ارزهای دیجیتال

خودرو افسانه‌ای فراری با شتاب 2 ثانیه‌ای به میادین آمد / بازگشت به آینده با فراری ۸۴۹ تستاروسا + ویدئو و عکس

فراری از محصول جدید خود رونمایی کرده است. در این محصول ، بدن یک محصول قدیمی فراری ، Testarosa ، برای آشتی دادن این شاهکار ایتالیایی ایتالیایی در روح مدرن ادغام شده است. در این گزارش ، اخبار تجاری این محصول را بررسی می کند.

براساس اخبار تجاری ، فراری یکی از مشهورترین محصولات تاریخی خود را تستاروسا در محصول جدید خود احیا کرده است. بر این اساس ، فراری از اتومبیل ۸۴۹ تستر اتومبیل رونمایی کرد که تا سال آینده در دو نسخه برلینا (قابل تبدیل) منتشر می شود. اگرچه قیمت نهایی مدلهای مختلف این محصول منتشر نشده است ، اما انتظار می رود که بالاتر از قیمت اصلی SF90 باشد که ۳۷۶،۰۰۰ GBP است.

این کانکتور ترکیبی روحیه جدیدی را با بدنه قدیمی Testarosa که بین مدل های پیشین شرکت ، GTB و Flag -Flag -flag -ypercar واقع شده و SF90 را به عنوان مهمترین Runner -up Hybrid جایگزین می کند ، در ارتباط است.

قدرت و عملکرد فراری فراری ؛

اگرچه Testarosa جدید یک بسته کامل است ، اما ممکن است جذاب ترین قسمت عملکرد ماشین برای علاقه مندان به فراری باشد. درایو خودرو از درایو پلاگین هیبریدی استفاده می کند که از SF90 مولد تر است.

درایو این خودرو در بخش ترکیبی از یک موتور هشت سیلندر با چهار لیتر مجهز به فناوری دوقلوی توربو استفاده می کند. قدرت الکتریکی خودرو از سه موتور الکتریکی تشکیل شده است که نقش بهبود عملکرد موتور احتراق را ایفا می کند. قدرت درایو ۱.۳۵ اسب بخار با ۴۸ اسب بخار بیشتر از SF90 آشکار می شود.

موتور ۸ سیلندر به تنهایی ۲ اسب بخار و گشتاور ۲ نانومتر تولید می کند. شایان ذکر است که این مقدار بیش از دو برابر ظرفیت Testarosaa دهه ۱۹۸۰ است که ۲ اسب بخار و ۲ نانومتر تولید می کند. فراری موتور را دوباره طراحی کرد. از سیلندرهای جدید ، بلوک های تازه طراحی شده و ورودی های تازه تا توربوشارژرهای بزرگتر ، کل Hypercar F80. منیفولد اگزوز نیز گسترش یافته است ، و یک سیستم تغییر دنده جدید از SF90 گرفته شده است تا موتور ۲۰۰ دور در دقیقه بیشتر از SF90 باشد. بر این اساس ، سرعت موتور اکنون به ۸،۲۰۰ دور در دقیقه می رسد.

سه موتور الکتریکی در مجموع ۵ اسب بخار اضافه می کنند. دو موتور در محور جلو و یک موتور در عقب وجود دارد. فراری پدال ترمز را در حالت بازیابی انرژی طبیعی تر کرده ، بازده موتورهای برقی را بهبود بخشیده و عملکرد آن را گسترش داده است. کل منطقه هنوز ۲ کیلومتر است که با توجه به باتری ۷.۴۵ کیلو وات معقول به نظر می رسد.

براساس داده های منتشر شده ، این فراری -hercar می تواند از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۲.۳ ثانیه برسد. این خودرو همچنین بیش از ۳۳۸ کیلومتر در ساعت اعلام خواهد شد.

شاسی و دینامیک فراری ؛ تستاراروسا

طبق گفته AutoExpress ، وزن Testarosa Ferrari 2 2 کیلوگرم است که دقیقاً برابر با SF90 است. توزیع وزن نیز در قسمت عقب ۲ ٪ و ۲ ٪ تعیین شده است. نسخه عنکبوتی حدود ۵ کیلوگرم سنگین تر با سقف فلزی است ، اما توزیع وزن آن شبیه به نسخه کوپه است.

فراری برای بهبود ثبات و پویایی خودرو تغییرات قابل توجهی ایجاد کرده است. دیسک ها و لنت های ترمز رشد کرده اند و سیستم خنک کننده آنها برای ایمن تر شدن ترمز بهبود یافته است. طرفداران تعلیق اکنون ۵ ٪ سبک تر هستند و انتخاب تایر در بین مارک های میشل ، پیرلی و بریدستستون به مشتری منتقل شد. کارت شتاب نیز در دنده سوم اصلاح شد تا به یک شتاب نرم تر و مداوم تر برسد.

حالت های رانندگی از طریق کلید معروف Eanaettino روی فرمان انتخاب می شوند. این شامل Edrive ، Hybrid ، عملکرد و صلاحیت ها است. در آخرین مورد ، واجد شرایط ، فراری تستاروسا توانست کمی بیشتر از یک دقیقه و ۲ ثانیه در مسیر Forano ثبت کند. این تعداد تنها دو ثانیه کندتر از Hypercar F80 و تنها دو دهم از SF90 XX برای مسیر است. رقمی که نشان دهنده جدی بودن ماشین در این زمینه است.

در بخش آیرودینامیک ، پایین ترین میدان تستاروسا ۵ کیلوگرم می تواند با سرعت ۲ کیلومتر در ساعت تولید کند. این ۵ کیلوگرم بیشتر از SF90 است. در عین حال ، راندمان سیستم خنک کننده موتور و ترمزها نیز ۵ ٪ بهبود یافته است. حدود ۵ ٪ از پایین اتومبیل از پایین بدن می آید ، اما تور دوچرخه پشتی نقش مهمی دارد. این باله می تواند موقعیت بین چربی کم و حداکثر پایین پایین را در کمتر از ثانیه تغییر دهد و در حالت دوم تا ۵ کیلوگرم فشار را تحویل دهد.

فراری در فضای باز ؛ تستاراروسا

نام Testarosa بار شدیدی دارد. مدل این دهه به نمادی از فرهنگ ابررسانا تبدیل شد و چهره اسطوره ای با لامبورگینی کانتاس داشت. اما برخلاف کانتاس ، که بازده مستقیمی در سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل داشت ، فراری آینده را ترجیح داد.

فراری 849 Testatrossa 2025 31

در ۷ تست هیچ خط جانبی مشهور یا چراغ های مخفی وجود ندارد. با این حال ، علائم طرفداران قدیمی وجود دارد. به عنوان مثال ، خم های باینری در مورد چراغهای روشنایی از ۵۱۲ الهام گرفته شده است. طراحی جلوی خودرو دارای وضعیت هندسی است که یادآور پناهندگان دهه ۱۹۸۰ است. نوار افقی سیاه بین چراغ ها همچنین یک زبان مدرن طراحی فراری است که می توان در مدلهایی مانند F80 و 12Cilindri پیدا کرد.

Ferrari 849 Testatrossa 2025 32

این خودرو در ۵ -inch -forj -forj -rings استاندارد شده است. نسخه عنکبوت تقریباً همان طراحی کوپه است ، به جز اینکه سقف فلزی در ۲ ثانیه باز یا بسته می شود و این روند حتی می تواند تا ۵ کیلومتر در ساعت انجام شود.

طراحی داخلی فراری ؛

فضای کابین بسیار شبیه به SF90 است ، اما تغییرات مهمی وجود دارد. داشبورد دارای یک حالت کاملاً مبتنی بر درایور است و صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ تمرکز صفحه نمایش لمسی کوچک است. سیستم سرگرمی از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند.

فراری 849 Testatrossa 2025 30

فرمان ماشین همان طراحی دائمی از فراری دارد. کلید emanettino روی آن سوار شده است ، دکمه های راهنما روی فرمان تعبیه شده اند و تقریباً همه کارکردها نزدیک به درایور هستند. تفاوت مهم در SF90 در این است که دکمه استارت فیزیکی برگردانده شده و نسخه لمسی جایگزین شده است. صندلی ها همچنین می توانند در دو نسخه از صندلی های راحتی یا نمونه فیبر کربن سازگار شوند.

بسته Assetto Firano برای مشتریانی که به دنبال یک تجربه خالص تر هستند ارائه شده است. این بسته از کربن و تیتانیوم استفاده می کند که از وزن خودرو در حدود ۵ کیلوگرم استفاده می کند. رینگ های کربن ۵ اینچی ، تغییرات آیرودینامیکی شامل فلپ های بزرگتر در سپر جلو و خاک تازه طراحی شده و لاستیک های ویژه از Michel Sport Cup2 توابع این نسخه است. رنگهای اختصاصی Bianco Servino (سفید) و Rousseau Corsa (قرمز) فقط برای این مدل سازگار هستند.

با فراری Testarosa به آینده برگردید

بازگشت نام Testarosa یک تصادف آسان نیست. این نام یادآور دهه ۱۹۸۰ است ، سریال میامی ویس ، بازی های بیرونی و افراد مشهور مانند التون جان ، مایک تایسون ، مک هامر و مایکل جردن که زمانی در چرخ بودند. فراری سالها از استفاده مجدد از این نام امتناع ورزیده است ، اما اکنون تصمیم گرفته است که وی را به صحنه برگرداند.

فراری 849 Testatrossa 2025 33

Testarosa ممکن است به اندازه مدل ۲ طراحی شده توسط پینین فارینا شجاع و متفاوت نباشد ، اما بدون شک در نیرو ، فناوری و سرعت بسیار عالی است. این بار حتی یک نسخه عنکبوت نیز وجود دارد. آنچه در نسل اول دیده می شد تنها یک تمرین برای جیانی آنی ، مدیر فیات در آن زمان بود.

فراری میراث افسانه ای و فناوری مدرن ، متولد Testarosa را به دنیا آورده است. این ماشین نه تنها حافظه گذشته را زنده می کند ، بلکه به آینده نیز نگاه می کند و آماده است تا فصل جدیدی را در تاریخ برند ایجاد کند.

برای مطالعه بیشتر از صفحه رتبه بندی ماشین اخبار تجاری عواقب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا