فناوری

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازارهای جهانی می‌رود

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

این هفته در دنیای خودرو: رونمایی از نسل جدید جیپ کامپس در ایتالیا ، اطلاعات جدید در مورد اولین مدل برقی فراری ، همکاری میتسوبیشی با سازنده گوشی آیفون و تصمیم گروه فولکس واگن برای فروش استودیوی طراحی ایتالیایی.

جیپ از فلورانس

جیپ در مراسمی در نزدیکی شهر فلورانس ایتالیا از نسل جدید قطب نما رونمایی کرد. قطب نما در استودیوی جیپ در ایتالیا طراحی شده و در کشور تولید می شود. جیپ می گوید برای فروش ماشین در سراسر جهان طراحی شده است و قصد دارد آن را در بازارها در پنج قاره بفروشد.

جبران خسارت جدید از نسل فعلی این مدل بزرگتر است و از ورزش لوکس تر شده است. نگاه خودرو شبیه به جیپ یکنواخت و درک مدرن از محصولات کلاسیک کارخانه است.

اتاق جبران خسارت جدید همچنین لوکس و مجهز به فناوری هایی است که معمولاً در اتومبیل های گران قیمت موجود است. این ویژگی ها شامل یک صفحه نمایش ۵ اینچی ، نمایشگر روی شیشه جلو ، یک آینه عقب دیجیتال ، صندلی ماساژ و یک سقف شیشه ای یکپارچه است.

جیپ می گوید حتی مدل جلو -چرخ دار باعث شده است که عبور از جاده های خشن. اما بهترین مدل برای رانندگی در خارج از جاده قوی ترین مدل برقی قطب نما با دو موتور با قدرت کل ۶ اسب بخار است. جیپ می گوید گشتاور موتور عقب آنقدر زیاد است که حتی اگر چرخ های جلو اصطکاک نداشته باشند ، ماشین می تواند ۲۰ درصد بالا برود.

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازار جهانی می رودنسل جدید Jeep Compaps از مدل فعلی بزرگتر است

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازار جهانی می رودقوی ترین مدل Jeep Compass 6 HP تولید می کند

ضعیف ترین جبران قطب نما یک موتور ۴ اسب بخار در جلو است. این مدل تا ۵ کیلومتر هر بار شارژ می شود. علاوه بر مدل برقی ، جیپ همچنین با قدرت هیبریدی ترکیبی و ترکیبی ترکیبی جبران خسارت می کند.

جبران خسارت بر روی سکویی ساخته شده است که توسط گروه خودرو Standis برای مدلهای با اندازه متوسط ​​ساخته شده است. Peugeot ، Citroen ، DDی SS و Apple ، سایر شرکتهای تابعه گروه Standis نیز از این سکو برای مدل های جدید خود استفاده کرده اند. قطب نما در کنار سایر مدل های Standdis در یک کارخانه در ایتالیا تولید می شود. همچنین پیش بینی می شود این مدل در سال ۶ در آمریکای شمالی تولید شود.

قیمت پایه مدل الکتریکی قطب نما در ایتالیا با ۲۰۰۰ یورو (۶۰۰۰ دلار) اعلام شده است و قیمت پایه مدل ترکیبی ۲۰۰۰ یورو (۶۰۰۰ دلار) است. جیپ انتظار دارد که مدل الکتریکی قطب نما ۲۰ ٪ از فروش این مدل در اروپا را به خود اختصاص دهد.

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازار جهانی می رودنسل جدید Jeep Compass مجهز به فن آوری های لوکس تر است

فروش مدل قطب نما در اروپا طی دو سال گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته است. فروش این مدل در سال ۲ ۲ درصد کمتر بود. مدیران جیپ امیدوارند که با طراحی جدید ، برق و لوکس ، ماشین فروش آن افزایش یابد.

فابیو کارلی ، مدیر بازاریابی جیپ در اروپا ، گفت که نیمی از مشتریان این خودرو انتظار دارند کسانی باشند که قبلاً ماشین های لوکس داشتند. به گفته وی ، مشتری اصلی این مدل خانواده هایی است که به طبیعت علاقه مند هستند.

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازار جهانی می رودفراری برقی در کارخانه جدید فراری در شهر مارانلو ساخته خواهد شد

فراری برقی

اولین مدل کاملاً برقی در بهار امسال رونمایی می شود. Bando Vinia ، مدیرعامل فراری ، در بیانیه ای گفت که فراری قبل از رونمایی از ماشین ، فن آوری ها و طراحی داخلی خود را به نمایش می گذارد.

نام مدل برقی فراری هنوز به طور رسمی اعلام نشده است ، اما در جلسه اخیر ، نام سهامداران ، که به معنی الکتریکی به زبان ایتالیایی است ، چندین بار مطرح شده است و رسانه ها می گویند این مدل نام خواهد بود.

اطلاعات رسمی زیادی در مورد فراری برقی وجود ندارد ، اما از مدل های استتار خودرو در جاده آزمایش شده است و این نشان می دهد که این مدل چهار دارد. همچنین اطلاعاتی از حق ثبت اختراعات اخیر فراری وجود دارد که نشان می دهد این شرکت قصد دارد با پخش موتورهای بنزینی خود از بلندگوها ، حس رانندگی این اتومبیل ها را در مدل برقی شبیه سازی کند. اسناد ثبت اختراع بیان می کند که راننده می تواند صدا را از گزینه هایی مانند “تاریخی” ، “مدرن” و “هیجان انگیز” افق میهن کند.

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازار جهانی می رودحداکثر سرعت فراری ۲ “sparthel” بیش از ۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است

فراری فرآیند برق را از سال ۲ سال گذشته آغاز کرد. سال گذشته ، مدل های ترکیبی و ترکیبی برقی شامل نیمی از فروش کارخانه بودند.

آخرین مدل هیبرید برقی فراری دو هفته پیش معرفی شد. این یک مدل تقویت شده از مدل ۲ است و دارای یک موتور شش سیلندر و یک موتور الکتریکی است که در مجموع ۵ اسب بخار تولید می کند.

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت فراری از “Skhyela 2” است و حداکثر سرعت آن بیش از ۵ کیلومتر در ساعت است. قیمت این خودرو حدود ۵۰۰۰ دلار تخمین زده می شود و فراری اعلام کرده است که فقط آن را به کسانی که در ۵ سال گذشته یک فراری خریداری کرده اند ، می فروشد.

فراری در هفته گذشته در این جلسه اعلام کرد که سود وی در سه ماه اول سال جاری ۲ درصد افزایش یافت و به ۵ میلیون یورو رسید. کل درآمد این شرکت در طی این دوره با یک میلیارد و ۵ میلیون یورو ۵ ٪ افزایش یافته است.

فراری می گوید علیرغم ۵ ٪ تعرفه اتومبیل های خارجی به ایالات متحده و تقاضا برای محصولات این شرکت هنوز هم عرف لغو نشده است. بازار ایالات متحده حدود یک چهارم از فروش جهانی فراری را تشکیل می دهد و نقش مهمی در سودآوری کارخانه ایفا می کند.

آقای وینیا اعلام کرد که فراری به دلیل ظرفیت کل تولید خود در سال ۲ سفارش داده شده است و امسال ۲ میلیارد دلار و ۵ میلیون دلار انتظار دارد.

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازار جهانی می رودFoxkan از سال ۵ تولید خودروهای برقی را آغاز کرده است

میتسوبیشی از تایوان

Taiwanese Foxkan ، سازنده تلفن همراه اپل ، اعلام کرده است که قصد دارد ماشین های برقی را برای میتسوبیشی تولید کند. با توجه به یادداشت اولیه درک این دو شرکت ، اولین مدل این ماشین های برقی تا پایان سال به بازار استرالیا و نیوزیلند منتشر می شود.

Foxkan تاکنون چندین مدل برقی تولید کرده است ، اما این پروژه اولین قرارداد بزرگ این شرکت با یک خودروساز است.

خودروسازان ژاپنی ، از جمله میتسوبیشی ، در سالهای اخیر با خودروسازان چینی به ویژه در بازارهای جنوب شرقی آسیا و آمریکای جنوبی به رقابت پرداختند.

میتسوبیشی یکی از اولین خودروسازانی بود که ماشین برقی را به بازار عرضه کرد. مدل I-MIEV در سال ۲ منتشر شد که بازار اتومبیل برقی بسیار اندک بود. اما در سالهای اخیر ، میتسوبیشی به استثنای دو مدل برای بازار ژاپن ، هر مدل الکتریکی را به بازار جهانی ارائه داده و بر ساخت فناوری ترکیبی برقی متمرکز شده است.

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازار جهانی می رودمیتسوبیشی یکی از اولین خودروسازانی بود که یک ماشین برقی را به بازار عرضه کرد

مدل های جدید برقی میتسوبیشی توسط Foxtron تولید می شوند. Foxtron شرکتی است که Foxkan با همکاری خودروساز تایوانی ، Yolon Motor تأسیس کرده است.

توافق نامه میتسوبیشی و فاکسکان در حال حاضر یک توافق نامه غیر مرتبط است و آنها گفته اند “آنها برای رسیدن به توافق نهایی به مذاکره ادامه خواهند داد.”

میتسوبیشی در همان زمان اعلام کرده است که سال آینده در ایالات متحده یک مدل برقی جدید را بر اساس نسل جدید نیسان برگ راه اندازی می کند.

میتسوبیشی عضو ائتلاف خودرو با نیسان و رنو است. Foxkan ماهها اعلام شده است که مایل به خرید بخشی از شرکت ژاپنی نیسان برای گسترش فعالیت خود در صنعت خودرو برای ارائه همکاری بین دو طرف است.

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازار جهانی می رودجورجو یوجارو اتومبیل های بسیار معروف مانند گلف فولکس واگن را طراحی کرد

italdisin در صف

گروه فولکس واگن قصد دارد ایتادیزین ، یکی از تأثیرگذارترین استودیوهای طراحی خودرو در جهان را بفروشد. براساس روزنامه ایتالیایی Corre Delasra ، فولکس واگن به اتحادیه کارگران کارگران ایتالیایی گفته است که این استودیو را ارزیابی و ارزش گذاری می کند ، که ممکن است منجر به فروش آن شود.

Dizin آن در سال ۶ توسط جورجو یوجارو تأسیس شد. آقای جوجارو یکی از مشهورترین طراحان خودرو در جهان است و از آن به عنوان “طراح قرن” یاد می شود. ده ها مفهوم و مدل های ماندگار مانند نسل اول Volkswagen Golf ، Lotus Sprite ، BMW M1 و Fiat Panda توسط Itadis طراحی شده اند. گروه فولکس واگن ۹۰ ٪ سهام ایتالیایی را در سال خریداری کرد. با خرید بقیه سال ، استودیو به یک شرکت تابعه آئودی تبدیل شد.

جورجو یوجارو و پسرش Fabricio پس از فروش سهم خود به فولکس واگن ، یک شرکت مشاوره به نام GFG Style تأسیس کردند.

هدف فولکس واگن خرید ایتالیا برای استفاده از طراحی ، مهندسی ، نمونه برداری و تولید محدود این استودیو برای پروژه های این گروه بود. با این حال ، -dizin آن همچنین سفارش را از خارج از گروه فولکس واگن می پذیرد و حدود ۵ ٪ از درآمد آن از طرف سایر مشتریان است.

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازار جهانی می رودBMW M1 یکی از مشهورترین اتومبیل هایی است که در استودیوی ایتالیایی طراحی شده است

جیپ جدید با گذرنامه ایتالیایی به بازار جهانی می رودجورجو یوجارو پس از فروش سهام خود در Itadis ، شرکت مشاوره سبک GFG را تأسیس کرد

Dizin آن در سال ۵ میلیون یورو درآمد داشت و سود خالص آن در حدود ۵ میلیون یورو در آن سال گزارش شده است. این شرکت اکنون بیش از هزار کارمند در ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان ، چین و ایالات متحده دارد.

خبر فروش ایتالیا -دیژین در حالی صورت می گیرد که الیور بلوم ، مدیر فولکس واگن ، در پاسخ به تلاطم در بازار اروپا و رقابت جدی تر با خودروسازان چینی ، طرحی را برای کاهش هزینه ها آغاز کرده است. آئودی باید هزینه سالانه خود را یک میلیارد یورو در این برنامه کاهش دهد. این شرکت برای انجام این کار یک کارخانه در بلژیک بسته است و قصد دارد تا ۷۰۰۰ نیروی کار خود را کاهش دهد.

جیانی منصوری از کارگران Fium CGL Turin ، که نماینده کارگران ایتالیایی است ، گفت: “این خبر ما را نگران کرده است ، زیرا ما نمی دانیم آینده شرکت به این منطقه افتخار خواهد کرد.” گروه های آلمانی بار دیگر ترجیح داده اند که شرکت ها را در خارج از آلمان قربانی کنند. بر خلاف فیات ، که از کارخانه های خارجی خود در بحران محافظت می کند ، اما کارخانه های داخلی را نادیده می گیرد. “

منبع: بی بی سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا