اخبار اقتصاد ایران

زلزله در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، دنا، تارا، کوئیک و شاهین :: افق میهن

افزایش قیمت ها در بازار خودرو بدون مشتری ادامه دارد.

به گزارش افق میهن، بررسی ها نشان می دهد که بازار خودرو از ابتدای زمستان شروع به افزایش قیمت کرده است و این در شرایطی است که فعالان بازار می گویند خریدار وجود ندارد.

فیروز نادری کارشناس خودرو در رابطه با افزایش قیمت خودرو گفت: نزدیک به ۲۰ روز است که هر روز قیمت خودرو را افزایش می دهیم.

به گفته وی با این وضعیت خودرو در شب عید گران می شود. راه حل عرضه خودروهای مازاد است و باید به بازار عرضه شود.

به گفته نادری متاسفانه با ترفندهای دیگر خودروها را برای گران فروشی نگه داشته اند.

همانطور که گزارش های میدانی نشان می دهد، پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرد و به ۲۹۵ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۷ ام سی اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۸۱۰ میلیون تومان رسید. همچنین پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما TU5P مدل ۱۴۰۲ نیز حدود ۹۱۰ میلیون تومان است که ۱۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، قیمت تنه اتوماتیک نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۸۳۰ میلیون تومان به ۱۴۰۲ افزایش یافته است. همچنین قیمت دنا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ حدود ۹۰۰ میلیون تومان بود که ۱۰ میلیون تومان افزایش نشان می دهد.

از سوی دیگر قیمت هایما S7 با ۵ میلیون تومان افزایش یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. شاهین نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی ۶۱۵ میلیون تومان سود کرد.

کوییک اتوماتیک ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود که ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا