بالاترین نشان مسوولیت اجتماعی کشور به همراه اول تعلق گرفت :: افق میهن
در پنجمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با شعار “برند خوب” ، اولین همراه ایران بالاترین نماد مسئولیت اجتماعی ایران را به دست آورد.
توسعه برند و رویدادهای بین المللی اول موبایل ، پنجمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (مارک خوب) روز سه شنبه شهریور ۲ با حضور سازمانها ، شرکت های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی ، رئیس جمهور محمد نوری در جستجوی پروژه های ویژه برگزار شد و علی دارابی غیم ، معاون وزیر گردشگری و صنایع دستی ، به عنوان میهمانان ویژه در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد.
در آغاز مراسم ، پس از سخنرانی مختصر دبیر جشنواره و رئیس مجلس روابط عمومی ایران ، پیام ناتاشا پاولوویچ توسط انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) خوانده شد.
ناتاشا پاولوویچ بوچ گفت: “تمرکز اصلی جشنواره بررسی مسئولیت اجتماعی از دیدگاه مبتنی بر ارتباطات است.” مسئولیت اجتماعی از زمان تأسیس IPRA در سال ۲ یکی از ستون های اصلی ما بوده است و در سال ما ۷۰ سالگرد انجمن را جشن می گیریم ، تعهد ما برای تقویت اعتماد و صداقت در ارتباطات جهانی بیش از گذشته خواهد بود.
رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی همچنین افزود: “امروز ، هوش مصنوعی در حال تعریف مجدد فضای ارتباطی است و به همراه فرصت های بی سابقه ، نگرانی های اخلاقی جدی ایجاد کرده است.” به همین دلیل ، ماده شماره ۲ طلایی IPRA ، با عنوان معیارهای اخلاقی و اخلاق برای استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی ، توسط ذینفعان ایران در این زمینه توصیه می شود تا هم فرصت ها را درک کنند و هر دو فرصت را درک کنند و شفافیت و خطرات اعتماد را مدیریت کنند.
این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن انجام می شود ، توسط سازمان های فعال در این زمینه در سه سطح “در حال رشد” ، “در حال رشد” و “پیشرو” مورد تقدیر قرار می گیرد.
مطابق تعریف جشنواره ، “مسئولیت اجتماعی” یکی از مفاهیم اساسی تعالی است که معمولاً توسط روابط عمومی اجرا می شود. روابط عمومی فراتر از وظایف سازمانی خود است و به عنوان یک شهروند سازمانی ، عملکردی فراتر از چارچوب اندیشه سازمانی است و به سازمان کمک می کند تا به سمت انسجام و مسئولیت اجتماعی بیشتر حرکت کند.
مسئولیت اجتماعی شرکتهایی که نقش و تعهدات آنها را در جامعه بررسی می کنند و ارزشهای اخلاقی را مشاهده می کنند. از طریق کمک به جامعه ، بر مسئولیت حفظ استانداردهای زندگی در آن محیط متمرکز شده و با اتخاذ تاکتیک های لازم و پشتیبانی فراتر از الزامات قانونی ، به توسعه و توسعه جامعه کمک می کند.
در همین راستا ، اولین موبایل ، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور ، که فعالیت های مسئولیت اجتماعی خود را در سه محور “پشتیبانی و حمایت مالی” ، “فعالیت های بشردوستانه” و “محیط” تعریف می کرد ، دو نشان برتر در این جشنواره کسب کرد.
هیئت منصفه این جشنواره مسئولیت اجتماعی زیادی را برای برنامه ریزی ، اجرای و توجه ویژه اولین مدیریت ارتباطات موبایل به مسئولیت اجتماعی به این شرکت اعطا کرد.
هیئت منصفه همچنین “سفیر مسئولیت اجتماعی” را برای اولین بار مدیرعامل در ارتقاء مسئولیت اجتماعی به مهدی آخاوان باهادی ارائه داد.
لازم به ذکر است که هیئت منصفه پنجمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در بیانیه نهایی خود تأکید می کند که مسئولیت اجتماعی دیگر یک شعار نیست ، بلکه یک استراتژی اساسی برای بقای پایدار و اعتبار سازمانها است. این جشنواره با هدف ترویج گفتمان مسئولیت ارتباطات ، شناسایی پیشگامان در این زمینه و تشویق گزارش های شفاف انجام شد و نشان داد که حرکت به سمت شفافیت ، پاسخگویی و ارتباطات مبتنی بر عزت یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای شرکت ها و سازمان ها است.