دولت تهیه و توزیع سبد کالا را واگذار کند | ضرورت تغییر در سیاستهای مدیریت ارزی کشور
وزیر تعاونی ها ، کار و رفاه اجتماعی گفت: “دولت نباید در تهیه کالاها و توزیع آن دخالت کند و در صورت توزیع منابع و یارانه ها به مردم ، می تواند از طریق تعاونی ها و فروشگاه ها انجام شود.”
احمد میدری در مراسمی رونمایی از پنج فرصت سرمایه گذاری در سازمان ملی آموزش فنی و حرفه ای گفت. بشر نامه پیامبر علی (ص) به مالک اشتر یک جامعه شناسی را از گروه های مختلف جامعه و نکات و ضعف ها ارائه می دهد و باید بارها خوانده شود.
وی اظهار داشت: “علی (ع) در نامه به مالک اشتراك ، جزئیات مربوط به اصناف و گروه های مختلف را توصیف می كند كه هر گروه را می توان با كمك سایر گروه ها شناسایی و اصلاح كرد” و خاطرنشان كرد: پیامبر در مورد بازرگانان می گوید. سازندگان زندگی از راه دور به عنوان افراد آشتی توصیف می شوند و به مالک اشتار توصیه می کنند که از ستیزه جویی بازرگانان نترسند. در این نامه ، پیامبر علی (ص) بازرگانان و صنعت را قوام جامعه می داند و از مالک می خواهد که آنها را با خود قرار دهد.
Midri ادامه داد: پیامبر همچنان توضیحات مفصلی از بخش های مختلف جامعه و خصوصیات آنها ارائه می دهد ، در حالی که مقدس نیست ، سپس به مالک توصیه می کند که مردم را تحمل کند. دکتر پزشک هر هفته در جلسات مختلف این موضوع را بیان می کند و توضیح می دهد که چرا بخش خصوصی و صاحبان مشاغل باید برای مقابله با تحریم ها و دستیابی به توسعه منطقه ای به بخش خصوصی و صاحبان مشاغل بروند.
حداقل دستمزد را می توان با نوع فعالیت صنفی تعیین کرد
وزیر تعاونی ها ، کار و رفاه اجتماعی همچنان می گوید یکی از برنامه های وزارت رفاه برای تعیین دستمزدهای کلاس و گفت: ماده ۱ به ما اختیار داده است تا دستمزد را از نظر نوع مشاغل و اصناف تعیین کنیم ، و استراتژی حرکت ما یعنی دستمزدها توسط کلاس تعیین می شوند. زیرا بعضی اوقات حداقل در تهران برای یک کلاس در استان دیگر می تواند باعث رکود کلاس شود. بر این اساس ، ما قصد داریم حداقل یک کلاس را به طور جداگانه با مشارکت در استان ، اتاق بازرگانی و نمایندگان سازمان های کارگران در هر استان تعیین کنیم.
وی تعیین تعیین دستمزدهای منطقه ای در کشور به دلیل عدم وجود زیرساخت های منتشر نشده در شرایط فعلی و گفت: “هیچ پایه ای برای اجرای دستمزدهای منطقه ای در کشور ما وجود ندارد.” در کشورهایی که دستمزد منطقه ای دارند ، مهاجرت های کار تحت نظارت شهرداری ها انجام می شود ، در حالی که در کشور ما چنین چیزی وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: اصلاحات سازمان تأمین اجتماعی و روابط کار آغاز شده است. وقتی من معاون رفاه بودم ، بحثی صورت گرفت و ما می خواهیم سال آینده یکی از مسائل مربوط به صاحبان مشاغل را بررسی و حل کنیم و ما این موضوع را در هیئت نظارت پیشنهاد کرده ایم. ما همچنین از نماینده اتاق استفاده می کنیم.
زمان بررسی سیاست های مدیریت ارز به دست آمده است
Midri بر لزوم تغییر سیاست های مدیریت ارز کشور تأکید کرد و اظهار داشت: لازم است سیاست هایی را که از سال ۶ در مدیریت ارزی کشور اجرا شده است ، تغییر دهید. واردات کالاها در سال ۲ ۵ میلیارد دلار در سال ۲ انجام شده است. زمانی که ما این مسائل ارزی را نداشتیم. امسال ، اگرچه ۵ میلیارد دلار مصرف ارزی و واردات و جریان های واردات و سرمایه گذاری اتفاق افتاد ، ما هنوز با قیمت ارز روبرو بودیم ، نشان می دهد که باید سیاست ها مورد بررسی قرار گیرد و این بررسی باید با مشارکت صاحبان مشاغل و صاحبان مشاغل باشد. آنها فکر می کنند
با همکاری فناوری برای تقویت فنی
وی همکاری اتاق بازرگانی و سازمان ملی آموزش فنی و حرفه ای را یک ضرورت توصیف کرد و گفت: من معتقدم که آموزش فنی و حرفه ای باید از صفر تا ۱۰۰ طراحی “مواد آموزشی” ، “آموزش مربی” باشد ، “تجهیزات مالی” و “برگزاری شامل آزمون” است. اگر همکاری در همه دسته ها باشد ، می توان آموزش فنی و حرفه ای را مطرح کرد ، اما اگر همکاری به یک زمینه محدود شود ، ما کار نخواهیم کرد.
وزیر تعاونی ها ، کار و رفاه اجتماعی در مورد اهمیت “اهمیت آموزش فنی و حرفه ای” در کشور اظهار داشت و خاطرنشان کرد: وقتی من معاون بهزیستی بودم ، من افسر برنامه ریزی هندی را به ایران دعوت کردم تا تجربیات خود را ارائه دهد. ما با آنها به مجمع مشاوره اسلامی رفتیم. در آنجا ، در پاسخ به سؤالی از نمایندگانی که پرسیدند که آیا شما در حال افزایش بیکاری هستید ، وی گفت که ما از رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای می پرسیدیم و این یک پاسخ عجیب بود. وی گفت: نیروی کار باید به گونه ای آموزش دیده باشد که بتواند کار خود را در بدترین شرایط داشته باشد. درک این موضوع برای ما دشوار است. تجربه ما در بررسی دلایل فقر می گوید که یکی از دلایل اصلی عدم آموزش فنی و حرفه ای است. بررسی های اتریشی نیز در مطالعات ما جالب بود. در اتریش ، ۵ ٪ تا ۵ ٪ دانش آموزان برای تحصیل به مراکز فنی و حرفه ای می روند ، اما آنها با مراکز آموزش فنی و حرفه ای رابطه بسیار نزدیک دارند و ما باید به رابطه بین سازمان ها و سازمان های آموزش فنی و حرفه ای برویم.
میدری یکی از عوامل بیکاری در جهان ، به ویژه در ایران را توصیف کرد و گفت: “برای حل این مشکل ، ما باید مهارت های آموزشی را انجام دهیم و سازمان فنی و حرفه ای می تواند این کار را انجام دهد و در اینجا نقطه شروع است.” این همکاری ما و اتاق بازرگانی برای یافتن فرصت های شغلی و شغلی و آموزش مهارت برای نیروی کار است. این کار ساده ای نیست ، اما با همکاری بخش خصوصی امکان پذیر خواهد بود.
ما نیروی کار را با اجازه بین المللی آموزش می دهیم
وی گفت: نیروی کار با مهارت های بین المللی قابل آموزش است و می گوید: “با کمک بخش خصوصی ، یک نیروی کار ماهر می تواند برای داشتن مدرک جهانی معتبر آموزش داده شود و این در برنامه های ما در وزارت تعاونی ها ، کار و اجتماعی است سازمان رفاه و آموزش و پرورش. اتاق بازرگانی.
دولت برای تسلیم و توزیع سبد کالا
میدری بر لزوم برون سپاری برخی از فعالیت ها در دولت تأکید کرد و خاطرنشان کرد: در سال ۶ ، دولت روحانی یک سبد کالا برای مردم در نظر گرفت ، در نتیجه تصور غلط از توزیع ، سختی های اجرای مردم. ما به این نتیجه رسیده ایم که دولت نباید در تهیه و توزیع آن دخالت کند و اگر می خواهد منابع و یارانه ها را به عموم توزیع کند ، می توان از طریق تعاونی ها و فروشگاه ها انجام داد. در آن زمان ، هر استان مسئولیت توزیع را بر عهده داشت ، اما در تجربه بعدی و تغییراتی توانستیم با ۵ میلیون نفر از کارمندان معاون وزارت را توزیع کنیم. در دولت شهید کشوری ، این برنامه به عنوان یک کارباژ الکترونیکی ادامه یافت و با کمترین نیروی کار و هزینه تهیه کالاها و شبکه های توزیع ، افراد دیگر نیز انجام شد.