ارزهای دیجیتال

همتای چینی لندروکز به ایران می‌آید/ جاه‌طلبی تانک 500 در بازار خودرو ایران

هنگامی که معرفی رسمی ۵۰۰ رویکرد مخزن وارداتی ، بازار خودروهای آفرودیت ایران در حال دستیابی به یک بازیگر جدید و قدرتمند است. این شاسی ترکیبی با طراحی مدرن ، امکانات متنوع و کارکردهای پیشرفته برای همه کارکردها می تواند یک رقابت جدی برای مارک های طولانی باشد.

پس از پنج سال حضور مداوم در بازارهای جهانی ، موتور بیش از هر زمان دیگری با مارک های طولانی در کلاس خاموش آماده شده بود.

محصولات سابق این شرکت مانند Haval ، Oura و Series P بستر خوبی برای تثبیت مکان عالی در بازارهای بین المللی ارائه دادند و پایه و اساس معرفی محصولات بلندپروازانه تر مانند سری سوخت را فراهم کردند.

در این میان ، ۵۰۰ تانک یکی از شناخته شده ترین و پیشرفته ترین محصولات Gritiwal در بازار ایران است و به زودی در قالب اتومبیل های وارداتی به مشتریان ارائه می شود. اما ویژگی این شاسی کامل و چه کسی که برندگان برنده بازار آفرودیت هستند ، چیست؟

طراحی بدنه ۵۰۰ مخزن

در نگاه اول ، شباهت بدن برای تویوتا Land Cruiser J200 غیرقابل انکار است. این شباهت به عنوان حق چاپ در نظر گرفته می شود ، اما برای برخی از خریداران این شباهت و بدن عضلانی برای انتخاب ماشین بی خطر است.

ابعاد بزرگ بدن و پنجره جلوی پوشش داده شده توسط Chrome منجر به سبک طراحی آشنا فرزندان لوکس می شود.

چراغهای جلو و چراغهای روشنایی با طرح های LED ، رینگ های کروم ۴ اینچی و مراحل الکتریکی ترکیبی از استفاده و تجملات را ارائه می دهند.

قسمت داخلی مخزن ۵۰۰ ؛ ترکیبی از ویژگی های لوکس با طراحی چینی

در کابین ، صندلی های چرمی منتشر نشده با دوخت الماس ، روشنایی پنهان و تزئینات چوب خوب است.

نمایش مرکزی ۴.۳ اینچ بیشتر خودرو را کنترل می کند. علاوه بر این ، این خوشه دارای یک گرافیک خوب و سر و گردن نسبت به سایر اتومبیل های چینی در پشت گرافیک ۶.۵ اینچی است.

مخزن 500

امکانات موجود در کابین خودرو شامل نمای پانوراما از سقف کشویی ، سیستم صوتی بلندگو Harman Infinity ، Android Auto ، Apple CarPlay ، شارژر بی سیم ، عامل گرمایش و کولر صندلی ، ماساژ برای ساکنان تهویه جلوی و جداگانه در ردیف های دوم است.

فضای داخلی بزرگ است و صندلی های ردیف دوم برای بزرگسالان مناسب است. صندلی های سوم بیشتر برای استفاده موقت و کودکان مناسب است و فقط توسط راننده امکان پذیر است. اگر خیابان را متوقف کنید ، این می تواند خطرناک باشد.

ظرفیت صندوق در دو خط فعال ۲ لیتر است که ردیف سوم را به کمتر از ۲ لیتر کاهش می دهد. خوابیدن صندلی ردیف دوم منجر به یک سطح صاف نمی شود و شیب ظرفیت بار را محدود می کند. با این حال ، اگر شما روی سطح شیب دار صندلی ردیف دوم لباس پوشیده اید ، منطقه کالاها حدود ۱۴۶۰ لیتر تحویل می دهد.

نیروی محرک و مصرف سوخت واقعی مخزن ۵۰۰

موتور ۲.۰ لیتری از توربو با کمک یک سیستم ترکیبی ، خروجی ۲ کیلو وات و گشتاور ۲ نانومتر را ایجاد می کند. این اعداد روی کاغذ قوی به نظر می رسند و در عمل کشش حرکتی در بیشتر مواقع رضایت بخش است. هنگام قرار گرفتن در معرض پیچ های سربالایی یا عبور ، واکنش گیربکس باعث ایجاد زباله فعلی می شود.

انتقال ترکیبی ۶ -Speed ​​با کمک دیفرانسیل مرکزی عملکردی را در چهار چرخ انجام می دهد. راننده همچنین می تواند کابین قفل دیفرانسیل جلو و عقب را فعال کند.

مصرف واقعی سوخت در حدود ۱ تا ۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که فاصله قابل توجهی از مصرف سوخت هشت و نیم لیتر در ۱۰۰ کیلومتر کارخانه است. سیستم ترکیبی باعث کاهش مصرف و بیشتر نقش درایو نمی شود.

مهارت های آفرود از مخزن ۵۰۰

امکانات مخزن یکی از نقاط قوت آنهاست. بر خلاف بسیاری از رقبا ، علاوه بر قفل دیفرانسیل مرکزی و عقب ، این خودرو همچنین دیفرانسیل جلو را مسدود می کند ، مزیتی که تمایز آن را در عبور از موانع سخت نشان می دهد.

جدول زیر فرزندان مخزن ۲ را نشان می دهد:

تخصصی جمع
زاویه مقدماتی ۲ درجه
از زاویه سد عبور کنید ۴.۳ درجه
زاویه شروع ۲ درجه
قد ۲ میلی متر
عمق عبور از آب ۲ میلی متر
قفل دیفرانسیل به جلو ، عقب ، مرکزی
تعداد ایالت های رانندگی ۲ حالت

در مراقب به دلیل ماشین با سه قفل دیفرانسیل کامل ، می تواند از دامنه ها و زبری بدون استفاده الکترونیکی عبور کند.

مخزن 500

سیستم کنترل خزنده برای رانندگان بی تجربه کارآمد است ، اما سیستم رادار جاده های میدانی را مختل می کند و سعی می کند موقعیتی را در مسیری که وجود ندارد ، حفظ کند. عملکرد ترمز خودکار همچنین با اختلالات و ناسازگاری ها همراه است.

تجهیزات امنیتی مخزن ۵۰۰

هفت کیسه هوا ، زنگ خط ، ترمز اضطراری اتوماتیک ، سیستم SALARM برخورد ، کمک شیب ، بدن سازی با استفاده از فولاد و سیستم خود سیستم دوم تجهیزات ایمنی برای اتومبیل ها هستند.

با این حال ، این مخزن هنوز توسط موسسات مشهور مورد آزمایش قرار نگرفته است ، و این جای خالی در مورد خریداران حساس به ایمنی ایجاد می کند.

دیپلم

عالی هنوز از رسیدن به موقعیت مارک های موفق ژاپنی و کره ای دور است ، اما با اقدامات تدریجی ، مخزن را می توان به عنوان پیشگام این روند مشاهده کرد.

مخزن ۴ ترکیب خوبی از ویژگی های استاندارد را ارائه می دهد و دارای چهره ای قدرتمند با سیستم انتقال برق خاص خود است.

با این حال ، این خودرو با کمک سیستم های کمکی و بخش های ترکیبی هنوز چالش برانگیز است و در دراز مدت شک و تردید در مورد دوام مواد کابین وجود دارد.

اما با وجود همه اینها ، بسته بندی بسته بالا ، لیست طولانی کارکردها و قیمت رقابت آن ، آن را به عنوان گزینه ای جذاب در زیر شاسی های بزرگ تبدیل کرده و آن را به یک سیستم چهار چرخ محرک مجهز کرده است. این ماشین در بازار پایین بازار ایران می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

مخزن می تواند گزینه ای برای مشتریانی باشد که امکانات ، عملکردهای Offoad و ارزش خرید را به عنوان تاریخچه برند در نظر می گیرند. براساس گزارش ها ، این خودرو به زودی توسط شرکت Actran Automobile در ایران راه اندازی می شود. قیمت جهانی مخازن بین ۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار آمریکا است ، اما هنوز اطلاعات در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا