ارزهای دیجیتال

از شهریور جریمه رانندگی هوشمند می‌شود

با توجه به کاهش کشنده و مرگ و میر ۵ درصدی در طول اربین ، رئیس پلیس Rahaja گفت: “در ماه سپتامبر ، هر راننده ای که این حادثه را نقض می کند ، تا سه ماه به طور سیستماتیک متوقف می شود.”

براساس اخبار تجاری ، فرمانده تیمور حسینی در یک کنفرانس مطبوعاتی و جشن رسانه ها و خبرنگاران گفت ، در حالی که ما از تلاش رسانه ها قدردانی کردیم: “ما با یک حجم بی سابقه از ترافیک در خطوط هوایی ، از جمله حمله رژیم صهیونیستی و مسئله تخلیه تهران روبرو شدیم.” در آن زمان ما به مدت سه روز دائماً درگیر مدیریت ترافیک بودیم و در عین حال مجبور بودیم مشکل اتومبیل های تانک را مدیریت کنیم. در شب اول ، ما بیش از ۵ تانکر با اسکورت ویژه و حتی بر خلاف مسیر ترافیک هدایت کردیم تا از این امر جلوگیری شود که سوخت مردم نگران کننده باشد.

وی ادامه داد: اگرچه ما از چنین شرایطی آگاهی نداریم ، اما ما در شش ساعت اول توانستیم با اقدامات به موقع و تجربیات قبلی تجارت کنیم تا هیچ کس مشکل جدی در محورهای سرمایه ، به ویژه در پایتخت نداشته باشد.

رئیس پلیس رهار همچنین به اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی در دوره Arbaeen اشاره کرد: به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و افزایش حجم ترافیک نسبت به سالهای گذشته ، مدیریت ترافیک امسال بسیار منظم تر بود. ما هیچ ترافیکی را در یکی از مرزها و محورها ندیدیم ، و سازماندهی اتومبیل های شخصی ، ناوگان مسافر و همچنین ورود و خروجی زائران حسینی بدون هیچ مشکلی صورت گرفت. این فعالیت ها تا ۴ ساعت پس از Arbaeen به طول انجامید و هیچ گونه وقفه ای در ترافیک وجود ندارد.

کاهش تصادفات کشنده و کشنده در آربین ۵ ٪

سردار حسینی همچنین در مورد تعداد تصادفات در این مدت گفت: در اربین امسال ۵ ٪ در زمینه تصادفات و مرگ و میر کاهش یافته است. البته ، آمار رسمی پزشکی پزشکی قانونی تا پایان شهریور اعلام خواهد شد ، اما در صورت تصویب این روند ، برای دومین بار پیاپی کاهش تصادفات در کشور را پیدا خواهیم کرد.

وی همچنین برنامه های پلیس تابستان سپتامبر را در تابستان گذشته توضیح داد. شهریور همیشه یکی از خیابان های شلوغ است. به منظور حفظ ایمنی ترافیک ، برخورد با تخلفات تصادف در دستور کار پلیس جدی است. همانطور که در نیمه دوم تعطیلات نوروز ، هر راننده ای که مرتکب صدمات حادثه می شود به طور سیستماتیک تا سه ماه در ماه سپتامبر متوقف می شود.

به گفته رئیس پلیس Rahaja ، این سیستم به این معنی است که راننده ، هنگامی که مرتکب تصادف یا آسیب دیدگی دیگری می شود ، نقض “راننده مجوز” محسوب می شود.

فرمانده حسینی تأکید کرد: تخلفاتی مانند حرکات مارپیچی ، تعمیرات اساسی غیرمجاز ، چراغهای قرمز و سایر رفتار رانندگی با ریسک بالا منوط به این قانون است. بنابراین ، رانندگان باید نسبت به رفتار ترافیکی خود نسبت به گذشته بیشتر مراقب باشند.

سردار حسینی در پاسخ به سؤال از تصادفات گفت: “عامل انسانی بیش از ۵ ٪ دارد. از طرف دیگر ، با توجه به عواقب و پیامدها ، اگر وسایل نقلیه از نظر ایمنی و قدرت بدن در وضعیت بهتری قرار داشته باشند ، حتی با همان تعداد حوادث ، میزان آسیب دیده و مرده کاهش می یابد.

وی گفت: “به عبارت دیگر ، حتی اگر چیز دیگری را نپذیردیم ، استاندارد امنیت خودرو بهبود یافته است ، آمار مرگ و میر و جراحات کاهش می یابد.” بنابراین ، ارتقاء ایمنی شناور نیز باید به طور جدی دنبال شود.

“بنابراین وقتی در مورد تصادفات صحبت می کنیم ، ابتدا باید به عامل انسانی توجه کنیم ؛ زیرا این مهمترین ابزار برای پیشگیری است.

وی تأکید کرد: “من این ایده هستم که” افزایش مجازات ها به ضرر مردم و به ویژه لایه های ضعیف “، مانند آب یا نان که مجبور به مصرف می شود ، نگفت.

در پایان ، فرمانده حسینی خاطرنشان کرد: “بنابراین بهتر است” اگر مجازات افزایش یابد ، مردم تحت فشار قرار می گیرند. “در همه کشورها در سراسر جهان ، افزایش سهمیه جنایی افزایش بازدارندگی را پذیرفت.

منبع: tasnim

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا