ترویج فرهنگ نیکوکاری با حمایت همراه اول از بیماران پروانهای
اولین و بزرگترین اپراتور موبایل کشور در آستانه سال نو به همراه ماه مقدس ماه رمضان با مشارکت خیریه ABB ، بخشی از زیرساخت های دیجیتال و سکوهای خود را برای حمایت از بیماران پروانه اختصاص داده است.
به گفته اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات ایران ، اولین موبایل پس از مشترکان از مرحله اول حمایت از بیماران پروانه ویژه استقبال کردند ، دوباره در روزهای پایانی سال ، دوباره با نتیجه گیری تفاهم نامه با موسسه خانه خیریه ، تلاش خود را برای کمک به این بیماران نشان دادند.
اولین و بزرگترین اپراتور موبایل کشور ، مطابق با مسئولیت اجتماعی خود ، به دنبال ترویج فرهنگ خیریه و امور خیریه ، به ویژه در ماه مقدس ماه رمضان با اختصاص بخشی از زیرساخت های دیجیتال و سیستم عامل های خود برای کمک به بیماران خاص پوست است.
براساس توافق دو جانبه بین نخستین همراه و موسسه Bay Bid ، خدمات مختلفی برای حمایت از بیماران خاص پوست ارائه شده است. این همکاری نه تنها با ارائه خدمات مستقیم ، بلکه با ارائه امکان شرکت در کلیه مشترکین اول تلفن همراه نیز حاصل شده است.
مشترکین می توانند امتیازات خود را به خیریه “ستاره یک” و “Evano” به بیماران پروانه اختصاص دهند. علاوه بر این ، اولین همراهی همچنین از تبلیغات کانال خانگی در سیستم عامل های دیجیتالی خود مانند Evano و غیره پشتیبانی کرده است.
شایان ذکر است که در مرحله اول مرحله اول پروژه برای همراهی با بیماران دارای مجوز ، مشترک این اپراتور قادر به شرکت از طریق برنامه “همراهی من” و اهداء امتیازات باشگاه فیروزه ای به موسسه خیریه خیریه از طریق میلیون ها نفر از مشترکان بود.
در آن پروژه ، مشترکان می توانند امتیازات باشگاه فیروزه ای خود را برای حمایت از مجوزها خرج کنند. این روند همچنین این بود که اولین همراه معادل ریال نقاط اهدا شده را به حساب بانکی منتقل کرد.
پیش از این ، برنامه Ewano ، که توسط تجارت هوشمند این شرکت به عنوان اولین بازوی دیجیتال ساخته شده بود ، کمپین کمپین Evano را راه اندازی کرده بود. با توجه به این کمپین ، با هر معامله از طرف کاربران در برنامه Evano تا ۱ فروردین ۲ ریال توسط شرکت به حساب موسسه خیریه واریز می شود.