جای تعجب نیست که ما تحت استرس هستیم زیرا هنوز از نظر بیولوژیکی به آن عادت نکرده ایم.

اظهارات میشل اوباما در مورد نگرانی ها در مورد معاملات تجاری آینده و آنچه قرار است در آنجا اتفاق بیفتد پس از آن بیان شد که واشنگتن پست گزارش داد که باراک اوباما به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا توصیه کرده است تا اقداماتی را برای تقویت کارکنان انجام دهد. این کشور کار خود را انجام می دهد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا