ارزهای دیجیتال

کلاهبرداری با وعده پرداخت مبالغ میلیونی به بازنشستگان و بیمه‌شدگان

به تازگی ، کلاهبرداران با قول پرداخت میلیون ها نفر به مستمری بگیر و بیمه شده برای درخواست پول و درخواست پول. در حالی که سازمان تأمین اجتماعی هشدار داده است که هیچ تماسی برای دریافت بودجه برقرار نشده است.

در سالهای اخیر ما تماس های مشکوک و موارد کلاهبرداری بیمه گذاران را مشاهده کرده ایم. در این تماس ها ، افراد سودآور ، شهروندان سعی می کنند با معرفی خود به عنوان نماینده موسسات بیمه ، فریب و دریافت بودجه کنند.

در همین راستا ، یکی از مخاطبان خبرگزاری Tasnim به خبرنگار اجتماعی Tasnim گفت که شخصی امروز صبح با او تماس گرفته و ادعا کرده است که وی خدمات پزشکی دریافت کرده است که می تواند در زمان شیوع کرونا مورد استفاده قرار گیرد و اکنون حقوق و خدمات وی را ارائه داده است. در توضیحی بی اساس ، تماس گیرنده ادعا كرد كه مبالغ باقی مانده در صندوق بیمه راكد می تواند توسط دولت منتشر شود و می تواند به حساب آن بازگردانده شود.

مخاطب می گوید: “تماس گیرنده ادعا كرد كه مبلغ كل خدمات پزشکی كه به من ارائه می شود به حدود ۳۸۰ میلیون دلار رسیده است كه می توانم به دو روش دریافت كنم ؛ یكی برای حفظ این مبلغ بلافاصله یا دریافت حقوق ماهانه. وی سپس به من گفت كه شرط لازم برای پرداخت این پول برای خدمتگزار” و حتی سعی در استرس ذهنی برای پول فوری مانند “” ، “کار مالیاتی” و “” کار مالیاتی “و” این تماس گیرنده برای اعتماد بیشتر از من خواسته است که به او بگویم که آدرس خانه وی دقیقاً اسناد لازم را ارسال کرده است. با این حال ، اگر برای حساب اعلام شده به شما پرداخت می شود ، می توانم ۳۸۰ میلیون تومانس را به صورت حقوق ماهانه یا از بازنشستگان دریافت کنم! “

طبق بررسی ها ، مشخص شد که حساب شماره ۷ میلیون اعلام شده توسط تماس گیرنده یک شماره حساب شخصی است و یک سازمان خاص نیست. اگر مخاطب از Schütz خواسته بود تا آدرس In -Person را برای دریافت این خدمات مشخص کند ، تماس گیرنده از انجام این کار خودداری کرد و گفت اگر فرصتی برای پرداخت شخصاً وجود نداشته باشد ، این طرح امکان پذیر نخواهد بود!

طبق این حادثه ، خبرنگار مشکل آژانس تأمین اجتماعی تأمین اجتماعی را دنبال کرد و آژانس روابط عمومی اعلام کرد که سازمان تأمین اجتماعی با بیمه شده و مستمری بگیر تماس نخواهد گرفت و تمام تماس های تماس با بیمه اشتباه بوده و مردم می توانند چنین اطلاعاتی را به مرکز اطلاعات اجتماعی گزارش دهند (۱۴۲۰).

این سازمان پیش از این در اطلاعیه های متعددی تأکید کرده بود که سازمان تأمین اجتماعی و شعب دخترانه آن هیچ ارتباطی با شرکتهای بیمه برای بیمه و مراقبت های بهداشتی ندارد و از کلیه خدمات بیمه و پزشکی این سازمان در قالب خدمات غیر بیمه و غیر بیمه استفاده می شود.

سازمان تأمین اجتماعی به بیمه گذاران و بازنشستگان هشدار داده است ، حتی اگر کلاهبرداران اطلاعات شخصی را از طریق تلفن یا شخصاً اعلام کرده اند ، به هیچ وجه به آنها اعتماد نخواهند کرد و آنها را برای بیمه درمانی ، کارت بیمه یا سرویس دیگری پرداخت نمی کنند. از آنجا که ارتباط وی با بیمه شده و بازنشستگان منحصراً به صورت نقل و انتقالات بیمه شده به شعبه ها و کارگزاران رسمی یا استفاده از آنها از سیستم خدمات غیر موجود در سازمان در es.mamin.ir یا برنامه (برنامه) “i -supply” است و سازمان مسئول هیچ بیمه گر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا