فناوری

گردهمایی بزرگ عاشقان فناوری؛ دومین رویداد «زومیت» با حضور ۱۱۰۰ نفر برگزار شد

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

زومیتدر هجدهمین روز سپتامبر ، یکی از با تجربه ترین رسانه های فناوری ایران ، با دوره دوم خود ، نشان داد که جامعه مخاطبان آن نه تنها در آمار ، بلکه یک جامعه واقعی ، پویا و بسیار وفادار است. این رویداد که به بهانه پانزدهمین سالگرد تأسیس و رونمایی از آیفون ۵ برگزار شد ، فراتر از پوشش زنده اپل ، پایتخت اجتماعی یک رسانه در قلب اکوسیستم فناوری کشور بود.

دوره دوم بزرگنمایی با مشارکت ۴ مخاطب رسانه ها برگزار شد. جمعیت زیادی از علاقه مندان به فناوری که با سن متوسط ​​۴.۳ ، تصویری مختصر از نسل جوان و دوستانه فناوری در ایران ارائه دادند.

مهمتر از آمار حضور و غیاب داده های رضایت شرکت کنندگان بود. ۵ ٪ از حاضران رضایت کامل خود را از این رویداد ابراز کردند و آن را با ارزش می دانستند. در نظرسنجی پس از این رویداد ، ۵ ٪ گفتند كه مشاركت در آن زمان به دوستانشان توصیه شده است و شاخص وفاداری با آمادگی ۵ ٪ برای حضور در رویداد بعدی زومیت به اوج خود رسید.

این رویداد نشان داد که چگونه یک رسانه تخصصی می تواند از مرزهای تولید صرف عبور کند و به بستر تعامل اجتماعی تبدیل شود. در حالی که پوشش زنده رویداد اپل و معرفی آیفون ۵ بهانه اصلی این گردهمایی بود ، تمرکز اصلی زومیت بر جشن مخاطبان بود که آنها را “قهرمانان” می دانستند. این استراتژی با جهت گیری اجتماعی ، به ویژه در چالش اخیر کشور ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در سخنرانی خود در این رویداد ، مسعود یوسفناجاد ، مدیرعامل زومیت ، در سخنرانی خود به این چالش ها اشاره کرد و نقش مخاطبان را در بقای رسانه ها در نظر گرفت. وی گفت: با اشاره به روزهای سخت جنگ و اختلالات اینترنتی.

“در آن روزهای تاریک ، نظرات سنگرهای ما و شما بود. جایی که کاربران در مورد آن صحبت می کردند. بدون شک ، با ارزش ترین دارایی بزرگنمایی مخاطبان آن است. در همان روزهای جنگ ، ما روزانه ۲ ، ۶۰۰۰ نظر داشتیم. ما از آن روزهای تاریک خوشحال بودیم.”

Yousefnejad همچنین به بحران های اقتصادی ناشی از جنگ و تأثیر آن بر یک رسانه مستقل پرداخت و افزود:

“این جنگ به طور جدی به اقتصاد رسید و شرایط سخت را سخت تر کرد ؛ زومیت ، به عنوان یک رسانه مستقل ، همچنین با کاهش شدید درآمد روبرو شد و توانست به لطف همراهی شما ادامه یابد. سوخت ما برای ادامه این راه راه شماست ؛ شما قهرمان داستان زومیت هستید. شما در بزرگنمایی بزرگنمایی می کنید.”

او همچنین “رویاهای دست نیافتنی” را در بازار فناوری ایران مورد مطالعه قرار داد و به شکاف عمیق بین مردم و محصولات کلاس جهانی اشاره کرد:

“ما از آیفون ها و کهکشان می نویسیم ؛ در حالی که سبد خرید پر از اکثریت قریب به اتفاق جامعه است.” اساساً وجود این شکاف عمیق بین واقعیت جامعه ایران و جهان باعث می شود کار ما در حوزه ما بسیار دشوار و پرشور باشد. “

در بخش دیگری از صحبت های خود ، زومیت ، سردبیر Zoomit ، به موضوعات بزرگتر مانند اینترنت کلاس و بحران انرژی پرداخت و بر نقش رسانه ها خواستار تأکید شد:

«ما نه تنها با فیلتر کردن ؛ در عوض ، ما همیشه با ایده خطرناک و تبعیض آمیز “اینترنت کلاس” جنگیده ایم. ما عمیقاً معتقدیم که اینترنت رایگان حق آشکار همه ما است. رایگان یک حق اساسی است ، نه یک امتیاز لوکس برای برخی. با محدودیت اینترنت ، جامعه از روندهای علم و فناوری و فرهنگ دوری می کند و دانش عمومی آن سطحی می شود. در بزرگنمایی ، ما این شکاف را با پوست و استخوان احساس می کنیم. “شکافی که پر کردن آن را سخت تر می کند.”

زومیت سعی کرد مراسمی فراتر از یک جشن تولد یا پوشش خبری یک رویداد در دنیای فناوری برگزار کند. این رویداد قصد داشت نشان دهد که در سخت ترین شرایط ، قدرت یک رسانه به اندازه بسیاری از بازدیدهای آن نبود ، بلکه برای انسجام و وفاداری جامعه که شکل گرفته بود.

در این رویداد محصول جدید زومیت که نامگذاری شده است اره همچنین شناخته شده است که رونمایی می شود. زوبین ، که قبلاً با عنوان محصولات زومیت شناخته می شد ، به کاربران در افق میهن محصولات ، مقایسه با رقبا و در نهایت خرید از فروشگاه های ایمن کمک می کند. اطلاعات مربوط به محصولات موجود در زوبین تحت نظارت سرمقاله تخصصی Zoomit وارد می شود.

هدف زوبین کمک به کاربر در افق میهن و خرید کالاهای الکترونیکی هوشمند است: مقایسه مشخصات فنی ، قیمت از فروشندگان معتبر ، دیدگاه ها و بررسی ها.

این رویداد با حمایت از حامیان مالی مختلف مانند Millie ، Propek ، Snap ، Snapfood ، Snowa ، Positron ، Afrash ، Baithstore ، Miwa و Pav و با قرعه کشی هیجان انگیز و بیش از ۵ جایزه ارزشمند از جمله آیفون ۶ پرو ، نمایشنامه برگزار شد. با هزینه یک گرم طلا ، و غیره ، شرکت کنندگان در -Person و آنلاین یک شب به یاد ماندنی برای علاقه مندان به فناوری ایجاد کردند.

Zoomit یکی از معتبرترین رسانه های زبانی فارسی آنلاین در زمینه فناوری است که فعالیت خود را از سال ۶ آغاز کرده است. رسانه ها توانسته اند مکان ویژه ای را در بین علاقه مندان به فناوری و کاربران عمومی پیدا کنند ، با طیف گسترده ای از پوشش خبری ، مقالات تحلیلی ، بررسی تخصصی محصولات دیجیتال ، گزارش های بین المللی و تولید محتوای چندگانه. علاوه بر اطلاع رسانی ، زومیت به منبع آگاهی و مقایسه محصولات موجود در بازار تبدیل شده و جامعه بزرگی از فناوری را جمع آوری کرده است.

این رسانه توسط Massoud Yousefnejad و Mehdi Yousefnejad این بنا برخاست و توانسته است سالها با کمک یک تیم حرفه ای ، جوان و خلاق ، مسیر پایداری را رشد دهد. تمرکز زومیت بر تولید کیفیت و محتوای بی طرف ، آن را به یک مرجع قابل اعتماد برای کاربران و حتی فعالان صنعت فناوری در ایران تبدیل کرده است. امروز ، زومیت نه تنها یک رسانه ، بلکه بستری برای تعامل ، آموزش و گفتگو در مورد فناوری و تحولات دنیای دیجیتال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا