طلا و ارز

پس از گوجه سبز و چغاله بادام، گیلاس هم با قیمت میلیونی به بازار رسید! – افق میهن

با آغاز بهار و برداشت میوه میوه ، گیلاس ، یکی از محبوب ترین میوه ها ، در منطقه یک میلیون تومان قرار دارد و بسیاری از خانواده ها به دلیل این قیمت های نجومی از خرید این میوه دریغ می کنند.

با آغاز بهار ، میوه های گران قیمت و گاه نجومی مصرف کنندگان را به خود جلب می کند. بررسی فروشگاه های آنلاین نشان می دهد که قیمت برخی از میوه های گیلاس ، از جمله گیلاس ، در مساحت یک میبون در هر کیلوگرم است.

اگرچه قیمت ها بعد از مدتی متعادل هستند ، اما این چرخه هر سال تکرار می شود و بر تمایل مردم برای خرید این محصولات تأثیر می گذارد. پیش از این ، میوه هایی مانند گوجه فرنگی سبز و بادام نیز به میلیون ها نفر رسیده بودند.

قیمت گیلاس در محدوده یک میلیون دلار بود

ارزیابی فروشگاه آنلاین نشان می دهد که قیمت در هر کیلو گیلاس در منطقه یک میلیون تومانس ارائه می شود.

Mojtaba Shadloo ، عضو هیئت مدیره اتحادیه باغها ، دلیل افزایش جایزه گیلاس را در گفتگو با اخبار تجاری توضیح داد: برداشت گیلاس در حال حاضر محدود است و بازارهای ارائه شده بی نظیر محسوب می شوند. به همین دلیل ، قیمت شما بالاتر از حد معمول است.

وی افزود: گیلاس برداشت شده از مناطق نیمه کاره مانند جنوب فارس ، بخشی از کرمان ، یزد و … هنوز انتشار گسترده ای نیست.

چه زمانی قیمت ها سقوط می کنند؟

چه زمانی Shadloo می تواند انتظار کاهش قیمت برای این سوال را داشته باشد؟ گفت: عرضه عمده گیلاس اخیراً خرداد شروع می شود تیر به اوج می رسد. پس از معرفی این محصول در مقادیر زیادی ، بازار جبران می شود.

وی در مورد مشکلات تولید گیلاس گفت: اگرچه یخ زده محصولات گیلاس ، برق ، مشکلات آب و غیره بر تولید این برداشت و سایر گیاهان تأثیر گذاشت ، اما وضعیت بازار در ابتدای زمان برداشت به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

قیمت گیلاس به یک سوم می رسد

Shadloo قیمت هر کیلو گیلاس را با توجه به اکثریت عرضه محصول توضیح داد: این به پیشنهاد بستگی دارد ، اما با توزیع اصلی این محصول ، قیمت ها به یک سوم می رسد.

براساس این گزارش ، گیلاس تنها محصولی نیست که در زمان برداشت اولیه ارائه می شود. میوه هایی مانند گوجه فرنگی و توت فرنگی نیز به دلیل قیمت بالای آنها در ابتدای فصل وارد بازار می شوند ، اما با افزایش مراقبت ، بازار کاهش یافته و بازار جبران می شود.

اگرچه قیمت اشراف پس از مدتی متعادل است ، اما این چرخه هر سال تکرار می شود. یکی از اصلی ترین دلایل افزایش قیمت میوه در روزهای اول راه اندازی ، افزایش هزینه های تولید است. زیرا هزینه های تولید ، اردوگاه های میوه ، حمل و نقل و غیره هر ساله افزایش می یابد. از طرف دیگر ، این شرایط به دلیل کاهش قدرت خرید مردم ، تمایل مصرف کنندگان به خرید طناب های سنگ زنی تأثیر دارد.

البته سوءاستفاده از گروهی از دلالان و دلالان در بروز چنین نرخ هایی بی اثر نیست.

بازار بر اساس عرضه و تقاضا ، تولید و تداوم فروش کار می کند. بنابراین ، دولت باید به جای قیمت ها ، هزینه های تولید را کاهش دهد تا چنین قیمت ها ثابت بمانند.

برای خواندن بازار میوه شوک بیشتری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا