فناوری

ویژگی جدید اینستاگرام و هشدار به نوجوانان شب‌بیدار: برنامه را ببند و بخواب!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

Zoomit: اینستاگرام “Night Flips” به طور خودکار در حساب یک نوجوان ظاهر می شود و غیرفعال نمی شود.

اینستاگرام به نوجوانانی که شب ها بیدار هستند هشدار می دهد که این شبکه اجتماعی را ببندند و بخوابند.

اینستاگرام جدیدترین ویژگی خود را با تمرکز بر سلامت روان برای نوجوانان معرفی کرده است. وقتی یک کاربر جوان در اواخر شب بیش از ۱۰ دقیقه را در مناطقی مانند ریل یا دایرکت می گذراند، اینستاگرام از او می خواهد که برنامه را ببندد و به رختخواب برود.

اینستاگرام “Night Flips” به طور خودکار در حساب یک نوجوان ظاهر می شود و غیرفعال نمی شود. اینستاگرام مشخص نکرده است که آیا این ویژگی برای همه نوجوانان فعال خواهد شد یا فقط برای افراد زیر ۱۸ سال.

طبق گفته اینستاگرام، هدف این است که نوجوانانی که قبلاً از ویژگی هایی مانند Take a Break استفاده نکرده اند، برنامه را برای شب خاموش کنند.

اینستاگرام می‌گوید: «ما می‌خواهیم نوجوانان وقتی اینستاگرام را می‌بندند فکر کنند که زمانی که در برنامه صرف می‌کنند عمدی و معنادار است و می‌دانیم که خواب برای نوجوانان اهمیت ویژه‌ای دارد.

ابزار جدید اینستاگرام مانند تعدادی دیگر از ویژگی های این پلتفرم برای کمک به نوجوانان و والدین آنها در مدیریت زمان طراحی شده است. این ویژگی ها علاوه بر Take a Break و ویژگی های کنترل والدین، شامل حالت هایی مانند حالت ساکت می شود.

ویژگی حالت آرام به کاربران این امکان را می‌دهد تا اعلان‌ها را بی‌صدا کنند، به پیام‌ها پاسخ خودکار بدهند، و به دوستان و دنبال‌کنندگان اجازه دهند بدانند که در دسترس نیستند و مشغول انجام کارهای دیگری مانند خواندن یا خواب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا