مقایسه نسل جدید و قدیمی باشگاه مشتریان؛ چرا باید زودتر بهروز شوید؟!
چرا وقت آن رسیده است که با نسل جدید نرم افزار Customer Club آشنا شویم؟ شما باید در یک یا دو سال گذشته احساس کرده باشید که همه چیز با سرعت حیرت انگیز تغییر می کند. به خصوص مشاغل و نحوه برقراری ارتباط آنها با مشتریان و کارمندان خود!
باشگاه های مشتری قدیمی تر به آرامی از راه خارج می شوند و آنها را با سیستم عامل های آنلاین یکپارچه جایگزین می کنند که روابط مشتری را آسان تر می کند و تجارت شما را بیشتر می کند.
در این مقاله ، ما قصد داریم با کاستی های این نسخه های قدیمی آشنا شویم و نسل جدید را ببینیم باشگاه مشتریچگونه او می تواند بتواند بر این کاستی ها غلبه کند؟ به ما بپیوندید!
(اگر هنوز نمی دانید باشگاه مشتری چیست؟ روی پیوند کلیک کنید!)
نسخه های قدیمی باشگاه مشتری چگونه بود؟
در گذشته Not -too -Distant ، هدف مشاغل از طراحی یک باشگاه مشتری ، صدور کارت عضویت یا کارت وفادار به مشتریانی بود که قبلاً خریداری کرده بودند ، و آنها را ترغیب به بازگشت و خرید دوباره با ارسال پیام های تبلیغاتی می کردند.
در حقیقت ، این سیستم عامل ها ابزارهای ساده و اساسی برای جمع آوری اطلاعات مشتری (مانند شماره تماس یا شماره ایمیل) ، تخفیف و در نهایت قرعه کشی و جشنواره ها بودند.
این سیستم عامل ها هنوز کار می کنند ، اما به دلیل ویژگی های زیر ، آنها به تدریج محبوبیت خود را در بین مشتریان از دست می دهند:
کانال های ارتباطی جزیره
بزرگترین مشکل برای نرم افزار قدیمی مشتری Club این است که هر یک به طور جداگانه کار می کنند ، پیام های متنی ، ایمیل ، برنامه ها یا شبکه های اجتماعی و هیچ تصویری یکپارچه از رفتار مشتری ایجاد نمی شود. این بدان معناست که شما برای مدیریت هر یک از کانال های ارتباطی باید زمان و هزینه زیادی را صرف کنید.
نادیده گرفتن شخصی سازی
در سیستم عامل های باشگاه مشتریان قدیمی ، همه مشتریان بدون توجه به تجربه شخصی خود ، پاداش و تخفیف دریافت می کنند. به عنوان مثال ، شخصی که یک بار خریداری کرده است با کسی که حداقل ده بار خریداری کرده است یکسان نیست و نوع مشوق ها و برنامه های وفاداری باید برای هر یک متفاوت باشد.
عدم تنوع در جوایز
باشگاه های مشتری بیشتر قبل از ظهور سیستم عامل های جدید ، بیشتر در ارائه تخفیف یا در نهایت پول نقد متمرکز بودند. در حالی که گاهی اوقات ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای مشتری مؤثرتر از تخفیف و بازگشت است.
عدم تعامل واضح با مشتری
بیشتر باشگاه های مشتری قدیمی (همه آنها) بیشتر در رابطه برند با مشتری متمرکز هستند. یعنی این برند پیام و تخفیف را برای مشتریان ارسال می کند ، اما مشتری هیچ راهی برای تعامل ندارد و فقط می تواند با کد تخفیف خود خریداری کند!
حالا ، اما ، فلیا گفته می شود که تصویری جدید از مفهوم Customer Club برای مارک ها ایجاد می کند و یک روش نرم تر برای حفظ و وفاداری مشتریان ایجاد می کند. در زیر ، ما با قابلیت های این نسل جدید سیستم عامل های وفاداری مشتری بیشتر آشنا خواهیم شد.
فیلییا ، نسل جدیدی از باشگاه مشتری!
با یک نگاه ساده به باشگاه مشتری Philia ، می توانید متوجه شوید که این پلتفرم با نسل قدیمی تر سیستم های وفاداری تفاوت های شدیدی دارد.
از طراحی ظاهری گرفته تا لوازم جانبی ، همه برای بهبود تجربه مشتری و در نتیجه موفقیت بیشتر تجارت در حفظ و وفاداری بهینه شده اند.
ممکن است اکنون سؤال کرده باشید که تفاوت بین این پلتفرم و نسل قبلی چیست؟ بنابراین در مورد موارد زیر مراقب باشید:
رویکرد Chanel Uman و تجربه یکپارچه
اولین و مهمترین ویژگی Philia به عنوان نسل جدید باشگاه های مشتری ، تجربه یکپارچه ای است که برای کاربران خود ایجاد می کند. در فیلیا ، سایر کانال های ارتباطی جدا نیستند. در عوض ، همه چیز بر روی یک سکو متمرکز شده است تا تصویری کامل و کامل از تعامل مشتری ایجاد شود.
این پلتفرم توانایی ادغام با پانل های اتوماتیک ارسال ایمیل و پیام کوتاه را دارد. همچنین می توانید آن را به شبکه های اجتماعی خود وصل کنید.
این به چه معنی است؟ یعنی اگر مشتری ابتدا از طریق پیام کوتاه تخفیف دریافت کند ، از طریق WhatsApp سؤال کنید و در نهایت آن را از طریق لینک ایمیل انجام دهید ، تمام این مراحل شفاف ، قابل ردیابی و قابل تحلیلی برای شما خواهد بود.
این ویژگی به شما کمک می کند تا یک سفر مشتری را با دقت و سفرهای شخصی شخصی طراحی کنید و تجزیه و تحلیل خود را به درستی انجام دهید بدون از دست دادن اطلاعات یا ضبط اطلاعات تکراری.
قابلیت طبقه بندی پیشرفته مشتری
به عنوان نسل جدیدی از نرم افزار Customer Club ، Philia به شما کمک می کند تا مشتریان را با معیارهای مختلف طبقه بندی کنید. در این پلتفرم ، سه معیار کلی برای طبقه بندی وجود دارد:
۱) مدل RFM: طبق این مدل ، شما می توانید مشتریان را بر اساس سطح وفاداری طبقه بندی کنید. یعنی مشتریان وفادار واقعی در یک گروه وفاداران بالقوه در یک گروه و افرادی هستند که در معرض خطر از دست دادن هستند.
۲) بر اساس سطح: در Filia ، شما می توانید به مشتریان اجازه دهید با خرید اشتراک یا نمره ، وارد سطوح مختلف (مانند برنز ، نقره ، طلا و غیره) شوند. سپس ، آنها را مطابق با این سطوح طبقه بندی کنید و به هر سطح پاداش و انگیزه های مختلفی بدهید.
۲) بر اساس معیار خاص: بعضی اوقات شما نیاز به طبقه بندی مشتریان بر اساس سن ، جنس ، شغل یا هر معیار خاص دیگر دارید تا بتوانید تجربه بهتری را برای آنها بسازید. فیلیا همچنین این فرصت را به شما می دهد.
پشتیبانی از کمپین های تبلیغاتی متنوع
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، سیستم عامل های قدیمی باشگاه مشتری فقط قادر به ارائه تخفیف یا در نهایت بازپرداخت سیستم هستند. اما داستان در مورد Filia متفاوت است!
این پلتفرم به شما کمک می کند تا کمپین های مختلف تبلیغاتی را طراحی کرده و به راحتی نتایج را بعد از کمپین تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل کنید.
💡 من یک مثال واضح می دهم: متوجه خواهید شد که نرخ نرخ خفگی در حال رشد است. از طرف دیگر ، با مرور مدل RFM ، متوجه خواهید شد که تعداد مشتریان وفادار کمتر و کمتر است. در این شرایط ، بهترین راه کمک به کمک از کمپین های ریتمیک و ترغیب مشتریان به بازگشت با بازگشت مجدد است.
پس از اجرای کمپین ، می توانید گزارش های Philia را مجدداً تنظیم کنید و ببینید که نرخ بازده ، کل فروش و تعامل مشتری در یک بازه زمانی خاص تغییر کرده است.
انتخاب شما از هر کمپین دیگر در نهایت در حال انتخاب مخاطبان هدف ، اجرای کمپین و بررسی نتایج همراه شما خواهد بود.
طراحی ماموریت و توانایی بازی
در نسل جدید نرم افزار Customer Club ، بیشترین تأکید بر “تجربه مشتری” و “تعامل مشتری” است. یعنی اگر بتوانید این دو را بهبود بخشید ، در نیمه راه رفته اید.
Filia با ارائه دو ویژگی جذاب و کاربردی به شما در دستیابی به این هدف کمک می کند:
- طراحی ماموریت: در باشگاه مشتری Philia ، می توانید مأموریت های مختلفی را برای گروه های مختلف مشتری طراحی کنید و از آنها بخواهید که برای دریافت امتیاز و پاداش ویژه اقدام ویژه ای انجام دهند. به عنوان مثال ، شما می توانید از مشتریان در سطح نقره ای بخواهید که ۴ نفر را معرفی کنند و برای این معرفی وارد سطح طلایی شوند و از قابلیت های ویژه آن سطح (مانند تحویل رایگان ، محتوای آموزشی ویژه یا تخفیف های شگفت انگیز) لذت ببرید.
- بازی ها: تبدیل فرایند وفاداری مشتری به بازی های سرگرم کننده ، از جمله قابلیت های جدید باشگاه مشتری Philiak ، که در هیچ بستر دیگری در دسترس نیست. در این نرم افزار می توانید شانس های خود را بسازید و آن را به مشتریان ویژه بدهید. اگر کمی جوایز خلاقیت را خرج کنید ، نتایج شگفت انگیز آن را در وفاداری و بازگشت مشتری مشاهده خواهید کرد.
آمار دقیق و عملی در مورد مشتریان
آیا می دانید ارزش طول عمر مشتریان چقدر است؟ در مورد میزان تعامل با برند چطور؟ یا می دانید نرخ کاهش یا نرخ بازده مشتری چقدر است؟
باشگاه های مشتری قدیمی تر چنین آماری را به شما نمی دهند! با این حال ، Filia ، به عنوان آخرین پلتفرم Club Club Club ایرانی ، تمام این اطلاعات را با یک نگاه به شما می دهد.
بنابراین امروز برای راه اندازی پانل Philiaa و ساخت باشگاه مشتری یکپارچه خود به گونه ای که اطلاعات مهم و ارزشمند مشتری را از دست ندهید و بتوانید در راه بازگشت مشتری و وفاداری واقعی حرکت کنید.
چگونه می توانم یک باشگاه مشتری جدید را در Filia راه اندازی کنم؟
هیچی! اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، به fa.philia.vip وارد شوید. هر آنچه را که باید در مورد Filia بدانید در دسترس خواهد بود.
اگر می خواهید مستقیم به داستان بروید و امروز باشگاه مشتری جدید خود را شروع کنید ، در صفحه اول ، روی گزینه “Customer Club” در گوشه سمت چپ کلیک کنید. انتخاب این گزینه و طی کردن مراحل در کمتر از چند دقیقه پانل کاربر شما در Filia ساخته می شود و می توانید شروع کنید.
با نسل جدید Customer Club ، بالاتر از یک رقیب باشید!
در دنیایی که همه مشاغل برای جلب توجه مشتری یک کد تخفیف ارسال می کنند ، شما یک برند خاص هستید که مشتری را درک می کند و مطابق نیاز او تجربه فوق العاده ای به او می دهد. Filia ، به عنوان نسل جدیدی از نرم افزار Customer Club ، در این مسیر قرار دارد تا همیشه یک قدم جلوتر از رقبا باشد.