اخبار بورس

این گوشت و جان مردم است که به هم تعارف می کنید، نه اموال پدرتان

چهارشنبه های داغ: ما همچنین خصوصی سازی و پیامدهای خودروهای شما را خواهیم دید.

متأسفانه ، در سالهای اخیر ، بسیاری از این خصوصی سازی ها یا بر اساس یک فاسد بزرگ یا بر اساس بی سوادی و بی کفایتی مقامات تشکیل شده اند. به عبارت دیگر ، نام خصوصی سازی در ایران همیشه با فساد و بی کفایتی همراه بود. آیا به یاد دارید که نبوغ اقتصاد ایران باید با از بین بردن دوره تغییر NIMA ، نرخ این نرخ را با بازار آزاد کاهش دهد؟ چه اتفاقی افتاد؟ ارز Nimai از ۱.۵ Tomans به ۱.۵ Tomans و جایگزینی دلار بازار آزاد از ۱.۵ به USD افزایش یافت؟ با یک تصمیم اشتباه و یک آزمایش ساده و اشتباه در سطح کلان اقتصادی ، میلیون ها نفر از جمعیت ایران فقیرتر بودند و پول این کشور ۲ ٪ از ارزش خود را از دست داد. آیا اکنون اعتقاد دارید که در پشت این وظایف ، تعهد دلسوزانه و دلسوزانه به دارایی و زندگی مردم وجود دارد؟ حتی اگر هیچ غیراخلاقی وجود نداشته باشد ، در مورد سطحی بودن این دوستان در مورد پیامدهای انتقال تولید کنندگان خودرو به بخش خصوصی شکی نیست. به یاد داشته باشید که این سفارشات فقط پس از چند سال و با افزایش صدها میلیارد دلار ضرر انباشته شده حذف می شوند.

گزارش بورس اوراق بهاداراین احتمالاً یکی از مباحث داغ بازار سرمایه و صنعت کشور در چند ماه گذشته است که سهم دولت تولید کنندگان خودروهای ایران Khodro و Saipa را منتقل می کند. برخی از فعالان بازار سرمایه این کشور از این نقل و انتقالات راضی هستند و بسیاری از فعالان صنعت خودرو ، تولید کنندگان قطعات ، افراد و حتی نمایندگان مجلس (در دسترس نیستند تا در برابر افراد هماهنگ با مردم واکنش نشان دهند) نگرانی های زیادی دارند.

در اصل ، در مورد نوع خصوصی سازی و مزایای بیشمار برای کاهش نسبت دولت از شرکت ها و شرکت ها و همچنین وضعیت مهم ، انواع بی طرفی موجود ، بی ثباتی و نارضایتی اکثریت افراد در مدیریت و مدیریت شکی نیست. صدور گواهینامه ، صدور گواهینامه ناکارآمدی و عدم کفایت بخش دولتی.

با این حال ، خصوصی سازی و انتقال سهام دولتی در سالهای اخیر منجر به چنین سوابق پشیمان ، شرم آور و فساد شده است که پیامدهای خصوصی سازی در ایران می تواند خوش بین باشد.

متأسفانه ، در سالهای اخیر ، بسیاری از این خصوصی سازی ها یا بر اساس یک فاسد بزرگ یا بر اساس بی سوادی و عدم کفایت مقامات تشکیل شده اند. به عبارت دیگر ، در ایران نام خصوصی سازی با فساد و ناکافی در هم تنیده است و به دنبال کافی در اینترنت برای دیدن بسیاری از آنها بوده است.

اکنون افراد دیگر بسیاری از فساد پتروشیمی باختران ، خانه های اجتماعی ، شرکت فوم ، نیشکر نواری ، هپکو و غیره را خوانده اند و متعلق به اهمیت این ذینفعان است.

حتی اگر فساد وجود نداشته باشد ، نگاهی به تصمیمات اشتباه و فاجعه بار در بسیاری از زمینه های مقامات ، خوش بینی ، چگونگی و اهداف این نوع کارها و خصوصی سازی را کاهش می دهد.

فقط به نتایج برخی از تصمیمات برخی دانشمندان در کابینه پزشکی در ماه های اخیر نگاهی بیندازید و بررسی کنید که آیا آینده و پیامدهای تصمیمات عجولانه در مورد انتقال این دوستان خوش بین بوده است.

ما همچنین خصوصی سازی و پیامدهای خودروهای شما را مشاهده و منتشر خواهیم کرد.

آیا به یاد دارید که نبوغ اقتصاد ایران باید با از بین بردن دوره تغییر NIMA ، نرخ این نرخ را با بازار آزاد کاهش دهد؟ چه اتفاقی افتاد؟ ارز Nimai از ۱.۵ Tomans به ۱.۵ Tomans و جایگزینی دلار بازار آزاد از ۱.۵ به USD افزایش یافت؟ با یک تصمیم اشتباه و یک آزمایش ساده و یک اشتباه ساده در سطح کلان اقتصادی ، میلیون ها نفر از جمعیت ایران فقیرتر بودند و پول این کشور ۲ ٪ از ارزش خود را از دست داد.

آیا اکنون اعتقاد دارید که در پشت این وظایف ، تعهد دلسوزانه و دلسوزانه به دارایی و زندگی مردم وجود دارد؟ حتی اگر هیچ غیراخلاقی وجود نداشته باشد ، در مورد سطحی بودن و عدم اشراف این دوستان در مورد پیامدهای انتقال تولید کنندگان خودرو به بخش خصوصی شکی نیست.

شما احتمالاً در چند روز گذشته برخی از وب سایت ها را در سهام SAIPAS خوانده اید. بنابراین ما قصد نداریم در چهارشنبه های داغ این هفته برخی از پیام های کلیشه ای را مورد بحث قرار دهیم. بنابراین ما با چند سوال در مورد این موضوع بحث خواهیم کرد:

چه کسی و با چه رزومه ای سهام را نشان می دهید؟

سوال بسیار مهم در این کار یا سایر کارها این است که طرف مقابل برای معامله ، کدام شخص طبیعی یا حقوقی ، با چه برنامه های درسی و با چه قدرت مالی است؟ کدام فعال بخش خصوصی و چگونه می تواند به چنین ثروت بزرگی برسد که بتواند سهام دولت را در سایپا اداره کند و برخی از بحران های او را حل کند؟

به نظر می رسد اولین نگرانی دولت در مورد انتقال سهام چنین شرکت هایی با این انحصار و نقش در صنعت باید بررسی صلاحیت ها ، شاخص های اخلاقی و ضبط داده های فساد باشد.

از طرف دیگر ، به استثنای گروه کروز ، که امروزه داغ است ، هتلی در خودرو و تولید کننده خودرو در بخش خصوصی است که ظرفیت یک شرکت بزرگ مانند گروه SAIPA با بیش از ۵،۰۰۰ است.

کدام یک از فعالان بخش خصوصی با یک برنامه درسی درخشان در یک شرکت تولیدی ، حتی با نیمی از SAIPA باید سهام شرکت را به اشتراک بگذارند و اوضاع را بهبود بخشند؟ آیا در صورت وجود چنین فعالیتی از بخش خصوصی ، آماده پذیرش خطر مالکیت شرکت و مسئولیت بخش خصوصی است؟

۲. آیا بخش خصوصی در ایران که چنین زباله های مالی را تأمین می کند و به پایان می رسد؟

در سالهای اخیر ، دولت علیرغم عدم کفایت ها ، ناکارآمدی ها و اسپری ها در سایپا ، همیشه به عنوان حامی نقش پدری ایفا کرده است.

به حجم بالای تسهیلات (بیش از ۱.۵ میلیارد تومانس) شرکت و شرکتهای تابعه آن نگاهی بیندازید و در سالهای اخیر این تسهیلات و بسته های پشتیبانی بانک مرکزی را گسترش دهید تا دریابید که وقتی بانک های دولتی مجبور می شوند ، مجبور می شوند ، وقتی مجبور می شوند ، مجبور می شوند. دولت مجبور به پرداخت است.

ما همچنین خصوصی سازی و پیامدهای خودروهای شما را مشاهده و منتشر خواهیم کرد.

اما اکنون اگر خبری در مورد دولت وجود نداشته باشد ، پشتیبانی و پشتیبانی از قطعات مسخره ، که می تواند بیش از ۱.۵ میلیارد دلار تسهیلات بدون حقوق و بیش از ۱.۵ میلیارد تومان خسارات تجمعی را جبران کند؟

باور کنید ، فقط دو دلیل برای ورود یک شرکت وجود دارد: یا در حال حاضر برخی از افراد شناخته شده اند که آنها به عنوان سهامدار شرکت وارد شرکت می شوند و چندین ده تریلیون تومون از این غنائم جنگ را می گیرند و سپس آنها را با صدها میلیارد دلار ضرر تجمعی به دولت باز می گردانند. یا این توهم دانش است و چیزهای زیادی را درک نمی کند که منجر به نابودی کامل خود و سایپا می شود.

۲. آیا دولت با پیامدهای اجتماعی موضوع به پایان رسیده است؟

به نظر می رسید تصور کنید که یک فعال از بخش خصوصی مایل به سرمایه گذاری پول و سرمایه خود در شرکت هایی است که بیش از ۰.۵ تا ۱.۵ کارگر اضافی کار می کنند. با توجه به شرایط شرم آور اقتصادی و کاهش چشمگیر در قدرت خرید مردم ، عقل سلیم تعیین می کند که اولین خریدار جدید سایپا تطبیق منبع تغذیه و کاهش مازاد برای افزایش قیمت فروش است که باعث کاهش ارزش فروش می شود.

تصور کنید که این خریداران عزیز به این نتیجه می رسند که فقط در چند مرحله باید با بیش از ۱.۵ تا ۳.۵ افراد سفارشی و تأثیرگذار سازگار شوند. آیا دولت ایران و حاکمان کشور که امروزه خصوصی و واگذار شده اند ، آماده حمایت از بخش خصوصی در برابر پیامدهای اجتماعی عزل ۱.۵ تا ۳.۵ نیروهای اضافی در گروه SAIPA هستند؟

برای نویسندگان امکان پذیر نیست که در شرایط پیچیده فعلی دولت و دولت چنین عواقبی داشته باشند. توجه داشته باشید که آخرین بخش نامه سه پارچه در مورد انتقال شرکت Khodro ایرانی:

ما همچنین خصوصی سازی و پیامدهای خودروهای شما را مشاهده و منتشر خواهیم کرد.

به نظر شما ابعاد و حساسیت دستگاههای نظارتی چیست؟ کافی است که فقط چند روز اعتصاب در بزرگراه تهران-کاراج را ببینید تا کل دست را بدست آوریم.

دولت در تاریخ وقتی صحبت از قیمت گذاری یا فروش عمیق می شود ، کجاست؟ علاوه بر بخش خصوصی یا انسانها؟

بدون شک ، افزایش قیمت ها و موج جدیدی از محصولات با کیفیت بالا SAIPA یکی از اولین دستاوردهای این کار خواهد بود. پرونده بسیار ساده است. هیچ عقل سلیم نمی پذیرد که افراد ده ها میلیارد دلار در دارایی ما سرمایه گذاری می کنند ، که سالانه ۱.۵ تا ۱.۵ میلیارد دلار آمریکا از دست می دهد.

ما همچنین خصوصی سازی و پیامدهای خودروهای شما را مشاهده و منتشر خواهیم کرد.

بنابراین فقط دو راه برای جبران چنین ضرر وجود دارد: راه اول با توجه به شرمساری دلار و تورم هزینه های تولید ، حجم بالای بدهی ، افزایش هزینه های مالی و عدم توانایی در کاهش صورتهای حقوق و سایر هزینه های عمومی و اداری ، کاهش قابل توجهی در هزینه ها است.

راه دومافزایش درآمد و سودآوری از طریق افزایش نرخ تولید و فروش که به دلیل عدم سرمایه گذاری در فن آوری ها در سالهای اخیر و عدم توانایی در افزایش ارزش های تولید ، افزایش نرخ فروش با ترفندهای ناعادلانه مانند احتکار و افت قطره ها را افزایش می دهد.

آخرین کلمات:

بیش از ۵ ٪ از ۳.۵ نفر در حوادث خیابانی در ایران کشته شدند ، زیرا کیفیت و امنیت کم اتومبیل های خانگی ، با وجود اعتراضات بیشمار ، فیلم های مسخره ای بی شماری را ایجاد می کند که مقاومت پلیس ، سازمان استاندارد و غیره را دیده می شود ، اما چیزهایی از سال به سال بدتر شوید.

به نظر می رسد که نسبت دولت از سهم دولت و کاهش تسلط دولت در این شرکت های انحصاری تنها بخشی از چالش های بزرگتر مانند عدم کفایت اخلاقی خریداران ، افزایش قیمت محصول و ادامه کمبود است. از عدم کفایت اخلاقی ، ادامه قیمت محصول به نظر می رسد کیفیت کیفیت و بازی بیشتر با زندگی افراد است.

به نظر شما همه چیز خصوصی شده است؟ می دانید ، بسیاری از مدیران شرکت های خصوصی که با اجاره یا تخلف گسترده رشد کرده اند ، مدیران بازنشسته یا سابق ایالتی هستند. به نظر وی ، اندیشه این بستگان در این سالها تغییر کرده است. به یاد داشته باشید که این سفارشات فقط پس از چند سال و با افزایش صدها میلیارد دلار حذف می شوند.

خاصیت بد ریش صاحبش

بورس اوراق بهاداررسانه های تخصصی بازار سرمایه برای روشن شدن و روشن کردن مسیر سرمایه گذاری توسط سهامداران آماده است تا پاسخ های افراد و نهادهای ذکر شده در مقاله را وارد کند.

به اشتراک:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا