افزایش ۷۵ درصدی فروش ساپکو به ایساکو
در راستای تحویل به موقع قطعات مورد نیاز خدمات پس از فروش و نیازهای پشتیبانی و به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان، کلیه تامین و فروش شرکت ساپکو به ایساکو از ابتدای سال کاری ۱۴۰۲ تا پایان دی ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۵ درصد رشد داشته است.
بر اساس این تداوم قابل پیش بینی رشد بهره وری در تامین نیازهای ایساکو توسط ساپکو و فروش خدمات به مشتریان به عنوان یکی از حوزه های موظف ساپکو، پیش بینی می شود تا پایان سال جاری آمار فروش به پنج برابر رکورد فروش در مقایسه با ساپکو برسد. ارزش فروش پنج سال گذشته این امر تضمین کننده تامین به موقع شبکه خدمات مشتریان در روزهای پایانی سال است.
این آمار همچنین حاکی از رشد ۱۴۰ درصدی فروش دوره ای ساپکو به ایساکو در دو ماهه است. آذر و دی امسال نسبت به فروش دوره ای سال گذشته در همان زمان.
لازم به ذکر است رویکرد پیگیری و کسب حداکثر سفارشات از طریق تعمیق تعامل با تولیدکنندگان و ایساکو در زمینه قیمت خرید و فروش قطعات مورد نیاز، شناسایی تنگناهای عرضه و استفاده از حداکثر ظرفیت تولید سازندگان، تعامل بین آنها و ساپکو واحدها را به گونه ای تامین می کند که روند تولید محصولات گروه صنعتی تحت تاثیر قرار نگیرد و بررسی و بهبود فرآیندها در گروه ساپکو از دلایل اصلی افزایش چشمگیر فروش قطعات از ساپکو به ایساکو است. .
علاوه بر این، تعداد قطعات یدکی مورد انتظار در دفاتر خدمات مشتریان آیساک از ۱۱۹۳۵ قطعه در مرداد ۱۴۰۲ به ۲۳۹ قطعه در پایان ماه کاهش می یابد که از دیگر اقدامات ساپکو است که با پیش بینی و تامین ۹۰ درصد امکان پذیر شده است. از خدمات ضروری ایساکو بوده و انتظار می رود زمینه ساز افزایش محسوس رضایت مشتریان از خدمات فروش آتی گروه صنعتی ایران خودرو و کاهش زمان انتظار خودروهای اضطراری باشد.
شایان ذکر است تحویل به موقع قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش از اولویت های ساپکو علاوه بر تحویل به موقع خطوط تولید ایران خودرو برای جلب رضایت حداکثری مشتریان است.