فناوری

ایرانسل نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» را دریافت کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

روابط عمومی ایرانسل در بیستمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و بیست و یکمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران موفق به دریافت لوح و نشان «روابط عمومی هوشمند و دیجیتال پیشرو» و «بهترین روابط عمومی در شبکه های دیجیتال و اجتماعی» شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر امروز سه شنبه دوم بهمن ۱۴۰۳ بیستمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع «بررسی نقش روابط عمومی در اتحاد سازمانی ملی و بین المللی» با قرائت پیام رئیس جمهور و رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی ( IPRA) و با حضور دکتر محمدجعفر قیم پناه، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری، الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، سیدمحمدمهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و جمعی از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

در این مراسم با رای هیات داوران، ایرانسل به دلیل برتری در حوزه های مختلف ارتباطی به ویژه روابط عمومی دیجیتال و استفاده از هوش مصنوعی، لوح تقدیر و نشان ویژه “روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال” از طرف ایرانسل اعطا شد. بیستمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی. کند

همچنین با توجه به رعایت استانداردهای تخصصی (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و برخورداری از کیفیت و کمیت مناسب در فعالیت ها، لوح سپاس و نشان «روابط عمومی برتر در حوزه دیجیتال». و شبکه های اجتماعی» در بیست و یکمین دوره جشنواره بهترین روابط عمومی ایران به روابط عمومی ایرانسل اهدا شد.

دکتر مسعود بیزیکیان رئیس جمهوری ایران در پیامی که برای این رویداد ارسال کرد، ضمن تاکید بر اهمیت روابط عمومی در سازمان ها، اظهار داشت: روابط عمومی قوی، علمی و کارآمد برگ برنده مدیران است و در این راستا به این ترتیب، نبض افکار عمومی شنیده می شود. دست برداشت، تعامل شایسته ای برقرار کرد و از سوی دیگر اطلاعات لازم را به صورت منصفانه در اختیار مردم قرار داد.

وی همچنین در این پیام تصریح کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از ثمرات آن برای بهبود و تقویت ارتباط دولت و ملت، خدمت هر چه بیشتر به افکار عمومی، دستیابی به وفاق رسانه ای و توسعه اجتماعی بهره مند شویم. و همدلی سیاسی

در بخشی دیگر از این مراسم پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.

رئیس IPRA در این پیام با اشاره به موضوع این رویداد که «نقش روابط عمومی در توسعه و اجماع سازمانی، ملی و جهانی» است، تاکید کرد: ما در روابط عمومی چابکی راهبردی، افزایش مشارکت ذینفعان داریم. و تعهد به ما نیاز به ارتباط اخلاقی داریم.

پاولوویچ بویا نیز در بخشی دیگر از این پیام با اشاره به اهمیت بین المللی شدن روابط عمومی ایران اظهار امیدواری کرد: امیدوارم بتوانم جامعه روابط عمومی ایران را در جایگاه رفیع خود در جامعه جهانی روابط عمومی ببینم. چون مطمئنم می توانید کمک بزرگی به جامعه روابط عمومی باشید.

در این سمپوزیوم دو کارگاه آموزشی با رویکرد مهارت آموزی و دو نشست علمی تخصصی با ارائه هشت مقاله از اساتید ایرانی و خارجی برگزار شد.

همچنین بیانیه پایانی سمپوزیوم شامل دستورالعمل ها و دستورالعمل های عملکرد روابط عمومی در روند کمک به ایجاد توافق و همفکری منتشر شد.

روابط عمومی ایرانسل همواره تلاش کرده است تا همگام با هدف راهبردی ایرانسل که حرکت از تلکو به تککو است و به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائه دهنده شبکه 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های نسل پنج در ایران، در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، برای تقویت هرچه بیشتر ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها با استفاده از فناوری‌های نوین از جمله هوش مصنوعی و تحقق برنامه های ایرانسل در کمک به ایجاد اکوسیستم اقتصاد دیجیتال در حوزه مسئولیت های ارتباطی و رسانه ای.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا