اخبار اقتصاد ایران

مشخصات و معرفی پارس نوآ؛ از خودروی جدید سایپا چه می‌دانیم؟

پارس نوا ، محصول جدید پارس Khodro ، جانشین ایرانی با امکانات مدرن و پلت فرم Thunder 3 است. این ترکیبی از برند پارس Khodro و یک کلمه نوآورانه است که یادآور مفهوم نوآوری و آغاز جدید است.

پارس نوا ، یک ماشین جدید پارس Khodro ، بر اساس پروژه ای به نام P2 ساخته شده است. پروژه ای که سالها به عنوان یک ایرانی L -2 یا Thunder شناخته شده است. این خودرو قرار است در سال ۶ وارد بازار ایران شود و نقش مشابهی با نسخه قدیمی Thunder 2 با ظاهر و ویژگی های بیشتر به روز داشته باشد.

پروژه P2 پس از عزیمت رنو از ایران تشکیل شد و در ابتدا به عنوان جایگزینی برای L -معرفی شد. نامهای زیادی برای این پروژه وجود داشت: L -iranian ، Pars Thunder ، Cadilla و Pars Aria. اما در نوروز ۲ ، پارس خلرو نام رسمی خود “پارس نوا” را اعلام کرد. این ترکیبی از برند پارس Khodro و یک کلمه نوآورانه است که یادآور مفهوم نوآوری و آغاز جدید است.

مشخصات فنی و پلت فرم Pars NOA

پارس نوح بر روی پلت فرم نسل اول رنو لوگان (تندر ۲) توسعه یافته است.

مشخصات فنی اتومبیل
موتور: ۱.۲ لیتر تنفس طبیعی با کد ME3
قدرت: ۱ اسب بخار
گشتاور: ۱ نیوتن
گیربکس: کتابچه راهنمای ۲ -Speed
سیستم تعلیق: جلوی مکفرسون ، تیغه عقب
فرمان: برقی (EPS)
ترمز: دیسک جلو ، کاسه عقب

امکانات و امکانات ایمنی پارس NOA
دو کیسه هوا
سیستم ترمز ABS ، EBD ، پایه
کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)
سیستم نظارت بر فشار باد تایر (TPMS)
دوربین نمای عقب
صفحه لمسی ۲ اینچی
تهویه مطبوع اتوماتیک
آینه های جانبی برقی با تاشو دستی
سنسور باران
روشنایی در روز (DRL)
فرمان چند منظوره
لبه آلومینیومی ۲ اینچی
شیشه عقب دودی

برنامه تولید و زمان عرضه

تولید پارس NOA در کارخانه پارس Khodro و عرضه رسمی آن از آن آغاز شده است خرداد خواهد بود در مرحله اول ، یک نسخه دنده بنزین بیرون می آید و برنامه هایی برای تولید نسخه های اتوماتیک و دوگانه سوختگی وجود دارد. خط تولید خط قدیمی رعد و برق و ساندرو در پارس خلرو است.

اتومبیل های خانگی مشابه

تارا ایران خدرو
me3 شبیه موتور
جعبه دنده دستی
طراحی ظاهری مدرن تر
امکانات اطراف

شاهین سایپا
موتور ۱.۲ -لیتر توربوشارژ
طراحی جدیدتر
فضای داخلی بزرگتر

نسخه جدید (به علاوه) با ESC و ME3 ENGINE همراه است

پارس NOA دوام و قدرت فنی پلتفرم ، میراث تندر -۳ است و به روزرسانی خوبی در امکانات دارد. در مقابل ، طراحی آن کمی محافظه کارتر از تارا و شاهین باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا