بانک قرضالحسنه مهر ایران آماده جهش از ۲۰ به ۴۰ میلیون مشتری میشود
پس از دو سال برنامه ریزی دقیق و تست های تخصصی برای اطمینان از ثبات عملکرد ، سیستم بانکی متمرکز بانکداری مهر ایران با موفقیت به نمونه جامع تر ، انعطاف پذیر تر و پایدار مهاجرت کرد.
برای این منظور ، این مهاجرت بزرگ از سیستم بانکی و مدیرعامل این بانک صورت گرفت مهر ایران گفت: “موفقیت بانک اول وام کشور برای افزایش تعداد مشتریان به بیش از ۵ میلیون نفر ، تعداد حساب های بانکی به بیش از ۵ میلیون و رشد قابل توجه معاملات ، ما را تاکنون به ارمغان آورده است که ما مجبور شدیم برای آینده و رشد بیشتر آماده شویم.” بنابراین ، سیستمی برای این مهاجرت هدف قرار گرفت.
دکتر Gholamreza Fath علی تأکید کرد که این بانک به سیستمی نیاز دارد که بتواند تعداد مشتریان را برای برآورده کردن نیازهای متنوع خدمات دیجیتال برآورده کند ، گفت: “انتقال از سیستم های ایسلند فقط با مهاجرت به سیستم جدید بانکداری متمرکز امکان پذیر بود.”
مدیر عامل بانک بانک مهر ایران به اجرای برنامه جامع استراتژی بانک به Horizon اشاره کرد: در زمینه این برنامه ، ما در آینده آماده سازماندهی ۵ میلیون مشتری هستیم.
وی دو سال پیش به برنامه ریزی یک سیستم جدید برای مهاجرت اشاره کرد و گفت: در این مدت ، تمام جنبه های این مهاجرت با دقت مورد بررسی قرار گرفت و ما در روز دوم روز دوم با سازماندهی و انتقال داده های مشتری با افراد همراه خود موفق بودیم. کاراد از سیستم سابق بانکداری متمرکز برای مهاجرت به نسخه جامع تر ، انعطاف پذیر تر و پایدار.
در پایان کنفرانس ، مهاجرت سیستم بانکی متمرکز با حضور هیئت مدیره بانک مورد تقدیر قرار گرفت.