بانک و بیمه

توسعه شعب بانک سینا در راستای افزایش دسترس‌پذیری با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش افق میهن، به نقل از روابط عمومی بانک سینا، چنگیر مروج قائم مقام مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاحیه سهروردی همزمان با سالروز ولادت با سعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) گفت: صنعت اظهار داشت که شمول مالی توسعه یکی از ضروریات امروز است. وی گفت: بانک سینا در تلاش است تا شبکه توزیع محصولات و خدمات خود را با توجه به نیاز گروه های مشتریان گسترش دهد.

وی افزود: در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن استفاده از محصولات و خدمات مالی و بانکی برای تمامی شهروندان و بنگاه های اقتصادی جامعه صرف نظر از میزان ثروت، دارایی، درآمد، محل سکونت، کار و سایر شاخص های تعیین کننده محدودیت دسترسی به محصولات و خدمات مالی این یکی از استراتژی های اصلی بانک سینا است.

مروج با اشاره به طرح کسب و کار استراتژیک بانک سینا تصریح کرد: توسعه هدفمند شعب بانک ها و همچنین توسعه زیرساخت های فناورانه، ایجاد بانکداری دیجیتال و بسترسازی در بانک سینا به عنوان دو استراتژی مکمل، خدمات بهتری را به گروه های مشتریان ارائه می کند. “

نائب رئیس هیئت مدیره بانک سینا تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در آینده نزدیک قسمت زیادی از ظرفیت پیشخوان شعب به ارائه خدمات مشاوره ای و سوپرمارکت های مالی اختصاص داده می شود و خدمات بانکی خرد ارائه می شود. از طریق پلتفرم های دیجیتال و دیجیتال.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر تداوم هم افزایی و همگرایی کارکنان در جذب منابع مقرون به صرفه در بازه باقیمانده تا پایان سال تاکید کرد و گفت: از همه همکاران انتظار داریم که همگام با اراده ای ثابت کار کنند. .» برنامه ها و نقشه راه موجود برای دستیابی به اهداف. آن را امتحان کنید

شعبه سهروردی بانک سینا در خیابان سهروردی شمالی، نبش خیابان میرزایی زینالی، پلاک ۴۰۵ واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا