بانک و بیمه

الزام صادرکننده چک به تأمین بیش از کسری مبلغ چک در زمان رفع سوءاثر تخلف است

اگر مبلغ مسدود شده در حساب چک را برای آزمون بازگشت و درخواست صادرکننده محاسبه نکنید ، بیش از کسری چک در زمان سوءاستفاده ، نقض مشاغل بانکی مورد بررسی قرار می گیرد و این به منظور بررسی روند اجرای دستورالعمل ذکر شده بررسی می شود.

طبق دستورالعمل شماره ۱ از ۱ اردیبهشت ماههای این بانک ؛ خروجی عدم محاسبه مبلغ مسدود شده در حساب چک برای چک برگشتی و صادرکننده صادرکننده برای ارائه بیش از کسری چک مطابق بند ۱ قانون بانک مرکزی در زمان لغو لغو. خرداد مجلل جلسه مشاوره اسلامی نقض مشاغل بانکی است و هنگام بررسی شخص برای بررسی روند اجرای دستورالعمل ذکر شده مطابق با (ب) مقاله فوق الذکر و سایر قوانین و مقررات مربوطه به آن پرداخته می شود.

متن این دستورالعمل به شرح زیر است:

بعد از ۱/۲ مورخ ۱ دی ماهها پس از بررسی ، با وجود اطلاع رسانی دستورالعمل شماره ۱/۲ از ۱ خرداد ماه ها ، مدیریت عمومی مقررات ، بانکداری و پولشویی برای تغییر روال روند مشاهده حساب های صادرکنندگان در مورد بازده و پیگیری مکرر بانک ، تعهدات قانونی ارائه شده در مفاد دستورالعمل فوق به درستی در برخی شعب اجرا نمی شود. بنابراین ، صاحب حساب پس از مبلغ مشخصی در حساب چک فعلی لازم است تا مبلغ کل چک را تأمین کند ، که با مفاد مقررات مربوطه مغایرت دارد و باعث ایجاد مشکلات زیادی در ارائه چک می شود. با توجه به مفاد دستورالعمل ابررسانا ، با این حال ، دارنده حساب باید بتواند چک را انجام دهد و چک را از طریق چک و مبلغ مسدود شده در حساب چک خود پر کند.

با توجه به اهمیت اجرای صحیح قوانین و مقررات فوق و تأثیرات مستقیم آنها بر پیشگیری از مشکلات حقوقی و مالی افراد و همچنین پیگیری کمیسیون پارلمانی مجمع مشاوره اسلامی ، موارد زیر به دستور و دستور مناسب ارسال می شود.

خروجی عدم محاسبه مبلغ مسدود شده در حساب چک برای چک برگشتی و صادرکننده صادرکننده برای ارائه بیش از کسری چک مطابق بند ۱ قانون بانک مرکزی در زمان لغو لغو. خرداد مجلل جلسه مشاوره اسلامی نقض مشاغل بانکی است و هنگام بررسی شخص برای بررسی روند اجرای دستورالعمل ذکر شده مطابق با (ب) مقاله فوق الذکر و سایر قوانین و مقررات مربوطه به آن پرداخته می شود.

کلیه مشتریان بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی نیز مجاز به درخواست آنها به سیستم ارتباطات عمومی بانک در CRM.CBI.IR یا شماره ۱ (مرکز تماس بانک مرکزی) هستند. سپس بانک تخلفات ثبت شده در این زمینه را بررسی می کند.

با توجه به اعلان دستورالعمل شماره ۱/۲ از ۱ فروردین ماه ها ، برای همه بانکها و موسسات اعتباری ، لازم است یک اطلاعیه دلبستگی در این زمینه سفارش دهید ، که شامل توضیحات کاملی از همه موارد فوق برای عمومیت در همه شعب و در ملاء عام است.

لطفاً اقدامات مربوطه را برای اجرای دقیق و کامل در این بانک و مطابق با مفاد شماره دایره ای سفارش دهید. ۱/۲ از ۰۲.۰۱.۲ به کلیه واحدهای مربوطه بانک. ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا