بانک و بیمه

خبر جدید از انتقال موسسه نور به بانک ملی| مشتریان نور شماره حساب بانک ملی را گرفتند

به گزارش افق میهن، با اعلام بانک مرکزی در هفته های اخیر، فرآیند واگذاری موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران آغاز شده است. بر اساس آخرین اطلاعیه بانک ملی، از ۲۴۷ شعبه موسسه اعتباری نور، ۱۷۱ شعبه این موسسه با بانک ملی ایران و ۷۶ شعبه ادغام می شود. شعبه این موسسه با حضور رئیس، دستیاران، برخی از همکاران سابق موسسه نور و تعدادی از کارکنان بانک ملی ایران به مشتریان خدمات رسانی می کند.

همچنین کلیه حساب های وام (کوتاه مدت، بلندمدت و …) موسسه نور با شماره مشتری جدید و امکان ارائه کلیه خدمات بانک ملی ایران به مشتریان جدید در شعب سراسری به بانک ملی ایران منتقل شده است. کشور در دسترس هستند.

علاوه بر این، تمام کنترل های واگذاری تا اول ژانویه است بهمن ماه تخصیص تعیین شده و دارندگان کارت نقدی نور می توانند کلیه خدمات را از طریق تجهیزات الکترونیکی بانک ملی ایران دریافت کنند.

اپلیکیشن و نرم افزار موسسه نور از ۵ بهمن قطع می شود و مشتریان می توانند از طریق سامانه های الکترونیکی بانک ملی ایران از خدمات آفلاین و آنلاین این بانک بهره مند شوند.

همچنین مشتریان موسسه اعتباری نور سابق می توانند با جستجوی کد ملی در قسمت لینک های بانکی سایت بانک ملی ایران از شماره حساب جدید خود مطلع شوند.

مشتریان در بخش «پیوندهای بانکی» از طریق گزینه «جستجوی حساب‌های مشتریان مؤسسه نور» در اطلاعات حساب (قبلی در موسسه و جدید در بانک ملی ایران) و شعب (شعبه قبلی موسسه و شعبه جدید) یافت می‌شوند. شعبه بانک ملی ایران) با وارد کردن کد ملی و شماره امنیتی و سپس کلیک روی «جستجوی کد ملی» به شماره جدید خود در آن بانک دسترسی پیدا کنید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در جلسه انتقال فعالیت بانکی موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات مدیره، مدیران شعب، رؤسا برگزار شد، حضور یافت. ادارات کل و سایر مدیران ارشد بانک با تاکید بر اینکه خوشبختانه واگذاری موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران با کمترین نگرانی انجام شد، افزود: امروز تمامی بخشنامه های مربوطه و لازم دریافت شده است. موضوع با همکاران در میان گذاشته خواهد شد

وی تصریح کرد: از روز اول این جابجایی دغدغه نیروی انسانی و تعیین تکلیف همکاران جدید بوده و پیگیری ها و هماهنگی های لازم با سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و تا پایان در ماه جاری همکاران این موسسه در بانک ملی ایران همکار خواهند شد. بنابراین ما در حال انجام اقدامات قانونی هستیم.

نجارزاده ادامه داد: برای تربیت همکاران جدید نیاز به برنامه ریزی منظم داریم که البته با توجه به تجربه و دانش این کارکنان دوست داشتنی کار پیچیده ای نخواهد بود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه می خواهیم از تمام ظرفیت، تخصص و دانش همکاران جدید استفاده کنیم، گفت: انشالله با تلاش مضاعف به جایگاه اصلی بانک بازگردیم و در جذب منابع موفق تر باشیم. به خصوص در ماه های پایانی سال. .

وی همچنین از راه اندازی میز پاسخگویی در روابط عمومی بانک ملی ایران برای کارکنان جدیدالورود خبر داد و خاطرنشان کرد: این خدمات تا پایان سال ادامه خواهد داشت تا کارکنان جدید دچار سردرگمی نشوند و به سرعت دریافت کنند. اطلاعاتی که آنها به بانک و موضوعات بانکی نیاز دارند. و به سادگی دریافت کرد.

عباس شفیعی، رئیس هیات مدیره بانک نیز تاکید کرد که روش واگذاری موسسه نور به بانک ملی ایران در سال گذشته در هیچ یک از موارد مشابه وجود نداشت. افزایش یافت، اما در نهایت عملیات انتقال به طور سیستماتیک از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد.

وی تصریح کرد: شماره مشتریان و شماره حساب های جدید اختصاص داده شده است. بر این اساس اسناد مشتریان نور از قبیل سپرده، شماره حساب و … در بانک ملی ایران تعویض می شود.

شفیعی تاکید کرد: تلاش کرده ایم تا اطلاعات لازم را به نحو احسن در اختیار مشتریان جدید قرار دهیم و امیدواریم به عنوان عضو جدید بانک ملی ایران، خدمات رسانی به مشتریان این موسسه خوب و کارآمد باشد. کمترین مشکل

حسن مونسان، عضو هیئت مدیره و معاون امور شعب بانک نیز با بیان اینکه واگذاری موسسه نور اکنون به عنوان فرصتی برای بانک ملی ایران تلقی می شود، اظهار داشت: این واگذاری در حال حاضر فرصتی برای بانک ملی ایران است. وی گفت: قطعاً از سوی همکاران بانکی نسبت به همکاران جدید احساس دلگرمی و پذیرش وجود دارد و این عزیزان هم اکنون جزو خانواده بزرگ بانک ملی ایران هستند.

وی از همکاران شعبه خواست تا ارتباط مستمر و جدی با مشتریان موسسه نور داشته باشند و به این مشتریان در بانک رسیدگی کنند و حداکثر خدمات را به آنها ارائه دهند تا بتوانیم از خدمات رسانی حداکثر رضایت را کسب کنیم. علاوه بر این، روسای بخش بازرگانی و معاونان دائماً علیه شعب ابقا و ادغام شده شورش کردند.

حسن کاظمی عضو هیئت مدیره و معاون منابع انسانی نیز در این جلسه اظهار داشت: همکاران اداره کل آموزش و پرورش بانک بحث آموزش را با اولین جابجایی موسسه نور و همچنین آموزش در حوزه ها آغاز کرده اند. آموزش برای آشنایی با محصولات و خدمات بانکی، اخلاق حرفه ای، قوانین بانکی، آشنایی با امور صندوق، تحویل آنلاین و … انجام شد.

در ادامه روسای سازمان، روش ها و حسابداری مالی دستورالعمل های جدید، محل و تعیین تکلیف شعب، مسائل مربوط به قراردادهای جدید و … را تشریح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا