اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۱۰ بهمن

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز می کند، در حالی که این خبر ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- پس از پایان معاملات فردا سه شنبه نمادهای پلاست و جوین جهت برگزاری مجمع عمومی روز پنجشنبه متوقف می شوند.
۲- فردا سه شنبه عرضه اولیه سهام شرکت پارس فنر به روش ترکیبی در نماد معاملاتی فنر در بازار دوم بورس ایران انجام می شود: تعداد کل سهام قابل عرضه: ۳۰۰ میلیون سهم. معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت
۳- در ۱۰ ماهه امسال ۱۱۳ میلیون تن کالا به ارزش ۴۰.۵ میلیارد دلار صادر شده که نشان دهنده افزایش وزنی ۹.۴ درصدی و کاهش ارزشی ۱۱ درصدی است.
۴- بر اساس اعلام شرکت بورس ایران، جلسات معارفه مربوط به شرکت آردین نشاسته و گلوکز جهت عرضه اولیه در روز شنبه از ۱۴ ساعت ۱۱:۳۰ صبح می باشد. بهمن و یک شنبه، پانزدهم بهمن به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی واچار پخش خواهد شد.
۵- بر اساس اطلاعیه ارزی، ۶.۵۶ درصد از سهام شرکت مجتمع های گردشگری و امور رفاهی کارگزاران پارس با نماد گپارس ۴ در تاریخ ۱۸/۱۱/۱۳۰۲ در تابلوی زرد بازار پایه ایران عرضه می شود. سال مبادله
۶- پیشنهاد هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت صنعتی پارس خزر / درصد افزایش سرمایه: ۳۰۰ درصد.
۷- افزایش ۱۸۹۰ درصدی سرمایه و برق از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
۸- افزایش سرمایه ۵۲۸ درصدی شصدف از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی به تایید حسابرس رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا