۴ میلیون مشتری و ۱۳۵ هزار میلیارد تومان همراهی در “طرح مهربانی” بانک ملی ایران؛
گزارش در مورد روابط عمومی بانک ملی ایرانAbolfazl Najarzadeh به نگرش منابع در قالب این پروژه اشاره می کند: “دوستی نتیجه ایده شاخه ها و اراده جمعی بانک ملی ایران است.” با طراحی دقیق ، تبلیغات مؤثر و اصلاحات معاصر ، موانع روانی مشتریان و تبدیل تهدیدات موفق شده است. “
وی بر ادامه آسیب شناسی تأکید کرد ، بازخورد محبوب و جلسات متخصص را برای بهبود پروژه دریافت کرد. “دوستی” الگویی برای طراحی محصولات بانک آینده است: “این پروژه نه تنها به مردم کمک کرد تا از مشکلات مردم استفاده کنند ، بلکه رضایت از رضایت همکاران و مشتریان را نیز به شما کمک می کند.”
مدیرعامل بانک ملی ایران ، که مربوط به ارزش بالای اعتماد مشتری است ، گفت: “شریک باید در طراحی محصولات جدید نظرات متخصص را جدی بگیرد و با استفاده از ظرفیت بانک از مشکلات و تأخیرهای سیستمیک جلوگیری کند.”
نجارزاده موفقیت پروژه “دوستانه” را در نتیجه تلاشهای جمعی توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که سایر محصولات بانکی با همان خواست پیش بروند.