ارزهای دیجیتال

آیفون تاشو و نسخه جدید آیفون ۱۷ ایر در راه‌اند / محصولات جدید در دو مرحله معرفی می‌شوند

اپل استراتژی جدیدی را برای شروع آیفون ۵ در سال ششم اعمال می کند که شامل تقسیم مدل ها به دو مرحله است.

براساس Business News ، اپل قصد دارد مدل های مختلفی از سری آیفون ۵ را در دو مرحله ، تقریباً شش ماه راه اندازی کند. این تصمیم می تواند به طور قابل توجهی مدیریت محصولات اپل و نمونه زمان معرفی تلفن های آیفون را تغییر دهد.

مدل های آیفون ۵ پرو در پاییز معرفی می شوند

طبق گزارش وب سایت اطلاعات ، طبق معمول طبق معمول. گفته می شود این مدل ها شامل کارکردهایی مانند تراشه هایی با نسل جدید ، دوربین های پیشرفته و نمایشگرهای بداهه هستند و هنوز هم به عنوان پرچمدار اپل معرفی می شوند.

در همین حال ، مدل های ارزان تر و ارزان تر آیفون ۵ ، که معمولاً همزمان با نسخه های پرو منتشر می شوند ، در بهار امسال منتشر می شود. این تغییر در زمان بندی اولین باری است که اپل تصمیم گرفته است مدلهای ارزان تر خود را با گذشت زمان به عنوان نسخه های پیشرفته شروع کند.

آیفون تاشو و نسخه جدید آیفون ۵ نیز شروع شده است

علاوه بر مدل های آیفون ۵ پرو ، اپل همچنین می تواند اولین آیفون تاشو خود را در پاییز ارائه دهد. تاکنون این شرکت به طور رسمی چنین وسیله ای را ارائه نکرده است ، اما شایعاتی در مورد توسعه یک جزء وسایل نقلیه تاشو سیب در سالهای اخیر وجود داشته است و انتشار این گزارش می تواند نشانه جدی بودن این پروژه باشد.

علاوه بر این ، اپل نسخه دوم مدل Slimmer را تهیه می کند ، که در سال ۶ به نام آیفون ۶ ارائه شده است. نسخه جانشین این مدل نیز در سال ششم اعلام می شود و احتمالاً همزمان با سری Pro -Eiphone 5 منتشر می شود.

اپل آیفون های ارزان تر در هند را آزمایش می کند

پس از فشار اقتصادی ناشی از تعرفه واردات ایالات متحده بر روی محصولات تولید شده توسط چین ، اپل قصد دارد مدل های ارزان تر آیفون ۵ را در هند آزمایش کند. این می تواند بخشی از استراتژی اپل برای کاهش وابستگی به چین و انتقال بخشی از ظرفیت تولید به سایر کشورها باشد.

هند ، امروز یکی از اصلی ترین بازارهای تلفن های هوشمند جهان ، توجه بسیاری را در رابطه با ظرفیت کار ، مشوق های دولت و فرصت های تولید به خود جلب کرده است. با گسترش تولید در کشور ، هزینه های تولید دستگاه هایی با سطح متوسط ​​کاهش می یابد و حاشیه سود اپل در دراز مدت حفظ می شود. این تغییر همچنین می تواند طراحی و ارائه محصولات با بازارهای محلی را به اندازه کافی امکان پذیر کند.

تغییر استراتژی محصولات اپل

تقسیم آیفون ۶ به دو مرحله نه تنها مدیریت زنجیره تأمین را آسانتر می کند ، بلکه به شرکت فرصت های بیشتری را برای تهیه مدل های اقتصادی بیشتر با دقت و محلی سازی بیشتر ارائه می دهد.

به نظر می رسد این اقدام به منظور تنوع بخشیدن به زنجیره تأمین و واکنش به فشار ژئوپلیتیکی با دستورالعمل های اپل موافق است. فشاری که ناشی از جنگ تجاری و تعرفه ها است. پس از اتمام این تغییر ، اپل احتمالاً از سال دوم در معرض دو پیام و تبلیغات برای آیفون های جدید قرار خواهد گرفت که می تواند تأثیر مستقیمی بر الگوهای فروش فصلی و کسب درآمد داشته باشد.

اگر اعتبار آماری را برای فاصله شش ماهه بین مدل های ساده و پرو برخی از کاربران در انتظار مدل های ارزان تر دارید ، می توانید در سه ماه پاییز مدل های گران قیمت را بفروشید. از طرف دیگر ، این بار تدارکات ، تبلیغات و حتی توسعه نرم افزار اختصاصی اپل می تواند در تمام طول سال به اشتراک بگذارد ، که در نهایت باعث می شود مدیریت فروش باشد و به طور منظم هزینه بیشتری داشته باشد.

اخبار راه اندازی و فناوری اطلاعات در وب سایت علم و فناوری اخبار تجاری بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا