ورزشی

رباط بازیکن تیم ملی پاره شد

صعود مقتدرانه تیم ملی ایران با کسب ۹ امتیاز از مرحله گروهی جام ملت های آسیا با اتفاق تلخی همراه بود و صادق محرمی در لحظات پایانی نیمه اول مقابل امارات به دلیل برخورد شدید از زمین خارج شد. مصدومیتی که کمتر از ۲۴ ساعت بعد اعلام شد. تا پایان بازی ها امیر قلعه نویی در ترکیب مورد نظر قرار می گیرد و حالا جزئیات بیشتری از مصدومیت او اعلام شده است.

صادق محرمی که یکی از بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کرد و در دیناموزاگرب کرواسی جایگاه ثابتی داشت و عملکرد فنی ارائه می کرد، در تیم ملی ایران نیز جزو بهترین ها بود اما مصدومیت نابهنگام باعث شد جام ملت های آسیا را از دست بدهد. دادن

محرمی پس از نمایشی موثر در دو دیدار تدارکاتی مقابل بورکینافاسو و اندونزی به تیم ملی ایران پیوست و در مرحله گروهی به رامین رضاییان ترجیح داد و در دو دیدار مقابل فلسطین و امارات از ابتدا شروع کرد اما دچار مشکل شد. آسیب دیدگی زانو در دقیقه اول ۴۲ بازی گذشته و لیز خوردن روی توپ باعث شد او از ترکیب خارج شود.

حالا پس از گذشت سه روز از دیدار شاگردان قلانوی مقابل امارات، اطلاعیه ای به شرح زیر از سوی معاونت رسانه ای تیم ملی ایران منتشر شده است که نشان می دهد اتفاقی تلخ و قابل پیش بینی برای صادق محرمی با پارگی رخ داده است. رباط صلیبی است و حداقل ۶ ماه از میادین دور خواهد بود. او دور از میادین خواهد بود و علاوه بر ادامه رقابت های جام ملت های آسیا، تا پایان فصل نمی تواند برای دیناموزاگرب کرواسی به میدان برود.

در این اطلاعیه آمده است:

«صادق محرمی در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات از ناحیه رباط زانوی چپ آسیب دید و ادامه جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

وی پس از چند روز درمان زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال کشورمان، با تصمیم محرمی، درمان و عمل جراحی احتمالی خود را در زاگرب زیر نظر تیم پزشکی دینامو ادامه خواهد داد.

البته هنوز زمان دقیق بازگشت محرمی به کرواسی مشخص نشده است. او تصمیم دارد برای حمایت از تیم ملی و حفظ اتحاد تیم و حضور در کنار سایر بازیکنان، چند روز دیگر در قطر بماند و زمان سفرش به کرواسی بعد از بازی با سوریه یا ژاپن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا