بانک و بیمه

شکایت بیمه‌گذاران از شخص ثالث و درمان اوج گرفت

براساس بازار در سالگرد در سال سال ، در مجموع ۳ علائم در رشته های مختلف بیمه در سیستم رسمی بیمه مرکزی ثبت شده است که ۲ مورد از آنها بسته شده و ۲ مورد هنوز مورد بررسی قرار گرفتند.

این آمار بخشی از اجرای شرکتهای بیمه را به منظور تعامل با مشتریان و برآورده کردن نیازهای آنها نشان می دهد ، که می تواند به عنوان یک شاخص مناسب برای اندازه گیری کیفیت خدمات بیمه در نظر گرفته شود.

از دیدگاه زمینه های بیمه ، شرکت بیمه سوم با ثبت ۲ علائم بیشترین حجم پروتکل را دارد. ۳ مورد از این موارد مورد بررسی قرار گرفت ، از جمله ۲ علائم و ۲ علائم. شکایت هنوز مورد بررسی قرار گرفته است.

دوم ، بیمه درمانی با ۲ علائم است. از این تعداد ، ۳ مورد مورد بررسی قرار گرفتند ، از جمله ۲ مورد وارد شده و ۲ مورد شناسایی. شکایت دیگر بررسی شده است.

بدن بیمه بدن با ۲ علائم در جایگاه سوم قرار دارد ، دو شکایت بسته است و ۲ معاینه مورد بررسی قرار می گیرد. علاوه بر این ، بیمه عمر و تصادفات راننده با ۱ یا ۲ علائم بعدی است.

نکته قابل توجه این است که هیچ علامتی در بدن کشتی و در حمل و نقل در کشتی ، فrahdیn ارائه نشده است. بیمه مهندسی و اعتبار نیز کمترین تعداد علائم را دارد.

بررسی این آمار نشان می دهد که اعتراض بیشتر بیمه گذاران مربوط به خسارت ، تأخیر در پرداخت ، عدم شفافیت در شرایط قراردادی و نارضایتی از پاسخ به شرکتهای بیمه است.

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه مرکزی ، اخبار شرکتهای بیمه ،

در بین شرکت های بیمه ، بیمه دانا با ثبت ۴ علائم لیست علائم را ارائه داده است. بیمه آرمن سپس با ۲ شکایت و “بیمه ایران” با ۲ شکایت مقام دوم و سوم را به دست آورد. شرکت های دیگر با شکایات قابل توجه عبارتند از: بیمه رازی ، بیمه کشور ، بیمه سینا ، بیمه پاسارگ ، بیمه بیمه جدید و بیمه تعاونی.

کارشناسان معتقدند که انتشار عمومی این آمار و شرکت رتبه بندی بر اساس تعداد علائم می تواند منجر به افزایش شفافیت ، رقابت سالم و بهبود کیفیت خدمات در صنعت بیمه کشور شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا