سرویس های مدارس غیرمجاز زیر ذرهبین تاکسیرانی تهران
یکی از اصلی ترین الزامات تاکسی پس از آموزش ، جلوگیری از خدمات بدهی غیر مجاز است.
Shadi al -Maliki ، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسی ، دلایل افزایش خدمات بدهی را ۳.۵ ٪ توضیح داد: با توجه به این واقعیت که نرخ تورم بخش حمل و نقل عمومی در این دوره بیش از ۵ ٪ ثبت شده است ، افزایش پیشنهادی در خدمات بدهی در مقایسه با هزینه های حمل و نقل افزایش یافته است.
وی افزود: در مطالعات تخصصی ، تمام عوامل مؤثر مانند هزینه های تعمیر خودرو ، استهلاک قطعات ، سوخت و زمان رانندگان جامع بود و این نرخ طبق بررسی های فنی و متخصص استخراج شد.
مدیر سازمان مدیریت و نظارت تاکسی ادامه داد: ما همچنین امسال ۵ ٪ نرخ تاکسی های شهری را افزایش دادیم. بنابراین ، افزایش نوارهای خدمات مدرسه دقیقاً مربوط به افزایش قیمت تعرفه تاکسی است که توسط شورای شهر و اجرای آن تأیید شده است و حداقل افزایش مجاز است.
مالکی در پاسخ به بیانیه مدیر کل آموزش و پرورش در تهران ، که افزایش خدمات بدهی را “غیر توجیهی” توصیف کرد ، گفت:
مدیر سازمان مدیریت مالیاتی و نظارت ادامه داد: “اگر پیمانکاران مجبور به رعایت آیین نامه باشند ، باید به طور منطقی در سیستم SEPAND ثبت نام کنند.” فعالیت پیمانکاران در زمینه های غیررسمی بدون ثبت نام در سیستم یک آسیب محسوب می شود.
وی متوجه شد که یکی از الزامات اصلی ما برای آموزش ، جلوگیری از خدمات غیر مجاز است. به عنوان مثال ، ما در حال حاضر حدود ۲ تا ۶۰۰۰ دانش آموز داریم که از مدارس مدرسه استفاده می کنند ، که از این تعداد فقط ۵ سرویس سیستم سپرده و با قیمت تأیید شده را دریافت می کنند. دانش آموزان دیگر چگونه خدمات دریافت می کنند؟
مدیرعامل سازمان مدیریت مالیاتی و نظارت تأکید کرد: “من با اطمینان می گویم که پیمانکارانی که در خارج از سیستم SEPAND کار می کنند ، مطمئناً نرخ بهره بالاتری را نسبت به نرخ بهره کنترل شده قانونی اعمال می کنند.”
مالیکی اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی عدم تمایل به فعالیت در سیستم SEPAND ، پرداخت بیمه خودرو ، مالیات و عدم انطباق با نرخ بهره مصوب شورای شهر نیست. اینها منجر به تعرفه های غیر منطقی خانواده ها و افزایش فشار اقتصادی بر آنها می شود.
وی توضیح داد که روند تصویب حکم پیشنهادی: لازم است توضیح دهد که نرخ سود پیشنهادی سازمان مالیاتی پس از قانونی ، کارشناسان و تحقیقات فنی در وزارت حمل و نقل در شورا ارزیابی می شود. سپس در دادگاه عمومی شورا تصویب می شود و سرانجام توسط هیئت تطبیق بررسی می شود.
مالیکی ادامه داد: “اگر تضاد با منافع شهروندان و جامعه هدف از این خدمات استفاده کند ، اصلاحات لازم اجرا خواهد شد.” با این حال ، افزایش نرخ امسال حداقل نرخ ممکن بوده و در مقایسه با سال قبل بازگردانده شده است.
وی افزود: این روش فقط به منظور دسترسی به خانواده هایی با مناطق اقتصادی کم (به ویژه در مناطق جنوبی شهر) فقط برای خدمات مدرسه پذیرفته شده است.
مالکی تأکید کرد: ما خواستار ایجاد همکاری لازم از آموزش هستیم. بدون همکاری بین رهبران مدرسه و پایان پیمانکاران مجاز ، نرخ بهره مصوب شورای شهر برای خانواده ها یافت نمی شود.
وی گفت: “بنابراین مدیران مدرسه باید به ثبت ناوگان خود در سیستم سپرده کمک کنند.”
الماعلی گفت: “در هر صورت ، ما در معرض یک حکم تأیید خواهیم بود.” حتی اگر این قیمت تصویب نشود ، می تواند تغییراتی ایجاد شود. با این حال ، در جلسه عمومی شورا ، ما به یک حکم تأیید شده خواهیم رسید که بلافاصله اجرا می شود.
منبع: ایلنا