ارزهای دیجیتال

حکم بدوی اعدام تتلو صادر شد – افق میهن

حکم اولیه صادر شد. انتقاد از داوری را می توان برای دفاع تفسیر کرد. بعید است که یکی از ما وجود داشته باشد که حافظه کمی داشته باشد. اگر از رفتار خود متنفر نباشید ، قطعاً متعلق به استفاده از ادبیات بدخیم آن نیستید ، استفاده مشترک از آن در فضای عمومی ناراضی است.

طبق گفته های تجاری ، عباس عبدی در Etemad نوشت: بنابراین آنچه من انجام می دهم از چند دیدگاه مختلف انتقاد حقوقی ناشی می شود. اگر خوب به نظر برسیم ، او قبل از ترک ایران همان فرهنگ و ادبیات را داشت. به این استثنا که فضای عمومی ایران به آنها اجازه بیان آنها را نداد ، به احتمال زیاد این رفتار را در فضای خصوصی و نه عمومی انجام داده است.

به همین دلیل می توان گفت که سیستم سیاسی برای او درک عینی و واقعی دارد.

اگر این فرض را بپذیریم ، این یک فرض مناسب است ؛ در این حالت ، ارتباط با تاتلو در انتخابات ریاست جمهوری و نامزدی آقای ریزی بدون دانستن این واقعیت نمی تواند باشد. در فرهنگ ما یا حداقل در ذهن نیروهای مذهبی ، این گروه از خال کوبی نشان دهنده فرهنگ ویژه آنها است.

چگونه می توان شخصی مانند آقای ریزی و مبارزات انتخاباتی خود را برای هماهنگی به این عملیات CO معرفی کرد؟ خیلی شما اکنون این کار را کرده اید ، چرا علیه او به اعدام محکوم شده اید یا به او جشن می دهید؟

سوال اینجاست که او از آن زمان رویکرد جدی تغییر نکرده است.

نکته دیگر مربوط به تأثیرات حکم اعدام است. به راحتی می توان ثابت کرد که حکم اعدام نقش مهمی در بازدارنده ندارد ، در عوض هزینه های جدی روانی و اقتصادی برای افراد و جامعه. اتفاقاً ، ساختار سیاسی این موضوع را می داند ، به طوری که آنها آمار رسمی اعدام را اعلام نمی کنند ، و مهمتر از همه ، مگر در موارد قصاص ، هیچ گزارش جدی در مورد اعدام ها در دست نیست. این نشان دهنده درک کلی منفی از جمله است.

البته آخرین خبرهایی که منتشر شد ، حاکی از آن است که رئیس جمهور افتخاری قوه قضاییه بر اساس ماده ۶ CCK استوار است. وی درخواست وکالت را برای ترمیم پذیرفت و حكم شعبه دیوان عالی را نقض كرد و انتظار می رود كه در این مرحله دوباره به نمایش گذاشته شود.

نکته سوم ، که بسیار مهم است ، این است که چگونه متهم را به ترکیه در تهران بیاوریم. یک فعال رسانه ای نوشت: “به گفته تهیه کننده تاتلوس ، خواننده جوان باید مشکل مقامات عالی را حل کند ، اما او پس از هلیکوپتر رئیس جمهور بازگشت!” مشکل این قانون در اکثر کشورها رایج است. در طول بازجویی ، آنها بر توافق برای دستگیری پناهندگان یا خارج از صلاحیت تأکید می کنند.

همچنین مذهبی است و باید به قول وفادار باشد. حتی در جنگهای اولیه اسلام ، هنگامی که یک مسلمان برای یکی از ارتش دشمن در امان بود ، منطق این رفتار نیز میثاق است و نمی توان گفت شخصی که قول داده است مخالف آن باشد و علیه او عمل کند. در حقیقت ، از این قول نباید برای فریب چنین رفتارهایی استفاده شود و زیرساخت های اخلاقی جامعه را مختل کند.

تجربه این رفتار در گذشته است. این ترفند در مورد فاضل خماداد مورد استفاده قرار گرفت ، اگرچه این قول قضایی یا حتی پلیس نبود ، اما مجبور بود قول خود را در یک سطح انجام دهد. یا بعد از اینکه به ایران آمدند ، می توانند برگردند و قول را رد کنند مگر اینکه او به خواست خود بیاید یا قول را مجازات کند. در مورد تاتلو ، باید مشخص شود که آیا چنین میثاق بوده است یا خیر. اگر چنین است ، این اتفاق مطابق با همان اتفاق می افتد و اگر بر خلاف اقتدار خود عمل می کنید. فریب دادن دیگران با نقض قول غیرقابل قبول است.

منبع: اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا