فرهنگ و هنر

رونق سریال‌ها در ماه رمضان :: افق میهن

تلویزیون و همچنین خدمات VIWEDI در ماه رمضان ۲ با نشان دادن توجه ویژه به ساختارهای سرگرمی و همچنین نمایش ، حداکثر مخاطبان را به خود جلب می کنند. رویکردی که اگرچه در مقطعی از تلویزیون ، کاهش یافته است ، اما رسانه های تصویری سایر کشورهای اسلامی به طور جدی دنبال می شوند.

به گفته ناجوا نیوز ، از آنجا که سنت های رمضان از ابتدای ماه رمضان به طور قابل توجهی تغییر کرده است ، لیست برنامه ها و سریال ها پخش شده است و عناوین جدید به آنتن رسیده اند ، و همچنین در سالهای اخیر با راه اندازی برنامه های متعدد نوروز ، نمودار پخش پخش شده است.

تلویزیون که در ماه های اخیر مأموریت پخش سریال جدیدی را به یک و سه شبکه محدود راه اندازی کرده است او همچنین سریال جدیدی را در مورد آنتن شبکه دو ارسال کرده بود ، هر شب چهار قسمت جدید رمضان را پخش می کند و پس از مدتها ، شبکه NASIM در یک سری جدید شرکت کرده است.

“ذهن زیبا” در شبکه یک ، “مومیایی” در کانال دو ، “شر” در کانال سه و “عذرخواهی!” در شبکه نسیم ، این عناوین ساخته شده اند. جالب اینجاست که مجموعه پایدار امام علی (ع) ، که عصرها قبل از افطار بر روی آنتن شبکه پخش می شود ، مخاطبان قابل توجهی پیدا کرده است.

همزمان با رونق سریال تلویزیونی ، شبکه سینمای خانگی ، که در بعضی از نقاط پاییز ، به عنوان مثال در نیمه اول در رکود بوده است. ماه با ماه ، فقط سه بزرگسال و یک سری کودک خاص پخش شد ، این روزها با دو بزرگسال و یک کودک و یک کودک و نوجوان ، روز خوبی دارند.

“آبان”بر روی سکوی شیدا ،” جان ساکت “و” دختران کوچه غمگین “در فیلم ،” تاسیان “در فیلیمو و” آزازیل “و” بلیط یک راه “در مواجهه با این آثار است. فصل دوم ، البته ، برای کودکان و تماشاگران نوجوان” دیو و ماه “نیز منتشر می کند.

در لیست برنامه های ترکیبی در شبکه های SIMA ، محصولاتی مانند “دایره” ، “زندگی” ، “مردان آهنین” ، “۲” ، “برمودا” ، “پانتولیگ” ، “بگویید مادر” ، “ایران دوست داشتنی” ، “معروف” و “شب بخیر” قادر به جذب تماشاگر هستند.

شبکه نمایش خانگی همچنین به عنوان مثال در نیمه اول آ بان در چهار ماه گذشته ، تنها چهار رئال مادرید در سبد فرهنگی مخاطبان قرار داشتند ، اکنون دو برنامه گفتگوی “اکنون” و “Sepange” ، رینگو ، جوکر ، جوکر ، دن ، انسان و ساداتو و دو برنامه طنز. برخی از این عناوین حتی در روزهای شنبه و پنجشنبه منتشر می شوند که به طور سنتی به عنوان زمان پخش پلتفرم کمتر مشخص می شود.

در سالهای اخیر ، اگرچه همیشه تلویزیون رمضان و نوروز با محصولات جدید آغاز شده است ، اما شبکه سینمای خانگی مرفه تر بود.

همزمان با محصولات رمضان سیما و راه اندازی تدریجی محصولات پلتفرم بهاری ، یک سبد پروپیم برای مصرف فرهنگی تماشاگران ایجاد کرده است که احتمالاً در سایر روزهای سال و حتی در سالهای گذشته کمتر است. در نتیجه تنوع آثار پخش ، تعداد کل بینندگان به طور طبیعی بیش از هر زمان دیگری بوده است ، اما برخی از برنامه ها و سریال ها احتمالاً تحت سایه محصولات محبوب تر مانند “ذهن زیبا” ، “دایره” و “۲” در تلویزیون یا “تازی” هستند ، “آبان”و” جوکر “روی سیستم عامل ها است و بازخورد خوبی را ارائه نمی دهد.

در همین زمان ، پخش کنندگان در SIMA و سیستم عامل هایی که در این زمان محصولات بالایی منتشر کرده اند ممکن است با پایان تعطیلات نوروز و رمضان با چالش محتوا روبرو شوند. اکنون این است که ببینیم کدام رسانه ها در این زمان طی می شوند و در دور بعدی نمایش محصولات قابل توجهی برای ارائه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا