محیط زیست

شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز سه‌شنبه ۱۰ بهمن + وضعیت

به گزارش خبرگزاری افق میهن، سنجش کیفیت هوای امروز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه های باقرشهر با شاخص ۱۲۹، پاکدشت با شاخص ۱۴۴، منطقه پیروزی ۱۳ با شاخص ۱۱۷، پیشوا با شاخص ۱۴۴، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۲۳، دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۸، سلامت با شاخص ۱۱۴، فرمانداری شهرستان با شاخص ۱۰۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۰، در هوای ناسالم (نارنجی) قرار دارند.

بر این اساس امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های آتیت ساز با شاخص ۵۱، بزرگراه محلاتی در منطقه ۱۴ با شاخص ۷۵، اسلامشهر با شاخص ۷۲، اقدسیه در یک منطقه با شاخص ۶۴، امام خمینی (ره) با شاخص شاخص ۸۷، باغستان شهریار با شاخص ۷۴، بهارستان با شاخص ۶۰، پارک رازی با شاخص ۹۲، پاسداران با شاخص ۷۸، پردیس با شاخص ۷۸، پونک با شاخص ۸۳، تربیت مدرس منطقه ششم با شاخص ۱۰۰ دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۸ در وضعیت سالم (زرد) ثبت شده اند.

به این ترتیب ایستگاه های دماوند با شاخص ۷۰، رباط کریم با شاخص ۵۹، منطقه شادآباد ۱۸ با شاخص ۸۳، منطقه شریف دو با شاخص ۷۹، منطقه ۲۰ شهرری با شاخص ۵۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص شاخص ۸۲، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۸ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارند.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۹، شهیار با شاخص ۹۱، علم و صنعت با شاخص ۷۰، قرچک با شاخص ۷۳، گلبرگ در منطقه ۸ با شاخص از ۵۳، لواسانات با شاخص ۵۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۵، ملارد با شاخص ۷۶، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۴، ورامین با شاخص ۹۷ و وردورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۰ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارند. . ایستگاه چشمه با شاخص ۴۸، قدس با شاخص ۳۳ در شرایط پاک (سبز) ثبت شد.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا