بانک و بیمه

بانک پارسیان درکنار مردم و مشتریان، تمهیدات حمایتی برای رفع دغدغه های مالی

پس از بازار ذکر شده توسط بانک پارسیندر پنج روز گذشته آخرین جنگ تحمیل شده ، بانک پارسین ، که مبتنی بر مسئولیت اجتماعی و تعهد حرفه ای آن بود ، با بسیج کامل منابع انسانی و فنی ، در کنار افراد ایستاد و خدمات بانکی را بدون وقفه ارائه داد و توافق های ویژه ای را برای حمایت از مردم ارائه داد.

تأخیر در بخشش جنایات (٪ ۱) دستگاه های حرکتی

براساس اعلامیه بانک مرکزی ، این بانک تصمیم گرفته شده است تا در حمایت از تولید و تسهیل بازپرداخت تسهیلات در جنگ پس از جنگ -جنگ -جنگ برای حمایت از تولید و تسهیل بازپرداخت موسسه ، جرم این تسهیلات را اعطا کند.

بر این اساس ، جنایات اواخر کرد با گذشت زمان ۵ میلیون نفر برای مشتریان به تعویق افتاد خرداد تا پایان ماه ژوئیه ، در معرض بخشش برای جرایم قرار دارد.

تعهد مسئولیت پذیری را برای تماس با مردم افزایش دهید

در این مدت ، مرکز روابط مشتری بانک پارسین افزایش قابل توجهی در تماس ها را ثبت کرد و توانست در طول دو روز جنگ به ۱۸۰۰ تماس واکنش نشان دهد. این قدم نقش مهمی در حفظ رابطه مداوم با مشتریان و واکنش به نیازهای فوری آنها در یک بحران داشت.

حضور مداوم کارمندان در شعب بانکی

شعب بانک پارسیان بدون تعطیلی به استفاده از این دوره بحرانی ادامه داد. حضور مداوم و داوطلبانه کارمندان شعبه در نقاط مختلف کشور به دسترسی مشتری به خدمات بانکی اعتماد داشت و از اختلال در سیستم مالی کشور جلوگیری کرد.

تمایل کامل تیم های امنیت سایبری

به منظور به دست آوردن امنیت اطلاعات و تداوم خدمات دیجیتال ، شرکای بانکی بانک کاملاً آماده و مورد نظارت قرار گرفتند و بلافاصله وضعیت سرورها و سیستم ها را تحت نظارت قرار دادند تا از اختلالات یا تهدیدات احتمالی جلوگیری شود.

بازدیدهای میدانی از مدیران ارشد به شعبه ها

در این مدت ، کارمندان پیشرو بانک پارس ، که از شعب مختلفی بازدید می کردند ، با کارمندان و اخلاق آنها صحبت کردند ، ادامه روند پایدار ارائه خدمات در شرایط دشوار را افزایش داد. بانک پارسیان نشان داد که سیستم بانکی ملی و ملی در این دوره بحرانی پایدار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا