بررسی و پرداخت خسارت باید اولویت شرکتهای بیمه باشد
به گفته بازار ، انجمن مدور مرکزی ناظر بیمه مرکزی با شرکتهای بیمه مستقیم سروکار دارد: گزارش می دهد که برخی از شرکتهای بیمه با وجود مشکل کمبود نقدینگی و حجم قابل توجهی از خسارات به تعویق افتاده و بدون پرداخت ، گاهی اوقات مشاهده می شوند. هزینه های تبلیغات ، بازاریابی ، مشاوران بیشمار و سرمایه گذاری های مشابه یا طولانی مدت و ساختمانهای اداری وام و پاداش پرداخت می کنند.
در این زمینه ، برای اختلال در “روش بررسی و پرداخت خسارت در چارچوب اساسنامه شماره ۲ ، به ویژه پرداخت خسارت ناشی از بیمه شخص ثالث واجب به عنوان بخشی از اجرای مقالات (ماده” (نوع ” مشارکت اجباری شخص ثالث برای “اجتناب از ۱) قانون مربوطه ، که مطمئناً بی اعتمادی به صنعت بیمه خواهد بود.
شایان ذکر است که این دستورالعمل براساس مقالات (۱) و (۱) قانون بیمه مرکزی است. الف) ایران و بیمه و همچنین ضرورت و فوریت پرونده ها و پرداخت خسارت پس از دریافت اسناد مربوطه در دوره بیمه گذاران ، بیمه گذاران و حقوق آنها در ماده ۱ () کد محافظ ارائه شد.
نکته قابل توجه این است که با نزدیک شدن به نیاز به رعایت مؤسسات بیمه و عناصر آنها از معیارهای بیمه مرکزی ، شماره ۲ توسط شماره ۲. A. ایران در اجرای ماده (۱) حق فوق و ماده (۱) اساسنامه شرکت بیمه نمونه مطابق با آیین نامه مدیریت شرکت جمع آوری شد.