مشتریان ارزنده عامل تداوم خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه هستند
به گفته بازار آیت الله ابراهیمی ، مدیرعامل بانک سپه ، در دهمین مراسم اردیبهشت این ماه توسط هیئت مدیره ، هیئت مدیره ، مدیران استان تهران ، رئیس شعب مستقل و مشتریان منتخب در کارمندان بانک بازدید شد ، در حالی که میهمانان و مشتریان با استناد به سالگرد اولین سالگرد بانک اول ایران ، نوآوری ، نوسازی و پویایی.
ابراهیمی وجود مشتریان ارزشمند را عاملی برای ادامه و ادامه خدمات درخشان بانک سپه در طی یک قرن توصیف کرد و گفت: “سازمان سازمان ها به مشتریان و شرکای خوبی نیاز دارد که بانک سپاه خوشبختانه این نعمت بزرگ را خواهد داشت.”
مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت که اولین بانک ایران همیشه حامی سیستم اقتصادی و مردم بوده و مشتریان خود را در زندگی ۱۰۰ ساله خود ، حتی در بخش های اقتصادی ادغام ملی ، فراموش نکرده است.
مدیرعامل Sepah Bank توضیح داد: افراد بزرگ شرکت های موفق و پیشرفته و شرکت های موفق را علت پیشرفت این کشور می سازند.
ابراهیمی با توجه به نقش قوی بانک سپه به عنوان یکی از حامیان تحول دیجیتال در بانکداری دولتی امروز ، گفت: بانک سپه هر سال اقدامات بزرگی و مؤثر در تأمین مالی مشتریان انجام داد و در ایجاد بسترهای مالی مالی و شرکت ها و تجاری به موفقیت بزرگی دست یافت.
وی از اقدامات گسترده بانک سپاه در منطقه بین المللی ستایش کرد و به افزایش حجم فعالیت های برونسن در فعالیتهای تجاری خارجی اشاره کرد.
مدیرعامل Sepah Bank گفت که حمایت و پشتیبانی مشتریان ارزشمند بانک سپه ادامه خدمات ما است و امیدوار بود: با ورود اولین بانک ایران که به قرن دوم خود می آید ، با مشتریان وفادار و کارمندان شلوغ ، بانک سپاه در New Horizons وارد می شود و به جلو می روند.