ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز یکشنبه 24 دی 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت پاپ: مهم نیست با چه کسی ارتباط برقرار می کنید، باید شجاع تر باشید و به سادگی احساسات خود را بیان کنید. ارتباط با اطرافیان فرصت های شغلی بیشتری را برای شما باز می کند. شرکت در فعالیت های گروهی و روابط فرهنگی نیز تاثیر مثبتی بر رشد و پیشرفت شما خواهد داشت. پس سعی کنید از زمان خود نهایت استفاده را ببرید. شما به یک مهمانی دعوت شده اید. پیشنهاد می کنیم قبول کنید چون اتفاقات خوبی در راه است مخصوصا اگر مجرد هستید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت عشق: امروز تصمیم گرفته اید که موفقیت حرفه ای خود را جشن بگیرید. شما مستحق این خوشحالی هستید و اگر مانند گذشته به تلاش خود ادامه دهید و خوش بین و مثبت اندیش باشید، موفقیت شما ادامه خواهد داشت. رابطه شما با اطرافیان و به خصوص شریک زندگی تان به خوبی پیش می رود و تا زمانی که به دقت به کلماتی که می گویید فکر کنید و آنها را عاقلانه انتخاب کنید، جای نگرانی ندارید. وقتی مجرد هستید، یک شخص نه با ظاهرش بلکه با کلامش توجه شما را به خود جلب می کند. از این فرصت استفاده کنید و به خود نشان دهید که روزهای هیجان انگیز عشق در راه است.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

نقشه ستاره: اکنون احساس خوب و مثبتی دارید و اعتماد به نفس شما افزایش یافته است و به شما امکان می دهد با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید. رابطه عاشقانه شما با شریک زندگیتان نیز به خوبی پیش خواهد رفت. شما رنج های زیادی کشیده اید و لایق آرامش هستید. تا می توانید از این روزهای روشن لذت ببرید. با شما تماس گرفته می شود، شاید از طرف یک دوست قدیمی که انتظارش را نداشتید. این شخص خبرهای خوبی برای شما به ارمغان می آورد که باعث می شود با خوشحالی پرواز کنید. اما احساسات خود را کنترل کنید تا بتوانید قدم های بعدی را به درستی بردارید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت ساختگی: امروز روزی است که منتظرش بودید. رابطه عاطفی شما با نزدیک ترین افراد زندگیتان به خوبی پیش می رود و مشکلات مالی شما نیز حل شده است. اما مواظب باشید این خوش بینی و هیجان شما را از ادامه مسیر باز نکند، بلکه باید با همین انرژی ادامه دهید تا قدم های بعدی را برای رسیدن به قله بردارید. اکنون زمان ابراز نگرانی دیرینه به یکی از دوستانتان است. قطعا پاسخ مثبت دریافت خواهید کرد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

نقشه ماشین: شما مدت زیادی برای رسیدن به اهداف خود سخت کار کرده اید و امروز زمان رسیدن به آنچه شایسته آن هستید است. به زودی این فرصت را خواهید داشت که به مکانی سفر کنید که همیشه دوستش داشته اید. پس همین امروز برنامه ریزی کنید. اگر می خواهید از این سفر چیزهای زیادی یاد بگیرید، اقامت خود را تمدید کنید. پس از مدت طولانی غیبت، با یکی از دوستان قدیمی خود صحبت می کنید. او احتمالا به کمک شما نیاز دارد، پس او را تنها نگذارید. به یاد داشته باشید که تنها وظیفه شما این است که او را راهنمایی کنید و اجازه دهید او تصمیم نهایی را بگیرد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت ملکه: منتظر مهمان باشید زیرا ممکن است همکاران یا دوستان همسرتان به خانه شما بیایند. نگران کارهای عقب افتاده خود نباشید و فقط از بودن در کنار آنها و گرفتن اطلاعاتی که می خواهید از آنها لذت ببرید. این فرصت خوبی است تا رویاهای خود را با آنها در میان بگذارید. آنها می توانند ایده های خوبی به شما بدهند تا رویاهایتان را محقق کنید. این روزها بیشتر به سلامتی خود فکر کنید، بر ورزش و رژیم غذایی سالم تاکید کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

کارت کشیش اعظم: امروز سعی کنید در خانه قدم بزنید و کمی با همسایگان خود ارتباط برقرار کنید. صحبت کردن با آنها در مورد شغل و حرفه مورد علاقه شما می تواند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهد. احترامی که به شما نشان می دهند تاثیر مثبتی بر روحیه شما دارد. پس سعی کنید از روزتان نهایت لذت را ببرید. اگر شما و شریک زندگیتان در چند ماه آینده سعی کنید گام بزرگی به هدف خود بردارید، موفقیت شما تضمین می شود. به یاد داشته باشید که یک برنامه داشته باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت اعتدال: زمان سختی را گذرانده اید و وقت آن رسیده که به خودتان استراحت بدهید. مدیتیشن یا یوگا می تواند به شما کمک کند تا بر افکار، احساسات و نیازهای خود تمرکز کنید. همچنین پاسخ سوالاتی را خواهید یافت که مدت هاست شما را آزار می دهد. اگر احساس می کنید همسرتان عجیب رفتار می کند، نگران نباشید. او ممکن است بخواهد شما را در موقعیت های مختلف آزمایش کند، پس سعی کنید با سر بالا از این آزمون خارج شوید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت چرخ ثروت: درآمد مالی شما افزایش یافته و این باعث خوشحالی شما شده است. ممکن است از خرج کردن این پول کمی عصبی باشید، اما نگرانی خود را کنار بگذارید زیرا تنها موفقیت و خوشبختی در خانه شما را می زند. سعی کنید مقداری از پولی که دریافت می کنید پس انداز کنید تا مانند گذشته خود را بدون حمایت مالی نبینید. اگر می خواهید با کسی ملاقات کنید، امروز زمان خوبی برای ملاقات است و هر صحبتی که داشته باشید به خوبی پیش خواهد رفت. پس فورا گوشی را بردارید و او را به شام ​​در یک رستوران رمانتیک دعوت کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت کیمیاگر: به دلیل مشکلات مالی و به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز، مجبورید ساعت های طولانی تلفنی را صرف صحبت و ارتباط با دیگران کنید. اگرچه این کار خسته کننده است، اما نتیجه خوب است. شاید برای رسیدن به پاسخی که می خواهید لازم نباشد راه دوری بروید. یکی از دوستان شما در شرکتی که می خواهید راه اندازی کنید تجربه دارد و به موفقیت های زیادی دست یافته است. بهتر است از او کمک بخواهید. تا زمانی که اطلاعات خود را کامل کنید و بدون فکر جلو نروید همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

نقشه عملکرد: موفقیت های اخیر شما را قوی تر و با اعتماد به نفس تر از قبل کرده است و به شما به زندگی و آینده خود امیدوار می شود. پروژه ای که انجام می دهید به خوبی پیش خواهد رفت و روابط عاطفی شما گرمتر و بهتر از قبل خواهد شد. امروز روزی است که باید خدا را بخاطر آن شکر کنید. بعدازظهر خود را بیرون از خانه بگذرانید تا شادی های روزتان را کامل کنید. اتفاقات مختلفی در اطراف شما رخ می دهد. سعی کنید آنها را کنترل کنید. وقتی آنها تمام شوند، خبرهای خوبی برای شما و عشق زندگی شما خواهد آمد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

نقشه خورشید: اخباری از راه دور به شما می رسد که روزتان را به بهترین شکل می کند و آنقدر شما را هیجان زده می کند که در طول روز به چیزهایی که شنیده اید فکر می کنید. این پیام ها ممکن است در مورد رابطه عاطفی یا شغل شما باشد، اما بهتر است تا زمانی که کاملا مطمئن نشده اید به دیگران نگویید. بعد از ظهر، به بیرون بروید و این شادی را در زیر نور آفتاب جشن بگیرید. پیاده روی یا رانندگی در شهر نیز می تواند شادی شما را کامل کند. اگر به دنبال نیمه گمشده خود هستید، به احتمال زیاد او را در راه خود خواهید دید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا