برندهای قدیمی “پخش” مجددا احیا می شود
در مکالمه با بورس اوراق بهادار:
مدیرعامل شرکت پخش Alborz گفت: “وظیفه ویژه ما احیای مارک های قدیمی این شرکت است تا واحد FMCG ما یک تأمین کننده در این گروه داشته باشد.”
Qais Badri ، مدیرعامل شرکت پخش Alborz در مصاحبه ای با بورس اوراق بهادارما مجمع عمومی شرکت پخش Alborz را برگزار کردیم. چالش اصلی صنعت فروش بحران نقدینگی است که در سالهای اخیر کل صنعت را تحت الشعاع قرار داده است.
وی افزود: مطمئناً ما با اقدامات سازمان غذا و داروی در پایان سال گذشته امیدواریم که این روند امسال ادامه یابد و ما قادر خواهیم بود از داروخانه های دولتی و فروش منابع دریافت کنیم تا بتوانیم تأمین کنندگان را تأمین کنیم و چرخه تولید واردات ، محصولات و مراقبت های بهداشتی را ادامه دهیم. “
مدیرعامل شرکت پخش Alborz گفت: “ما سال گذشته راه خوبی پیش رفتیم. ما هر سال سعی می کنیم خودمان را بهبود بخشیم. این به روزرسانی محدود به سود و ضرر نیست. ما سعی کردیم در مورد کیفیت انبارها ، ناوگان و سیستم های نرم افزاری بهتر بحث کنیم.
بدری پروژه های این شرکت را توضیح داد: “ما پروژه WMS را شروع کردیم. ما فروش آنلاین B2B داروخانه ها را برای ایجاد داروخانه برای مشتریان برای نمایش گزارش های مالی ، خرید و حمل و نقل کالاهای خود داریم.
وی افزود: “در سهامداران امسال ما توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا سهامداران سرمایه گذاری در صنعت کشور بتوانند از آن بهره مند شوند.” ما به سهامداران قول دادیم که روند فزاینده این کشور از نظر سودآوری و فروش به رشد خود ادامه می دهد.
مدیرعامل پخش Alborz گفت: “ما یک برنامه بازیافت خوب داریم.” ما پرونده های شرکت را برای انجام ارزیابی مجدد و افزایش سهامداران دنبال می کنیم.
بدری متوجه صادرات شرکت شد: براساس نیاز صنعت فروش ، ما نمی توانیم به کشورهای اطراف صادر کنیم. طراحی ما فقط برای تحویل و فروش دارو و مواد غذایی در بازار داخلی ضروری است. اما در پایان سال گذشته ، تفاهم نامه ای با کمک منابع فعلی ما با یکی از کشورهای همسایه امضا شد. مقدمات اولیه انجام شد ، اما هنوز صحبت در مورد آن امکان پذیر نیست.
مدیر عامل راننده گفت: “ما سهم خوبی در بخش دارو داریم.” ما سعی می کنیم نسبت فعلی را حفظ کنیم. ما به مارک های خوب رفتیم. وظیفه ویژه ما احیای مارک های قدیمی شرکت است تا واحد FMCG ما دارای یک تأمین کننده در گروه باشد.