ارزهای دیجیتال

نگاهی گذرا به برنامه پیشنهادی وزیر اقتصاد – افق میهن

برنامه پیشنهادی سید علی مادانی زاده بیان می کند که تحقق عدالت این کشور برای جلوگیری از یک دهه از دست رفته دیگر ، این کشور لازم است.

در ابتدای برنامه پیشنهادی ، مثلاً علی مادانی زاده ، وزارت پیشنهادی وزارت امور اقتصادی ، پس از معرفی تصویری از وضعیت فعلی اقتصاد ایران ، به سه چالش در دولت اقتصادی کشور اشاره کرد که این سه نرخ اصلی فقط در سود چند دهه اجرا شده است ، نتیجه آن بر رشد آزمون های رشد و رشد رشد آنها رشد و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها رشد و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها رشد و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها و رشد رشد آنها وجود دارد

  • ۲- زمان و مداخلات در زمینه تجارت و شرکت ها و در عین حال نقش تعیین کننده تنظیم و تقویت دولت را تضعیف کرد.
  • ترجیح رویکرد جایگزینی واردات در مقایسه با توسعه صادرات و تجلی آن در دستورالعمل های صنعتی ، ارز و تجارت در کشور
  • ۲. پشتیبانی ورودی محور در برابر پشتیبانی هدفمند برای مصرف کننده.

در برنامه کتبی خود ، مادانی زاده شعار خود را به عنوان “رشد پایدار اقتصادی و عدالت -طبقه بندی می کند و می گوید که” رشد پایدار اقتصادی و عدالت -نوشه شعار انتزاعی است ، اما یک نیاز اساسی برای حفظ انسجام اجتماعی ، ترویج سهمیه ملی و افتتاح مسیر توسعه در اقتصاد ایرانیا است.

خلاصه وزیر اقتصاد اقتصاد

برنامه پیشنهادی سید علی مادانی زاده بیان می کند که تحقق عدالت این کشور برای جلوگیری از یک دهه از دست رفته دیگر ، این کشور لازم است. رشد اقتصادی بدون ایجاد عدالت اجتماعی پایداری لازم را ندارد و تحقق عدالت شامل خطر فرسایش بدون افزایش ظرفیت تولید ملی است. رشد ۵ ٪ اقتصاد در یک سال جای تعجب ندارد ، اما باید ادامه یابد و درآمد آنها برای تأثیرگذاری بر زندگی مردم عادلانه است و از بین بردن فقر و معیشت مردم و اعطای سعادت و سعادت بدون رشد اقتصادی قابل بهبود نیست. بر این اساس ، برنامه های وزارت امور اقتصادی مبتنی بر ارتباط بین این دو هدف استراتژیک رشد اقتصادی و عدالت اجتماعی است.

برای افزایش رشد ، مقدار و کیفیت سرمایه گذاری برای تولید باید افزایش یابد. علاوه بر رشد مداوم بالا ، باید با افزایش بهره وری همراه باشد. متن کتبی وزیر امور اقتصادی پیشنهادی این است: “نیاز به افزایش عدالت ، دسترسی به همان فرصت ها برای افراد و شرکت ها برای توسعه زیرساخت های توسعه در کل حوزه جغرافیایی کشور. به منظور تقویت سرمایه گذاری برای تولید در زمینه سرمایه فیزیکی و همچنین تحقیق و نوآوری ، تمرکز وزارت امور اقتصادی و رهبری مکانیسم ها و سرمایه گذاری.

در برنامه پیشنهادی آمده است که تأمین مالی تولید چهار مسیر اصلی دنبال می شود: ۱ هماهنگی شبکه بانکی برای تأمین بودجه سالم ، پایدار و هدفمند برای افزایش تولید. توسعه بازار سرمایه برای تجهیزات منابع ، ۱- گسترش صنعت بیمه با هدف پوشش خطرات سرمایه گذاری در تجارت و همچنین معیشت و حوزه های اجتماعی و انجام مشارکتهای دولتی خصوصی که می تواند به منظور ایجاد و بازسازی زیرساخت های دولتی به منظور ایجاد اهداف فوق و امکان پذیر بودن بخش خصوصی منجر به منابع دولتی شود.

در عین حال ، توسعه تعامل بین المللی ، تمرکز بر انتقال فناوری و فعال سازی راهروهای تجاری و استخراج سرمایه خارجی به عنوان ابزاری برای حمایت از رشد پایدار در دستور کار خواهد بود. در این زمینه ، وزارت امور اقتصادی و بودجه ، که اصلاحات سیستم بانکی را برای بررسی سرمایه گذاری در تولید و در نتیجه تحرک در مدیریت آن بررسی می کند ، بندهای بسیار اقوام و در موارد دیگر به طور فعال با بانک مرکزی به عنوان عضو قانونی همکاری می کند. برای تسهیل شرکت ها ، بودجه ای را برای توسعه تأمین مالی و تمیز کردن نامه دارایی بانک با صدور اوراق بهادار به دارایی به منظور تسهیل روند تأمین مالی ارائه می دهد.

بهره وری

برنامه پیشنهادی زاده بیان می کند که علاوه بر این اصلاحات و مطابق با اجرای بندهای ۱ و ۲ از خط مشی مقاومت برای تسهیل فرآیندهای دریافتنی ۲- بهبود در کار گمرک. بازسازی نقش مناطق آزاد به عنوان یک محرک صادرات ، دو شرکت حامی دانش مستقر و کاهش جذابیت فعالیت های غیر تولیدی.

علاوه بر بهبود شرایط برای سرمایه گذاری های خارجی ، این اصلاحات همچنین تجارت بین المللی را بهبود می بخشد و همچنین باعث افزایش بهره وری می شود. با بهبود محیط کسب و کار ، تقویت مردم و اجرای اصلاحات اقتصادی داخلی و گسترش تجارت ، می توان بهره وری اقتصاد را بهبود بخشید.

خصوصی سازی و تولید دارایی های دولتی در این برنامه یکی از مهمترین ابزارهای ارتقاء بهره وری و تقویت تأمین اعتبار پروژه های زیرساختی در نظر گرفته شد. بر این اساس ، اصلاح فرآیندهای انتقال برای جلوگیری از تکرار تجربیات ناکام گذشته ، افزایش شفافیت ، ارتقاء رقابت و محافظت از منافع عمومی ، اولویت اصلی دارد. تولید نه تنها در هنگام فروش دارایی ، بلکه در استفاده بهینه از توانایی راکد و نیمه عمل دولت نیز به عنوان یک رویکرد تکمیلی دنبال می شود. در این زمینه ، استفاده هدفمند از منابع بهره وری سرمایه گذاری در زیرساخت های مهم و تقویت ظرفیت مالی دولت است که بر عدالت منطقه ای متمرکز است و رشد اقتصادی یکپارچه از اصلی ترین اهداف است. علاوه بر این ، ایجاد اصول دولت شرکت ها در شرکت های عمومی و دولتی برای کاهش تضاد منافع و افزایش کارآیی مدیریت در دستور کار وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار دارد.

عدالت اجتماعی

رشد عدالت بسیار محبوب تر ، با ارزش تر و بی رحمانه تر از انطباق صرف با رشد غیرقانونی است. برابری امکانات دستیابی به امکانات یکی از مهمترین الزامات این زمینه است. در قوه قضاییه مرکزی ، در مورد حلقه محدود اقتصاد کلان برای همان دسترسی به فرصت ها ، عدالت مالیاتی و وام برای روشن شدن روابط حقوقی و مالی در شرکت های عمومی و دولتی و همچنین تعیین و رعایت همان حقوق برای شهروندان. در ابعاد قوه قضاییه ، تمرکز بر دسترسی برابر به گزینه های مالی و اعتباری برای بیمه بیمه برای بیمه بیمه و افشای شرکت ها و بانک های دولتی و همچنین تغییر در عدالت مالیاتی و ادغام سیستم مالیاتی و یارانه ای برای شفافیت اطلاعات به عنوان اطلاعات اساسی در تجارت است. این اقدامات باعث بهبود اعتماد عمومی می شود که برای تعهد پاسخگویی نهادهای دولتی ضروری است.

در این زمینه از هر استان ، هر استان به یک برنامه توسعه مستقل نیاز دارد ، که متناسب با ظرفیت ها و محدودیت های خاص خود بر اساس مشاوران و مشارکت نمایندگان و نخبگان همان استان و همچنین در رابطه با ظرفیت های ایجاد شده در قانون تولید و زیرساخت ها است. این برنامه ها باید براساس مزایای نسبی مندرج در سند تهیه زمین باشد و سرمایه گذاری ها باید هدایت شوند تا این مزایا حاصل شود. اجرای این هدف مستلزم هماهنگی بین سازمان های مختلف اجرایی با نقش مستقیم سازمان برنامه ریزی و بودجه و فعالیت وزارت امور اقتصادی و دارایی ، به ویژه در تنظیم مکانیسم های مالیاتی و تعرفه و ارتقاء نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

در زیر یک چارچوب کلی برنامه در پنج فصل اصلی است. ۱- توسعه سیستم سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تولید ، ۲- بودجه سیستم تأمین مالی تولید و مشارکت در برنامه اصلاحات سیستم بانکی ، ۱ بیمه ، بهبود بودجه گرایی و مدیریت بدهی دولتی. دیجیتال (دیجیتال).

منبع: مربیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا