بحران ناترازی انرژی از توافقات بین المللی هم، جدیتر است
موضوع هفته: برنامه هفتم برنامه “توسعه” را بنویسید ، برنامه “ثبت” هفتم را بخوانید.
باور کنید که اسناد برنامه ریزی را در ایران مطالعه کنم ، مانند: B. برنامه های توسعه ۶ ساله ، بودجه سالانه ، اهداف صنعتی و غیره ، بیشتر از برنامه شبیه به برنامه است. برنامه هایی که مشخص نیست کدام یک از بستگان محبوب در بدن دولت نوشته شده است و کدام یک از نمایندگان مربوطه در مجلس تصویب می شوند. فصل دوم برنامه هفتمین برنامه توسعه کشور به خواسته ها و رویاهای تولیدکنندگان این گزارش در مورد بهبود شرایط بانک ها و جالب توجه است … باور کنید ، اگر فراموش کرده اید زندگی در ایران هنگام خواندن برنامه توسعه هفتم و استراتژی های شرکت های بانک مرکزی ، زبان تحسین …
پیام های سهام:
در حالی که اخبار مربوط به مذاکرات ایران ، مصاحبه ها و مصاحبه های متناقض تعداد زیادی از رسانه ها و همچنین توجه سیاسی و اقتصادی را به خود جلب کرده است ، بسیاری از مردم تغییر رویکردهای جمهوری اسلامی ایرانی را به عنوان یک عملکرد عالی و ستوده از هدف هدف تغییر داده اند.
بحرانی که ما دائماً به پیامدهای مخرب آنها در سال گذشته اشاره کردیم و هشدارهای لازم در مورد وب سایت بورس اوراق بهادار ما به شرکت کنندگان در بازار سرمایه کشور داده ایم. متأسفانه ، “شبکه انرژی” امسال فعالیت شرکت ها و صنایع مختلف را تحت الشعاع قرار داد ، در حالی که او هنوز در ابتدای کار بود خرداد ما با بسته شدن کارخانه ها یا کاهش فعالیت برخی واحدهای فعال در صنعت فولاد و سیمان ۵ ٪ به ماه ۶ سالگی نرسیده ایم.
ما نیازی به شمارش و توصیف دلایل وضع موجود را نمی دانیم ، مانند: ب. ناکافی های علمی و سوء مدیریت بیش از حد برخی از کارمندان دولت ، شرایط صریح مالی و اقتصادی دولت و کشور ، عدم پیش بینی و فراموش کردن اولویت های اصلی پیشرفت ، فقدان جهان و مزایای غیرقانونی کشورها حتی کودکان دبستان با کلمات ناکارآمدی و سوء مدیریت در کشور آشنا هستند و می توانند در مورد از دست دادن ساعت ها و سالهای زندگی خود در سیستم های معیوب آموزش ، برق و سکوت متوالی و غیره بنویسند.
به منظور بررسی گزارش های چشمگیر اقتصاد و بازار سرمایه کشور ، موضوع این هفته و هفته آینده را بررسی خواهیم کرد تا سند طنز برنامه توسعه هفتم را به عنوان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین اسناد (هرچند برای مقامات زیرا مردم نمی بینند یا دیده اند) بررسی کنیم.
اتفاقاً ، تهیه و تصویب برنامه توسعه هفت ساله همراه با بحران و سطح تأمین انرژی و همچنین انتقال برخی از شرکتهای دولتی در کشور در چند ماه گذشته بوده است که این یک نگاه سریع به بستگان آنها برای چند دقیقه نیست.
یک برنامه توسعه که به نظر می رسد برای تولید کنندگان برای مردم مهم است
باور کنید که اسناد برنامه ریزی را در ایران مطالعه کنم ، مانند: B. برنامه های توسعه ۶ ساله ، بودجه سالانه ، اهداف صنعتی و غیره ، بیشتر از برنامه شبیه به برنامه است. برنامه هایی که مشخص نیست کدام یک از بستگان محبوب در بدن دولت نوشته شده است و کدام یک از نمایندگان مربوطه در مجلس تصویب می شوند.
شاید یکی از برنامه هایی که هر پنج سال یکبار مطرح می شود و بحث و جدال است ، و پس از آن پنج سال است که هیچ خبری وجود ندارد ، پنج سال این کشور. یک برنامه جانبی ۲ تا ۴ که هر ۲ سال یکبار نوشته شده و سپس هرگز نخوانده است. برنامه ای که هیچ فایده ای برای کسی ندارد ، به جز تولید کننده هایی که در سازمان ناکارآمد دولت ها و چندین نماینده مجلس در کمیته های پارلمان تخصصی و غیر خاص کار می کنند.
بیایید با کمی دقت بیشتر به برخی از اشیاء و بندها در برنامه توسعه هفتم نگاه کنیم:
۲. برنامه هایی که نه تنها اجرا می شوند بلکه برعکس هستند
شما هنوز عبور نکرده اید که صفحه ۱ از برنامه هفتم توسعه -۴ -صفحه را دارید که تسمه جالبی را ارائه می دهد. با اجرای شرکت های دولتی از طریق شرکت هایی که در زنجیره ارزش شرکت به منافع درگیری وارد می شوند ، از طریق شناسایی هیئت رقابت.
شاید جالب باشد که چنین برنامه درسی را در برنامه هفتمین برنامه توسعه کشور مشاهده کنید ، که کمتر از یک سال پیش توسط دولت ، پارلمان و حتی شورای سرپرست تصویب شد که بر خلاف هیئت رقابت ، دولت نه تنها سهام خود را در ایران در مقابل کروز ، بلکه مدیران کروز در ایران در ایران از دست داد.
به عبارت دیگر ، مطابق با این بند از برنامه توسعه هفتم ایجاد شده توسط دولت دولت رحمی ، دیدگاه شورای رقابتی سهام دولت توسط سهامداران با سهامداران با تضاد منافع ، بیانیه نهایی است ، اما نظر هیئت رقابت در این موضوع ناچیز است و از حق خصمانه نیست.
آیا این حق مقررات رئیس جمهور برای برنامه توسعه هفتم یا اقدامات متناقض دولت پزشکی است؟ سوال این است که شما در طی چند سال جواب را خواهید فهمید و نتایج چنین عملی عجیب است.
بهبود نرخ مجموعه سرمایه بانک از مکان های ناشناخته
فصل دوم برنامه هفتمین برنامه توسعه کشور مربوط به تلاش و رویاهای تولید کنندگان این گزارش در مورد بهبود بانک ها است.
طبق جدول ارائه شده ، انتظار می رود که بانک های اضافه برداشت از بانک مرکزی در طی برنامه هفت ساله (۲ ٪) به صفر و نسبت بهره سرمایه از موسسات اعتباری افزایش یابد.
حتی نرخ تورم ۵ ٪ و رشد نقدینگی ۵ ٪ را می توان به عنوان بخش دیگری از توهمات موجود در جدول ایجاد شده توسط دولت که در دولت کار می کند ، توصیف کرد.
باور کنید اگر فراموش کرده اید که در ایران زندگی می کنید ، اگر برنامه توسعه هفتم و بانک مرکزی و بانک مرکزی را بخوانید ، زبان تحسین را باز خواهید کرد ، اما چه شرم آور است که ایران در اینجا است و بسیاری از برنامه ها مستقر هستند ، اما هرگز نمی خوانند و تمرین نمی کنند.
به عنوان مثال ، در صورت افزایش سرمایه در مجمع خارق العاده این بانکها ، در طی شش ماه از ارسال برنامه بررسی سرمایه و اقدامات اساسی برای بهبود رابطه کفایت سرمایه با بانک مرکزی ، در برنامه توسعه هفتم تأکید می شود. بانک مرکزی تصویب نشده و کمک سرمایه شما از سرمایه خود را افزایش می دهد.
به عبارت دیگر ، پس از تأیید چنین سند تعیین کننده ، بستگان آنها باید شاهد افزایش سرمایه شدید در بانکهای خصوصی ناتراز مانند بانک های آینده ، سرمایه ، کشور ، ایران و ایران باشند. متأسفانه ، آنها احتمالاً در برنامه توسعه هشتم سال نبودند.
در این میان ، برای یک استاد و یک تولید کننده نخبه بد نبود که این سؤال را که مایل به شرکت در اولویت اولویت بانک آینده در افزایش سرمایه است ، بپرسد. آیا او واقعاً آماده است تا سرمایه خود را برای خرید سهام بانکی با بیش از ۱.۵ میلیارد دلار ضرر آمریکا صادر کند؟
با توجه به تعهد بانک مرکزی به بانکهای دولتی و بهبود نسبت سرمایه در بانک ها ، سنگهای قیمتی نیز وجود دارند که به روش خاص خود جالب هستند.
همانطور که مشاهده می شود ، تمام منابع حاصل از ارزیابی مجدد دارایی های بانک های دولتی و حتی سود خالص بانک ها باید برای افزایش سرمایه هزینه شود تا زمانی که سود سرمایه تا ۵ ٪ باشد.
این جملات بد نیست ، اما به نظر می رسد که این دو مشکل برای تولید کنندگان و حتی تأیید شده برنامه کاملاً درک نشده است.
برای اعلام: “نسبت نرخ فرض سرمایه بانکها ارزیابی اختیارات بانک ها در صورت بازپرداخت فوری درج ها است. از نسبت ۲ ٪ بانک ها ، ۲ ٪ برای سرمایه گذاری ۱ و ۲ ٪ سرمایه بانک است. سرمایه لایه ای بانک ها به سرمایه با کیفیت مانند سرمایه گذاران (حداقل ۱.۵ ٪ از ۵ ٪) و سرمایه لایه ۲ مربوط به سرمایه پول بانک کم و پایین (به عنوان مثال ارزیابی مجدد و غیره) است. “
اول ، تنها ۵ ٪ از منابع ناشی از ارزیابی مجدد دارایی های بانکی در قوانین بانکی و کمیته بال ، در سرمایه لایه ۲ وجود دارد. بر خلاف بسیاری از کارشناسان ، ارزیابی مجدد بانک ها نمی تواند یک عامل تعیین کننده برای بهبود رابطه سرمایه باشد.
همانطور که می دانید بخش بزرگی از سودآوری بانک ها مربوط به سود مشخص شده از نرخ ارز در سالهای اخیر بوده است.
به عبارت دیگر ، اگر دولت و بانکهای غیر دولتی بازیابی شوند و شاخص های بهداشتی باشند ، این کار فقط با افزایش سرمایه از بدبختی مالی سهامداران انجام می شود ، که در آن بدبختی مالی دولت عملاً غیرممکن است.
در گزارش هفته آینده ما در مورد دیدگاه های دیگر برنامه توسعه هفتم و بحث در مورد تأمین انرژی موجود بحث خواهیم کرد. به ما بپیوندید