چگونه BYD با ناوگان عظیم کشتیهایش تسلا را به چالش میکشد؟
شرکت چینی BYD ، که اندکی قبل از عنوان بزرگترین فروشنده اتومبیل برقی جهان در تسلا واقع شده است ، از سال چهارم ابتکار جاه طلبانه را آغاز کرده است. یک ناوگان عظیم متشکل از هفت کشتی بزرگ که هر یک می توانند هزاران اتومبیل بپوشند.
براساس Business News ، این شرکت Ddی (BYD) ، که امسال پیشروترین خریدار اتومبیل برقی در جهان در راه تسلا است ، تصمیم گرفت در سال ششم ناوگان هفت کشتی بزرگ را بسازد که هرکدام با هزاران اتومبیل.
برخلاف بیشتر رقبای غربی آنها ، معمولاً در حمل و نقل اتومبیل ، که توسط شرکت های حمل و نقل دبلیو با از بین بردن واسطه دپارتمان ، آنها در سال گذشته درگیر بودند.
خودی های تجاری از برنامه خدمات ردیابی ترافیک دریایی نشان می دهد که چگونه تولید کننده خودرو چینی از ناوگان برای ارتقاء توسعه بین المللی بی سابقه به دلیل رقابت با تسلا و فراتر از تولید کنندگان اتومبیل قدیمی استفاده می کند.
اتومبیل های برقی در دریای رایگان
کشتی “وای دی EXPLOR شماره یک »(BYD Explorer شماره ۱) با طول ۲ متر ، اولین کشتی بدون کشتی بدون دی. در ژانویه به داخل آب پرتاب شد. کشتی ژنگو ، که قادر به پوشیدن ۵ وسیله نقلیه بود ، هفتمین کشتی بود که در ماه ژوئیه به ناوگان پیوسته بود. شنژن بزرگترین کشتی در ناوگان این شرکت با توانایی پوشیدن بیش از ۵ وسیله نقلیه و یکی از بزرگترین حمل و نقل اتومبیل در جهان است.
شرکت WOW DDی در نیمه اول سال ، فقط ۵ وسیله نقلیه در برزیل فروخته می شوند. براساس اعلام انجمن ملی فروش برزیل ، این شرکت از ابتدای سال جاری بیش از ۶۰۰۰ وسیله نقلیه در آنجا فروخته است. این بیش از نیسان ، رنو و فورد است و این شرکت در یکی از سریعترین بازارهای در حال رشد در اتومبیل های برقی جهان ، دچار Dedی شده است ، موقعیت غالب را به خود می گیرد.
فروش فروش DDی در اروپا در نیمه اول سال جاری بیش از ۲ درصد بیشتر از سال اول سال وجود داشت. برای اولین بار در ماه آوریل ، تولید کننده خودروهای چینی در اروپا نسبت به تسلا اتومبیل های کاملاً برقی فروخته شده و فروش جهانی اتومبیل های برقی در سه فصل گذشته از تسلا فراتر رفته است.
WOW استراتژی DDی صنعت حمل و نقل خودرو ، که از لحاظ تاریخی تحت سلطه تعداد معدودی از شرکت های حمل و نقل جدی است. شرکت های حمل و نقل بزرگ کشتی های خود را به چندین شرکت می فروشند ، سپس سعی می کنند در بندر متوقف شوند و برای سفرهای معکوس تحویل داده می شوند ، اما استراتژی استراتژی ، اما استراتژی استراتژی مستقیم حرکت خواهد کرد ، تعداد زیادی از اتومبیل های برقی را در یک یا دو هدف تخلیه می کند و اغلب به چین خالی می شود.
استفان دایر ، مدیرعامل Alik Partner گفت: “انگیزه صنعت خودروهای برقی چین برای گسترش در خارج از کشور به دلیل جنگ بی پایان قیمت است ، زیرا بیش از ۵ اتومبیل برقی در رقابتی ترین بازار خودروهای جهان به رقابت می پردازند.”
با افزایش فروش می توان به پایان رسید. فروش این خودرو برای اولین بار در ژوئیه امسال کاهش یافته و هدف تولید کننده خودرو را برای فروش ۳.۵ میلیون اتومبیل در سال کاهش داده است.
WOW DECTION DEDی برای راهنمایی کشتی های خود ، این ریشه در عدم مراقبت طبق گفته کوووید بود.
بخش کلیدی DDی برای اتومبیل های برقی سریعتر و ارزان تر از رقبای شما ، زنجیره تأمین بررسی می شود. این شرکت تقریباً تمام قطعات را تولید می کند.
تنها شرکت چینی اتومبیل های برقی تولیدی نیست که در منطقه حمل و نقل دریایی عمیق اداره می شود. شهدا مانند “Syke Motors” ناوگان بزرگتر را ساخته است و پیش بینی می شود نسبت شرکت های چینی در چند سال آینده از ۵ ٪ به ۵ ٪ افزایش یابد.
براساس گزارش Business Insider ، ناوگان دد هیچ نشانه ای از سرعت وجود ندارد که کند شود. به گفته این شرکت ، صادرات ماهانه این خودرو در ماه ژوئیه تقریباً سه برابر بیشتر از سال گذشته بود و کشتی های آن تاکنون به اروپا سفر کرده اند.
منبع: isna