اخبار بورس

اخبار مهم کدال شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز شنبه سی ام است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

عملکرد ۹ ماهه آکشان (تأیید نشده)

دنبال کردن ترس داشتن در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۷۷۲ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۳۲ درصد کاهش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی با ۲ درصد افزایش به مبلغ ۲۷۳۱۱۴۵ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به ۸۴۸۸۹۹ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه و صادر شده (بررسی نشده)

دنبال کردن و صادر کرد در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۰ ریال می باشد. مجموع درآمد عملیاتی با ۵۳ درصد افزایش بالغ بر ۲۶۲۳۳۰۱۱۸ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۱۶۸۱۷۲ میلیون ریال رسید.

ثبت افزایش سرمایه در کویر

افزایش سرمایه شرکت کویر از مبلغ ۳۷,۲۶۰,۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۵۲,۱۶۴,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۱۴,۹۰۴,۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۰۲ در مرجع ثبت شرکت. ثبت نام دریافت شده است.

عملکرد ۹ ماهه مارون (تأیید نشده)

دنبال کردن مارون در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۴۸۶۵ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۳۷ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۵۴,۲۷۰,۸۱۶ میلیون ریال با ۵ درصد کاهش می باشد. سود خالص این شرکت به ۳۸,۹۱۹,۱۱۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه خدیزال (تایید نشده)

دنبال کردن خدیزال در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۵۶۸ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۲۵ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۳۹,۲۴۹,۰۲۳ میلیون ریال با ۱۰۶ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۹۸۸۱۶۷۶ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه شتر (تست نشده)

دنبال کردن شتر در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۶۰۶ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۷ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۱۲۷,۹۲۵,۵۶۹ میلیون ریال با ۴۱ درصد کاهش می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۶۶۵۶۷۸۵۷ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه Vepasar (تست نشده)

دنبال کردن و پاسار در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۶۰۵ ریال است. مجموع درآمد عملیاتی با ۶۳ درصد افزایش به مبلغ ۲۸۱۵۸۵۹۹۴ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۶۵۲۲۵۲۸۰ میلیون ریال رسید.

گزارش کارشناسان رسمی از ارزیابی مجدد زمین ذوب

تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه ناشی از تجدید ارزیابی بی رویه دارایی ها در حال انجام است و مبلغ و درصد پیشنهادی افزایش سرمایه طبق برنامه و تصویب هیئت مدیره به اطلاع کلیه سهامداران محترم خواهد رسید. شایان ذکر است نتایج ارزیابی در حال حاضر غیر قطعی بوده و تعیین مبلغ نهایی و متعاقب آن تعیین درصد نهایی افزایش سرمایه بر اساس نظر حسابرس محترم و بازرس قانونی شرکت مبنی بر تایید سازمان بورس

عملکرد ۹ ماهه کچاد (حسابرسی نشده)

دنبال کردن چقدر در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۸۵۳ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۷ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۱۵۹۸۲۹۹۳۵ میلیون ریال با ۱۶ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۶۴۱۸۷۸۰۱ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه شبندر (تایید نشده)

دنبال کردن شبندر در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۹۵۶ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۴ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۲۶۹۵۵۱۱۶۱ میلیون ریال با کاهش ۱۴ درصدی می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۶۲۷۵۶۹۷۲ میلیون ریال رسید.

تمدید فرصت اعطا شده به فولاد برای رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار

با توجه به عدم رعایت دستورالعمل های افشای اطلاعات توسط شرکت های ثبت شده در سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه ای مورخ ۱۰/۱۲/۱۴۰۲ بر لزوم رعایت الزامات فوق در مدت ۱۵ روز تاکید کرد. بر اساس نامه این شرکت، مهلت مذکور به مدت ۱۰ روز دیگر تا ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۳ تمدید می شود.

گسترش توانایی برکات در انطباق با دستورالعمل های پذیرش اوراق بهادار

با توجه به عدم رعایت دستورالعمل های شرکت های ثبت شده در سازمان مبنی بر افشای اطلاعات، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه ای در تاریخ ۱۳۰۲/۱۰/۱۶ بر لزوم رعایت الزامات فوق به شرکت تاکید کرد. در مدت ۱۵ روز با عنایت به نامه دریافتی از شرکت، مهلت به مدت ۳ روز دیگر تا تاریخ ۱۱/۰۳/۱۳۰۲ تمدید می گردد.

عملکرد ۹ ماهه تکاردان (حسابرسی نشده)

دنبال کردن فروشنده – دلال در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۷۹۳ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۸,۷۲۷,۰۶۲ میلیون ریال با ۱۶ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۷,۱۴۰,۶۵۶ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه کرومیت (حسابرسی نشده)

دنبال کردن کرومیت در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۳۳۲ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۳۳ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۵۴۶۱۴۸ میلیون ریال با ۳۲ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۵۱۵۰۹۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۹ ماهه فولاد (حسابرسی نشده)

دنبال کردن فولاد در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۸۲۳ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۸۶ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۸۶۲۱۰۰۳۹۴ میلیون ریال با ۶۷ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۶۲۷۵۶۹۷۲ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا