نشان ملی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» به ایرانسل اهدا شد
دوازدهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران ، غرفه ویژه ارشد ستاره ارشد را به مهندس Alireza Rafiei ، مدیرعامل ایرانیا و نشان ویژه ستاره ملی “تحول روابط عمومی با هوش مصنوعی” اعطا کرد.
به گفته روابط عمومی ایرانسل ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران ، ۲ اردیبهات به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ، برای پنجمین سال متوالی در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و روز ملی روابط عمومی ، یک نشان ویژه مورد تقدیر و شایسته قرار گرفت.
مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره با حضور الیاس حضرت ، رئیس شورای اطلاعات دولت ، تعدادی از فعالان ارتباطات ایرانی و بین المللی و همچنین خواندن پیام ناتاشا پالوویچ بوچاس ، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) برگزار شد.
این پیام در این مراسم خوانده شد. در این پیام ، خانم Pavlovich Bochs به فعالان روابط عمومی ایران و برگزارکنندگان رویدادها تبریک گفت ، با تأکید بر اهمیت روابط عمومی در ارتقاء مقاومت اجتماعی و صحبت در مورد همکاری اخیر IPRA با دانشگاهیان و متخصصان جهانی برای توضیح این نقش.
رئیس جمهور IPRA در ادامه به مقاله ای با عنوان “استانداردهای اخلاقی و دستورالعمل های AII در روابط عمومی” ، استفاده مسئولانه و اخلاقی از فناوری های جدید ، به ویژه هوش مصنوعی ، یک عامل مهم در بهبود مقاومت و تحقق ارتباطات دیجیتالی شفاف و مؤثر اشاره کرد.
وی با اشاره به هفتمین سالگرد تأسیس IPRA ، ارتباطات اخلاقی را به عنوان محور مأموریت های انجمن ذکر کرد و تأکید کرد که هوش مصنوعی ، ضمن فراهم کردن فرصت هایی برای تولید محتوا و تجزیه و تحلیل داده ها ، همچنین در دقت ، حقیقت ، حریم خصوصی و مسئولیت ایجاد می کند.
در این مراسم ، رئیس شورای اطلاعات دولت بر لزوم استفاده هوشمندانه و مؤثر در استفاده از این زمینه ها تأکید کرد و بر نقش جسورانه شبکه های اجتماعی در فضای ارتباطی امروز تأکید کرد.
وی افزود: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ، ایجاد یک ارتباط مناسب ، شفاف و صادقانه با مردم است و افزود: این تعامل سازنده پایه و اساس شکل گیری اعتماد عمومی و سازمانی خواهد بود که خود یک سرمایه ارزشمند و اساسی برای هر موسسه است.
دو نشان ویژه برای جشنواره ستاره روابط عمومی ایران برای ایرانسل
در این جشنواره ، با توجه به رای هیئت منصفه و با بالاترین مزایای ارزیابی های تخصصی ، نشان ویژه “ستاره ارتباطات مدیر ارشد” به دلیل شخصیت و شخصیت ارتباطات ، روحیه تعاملی و نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذینفعان و روابط عمومی ، روابط عمومی ، روابط عمومی ، روابط عمومی ، روابط عمومی بود.
روابط عمومی ایراننل همچنین به دلیل درخشش در زمینه های مختلف ارتباطی ، به ویژه ایجاد و توسعه روابط عمومی تحول گرا با استفاده از هوش مصنوعی در فعالیت های ارتباطی سال گذشته ، موفق به کسب قدردانی و قدردانی از ستاره روابط ملی ایران شد.
ایراننل ، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران ، همیشه در جهت نوآوری و استفاده از فناوری های مدرن ، به ویژه در زمینه هوش مصنوعی ، گام هایی برداشته است و با ارائه راه حل های ارتباطی هوشمند و تقویت زیرساخت های دیجیتال قادر به نقش مهمی در توسعه ارتباطات این کشور بوده است. روابط عمومی ایراننل به همراه اهداف خود در جهت توسعه اقتصاد دیجیتال کشور ، همواره در تلاش بوده است تا رابطه خود را با افکار عمومی ، پاسخ به رسانه ها و مدیریت ارتباط با ذینفعان با استفاده از فناوری های مدرن مانند هوش مصنوعی تقویت کند. این اپراتور با تمرکز بر تحول دیجیتال و تعامل مؤثر با ذینفعان ، جایگاه پیشرو در صنعت اطلاعات و ارتباطات ایران کسب کرده است.