ارزهای دیجیتال

روایت حضور شرکت‌های ایرانی در الکامپ ۲۸ / وقتی نوآوری و صنعت در نمایشگاه الکامپ به هم می‌رسند

المپوس ۳ پس از یک استراحت ۵ روزه در تهران آغاز شد. با حضور گسترده شرکت های داخلی و خارجی ، این رویداد صحنه ای پر جنب و جوش از معرفی آخرین محصولات و خدمات در زمینه فناوری و صنعت را نشان می دهد.

براساس اخبار تجاری ، دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک ، رایانه ها و تجارت الکترونیکی (المپوس ۱) پنجشنبه پنجشنبه مهر ۴ پس از استراحت شش روز به دلیل جنگ دو روزه جنگ اسرائیل ، حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و گروهی از مدیران فن آوری و کارمندان دولت آغاز شد. این رویداد در حال حاضر محل شعار سرمایه گذاری های هوشمند ، توسعه پایدار ۴ شرکت داخلی و خارجی در چهار سالن نمایشگاه است.

امسال در المپوس چه اتفاقی افتاد؟

این بار از نمایشگاه دارای یک نمایشگاه خلق و خوی قوی در مورد حضور انواع مارک ها است. شرکت های سراسر کشور در مناطقی مانند الکترونیک ، صنعت و فناوری اطلاعات محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند. جو نمایشگاه با انواع رنگ ها ، سر و صداها و محصولات هیجان خاصی دارد و همه سعی در جذب مخاطبان بیشتری داشتند.

حوزه فناوری و صنعت در بین بخش های مختلف نمایشگاه تأثیر ویژه ای دارد. برخی از شرکت های صنعتی با نمایش محصولات فناوری و خدمات مدرن ، محیط متفاوتی ایجاد کرده اند. محیطی که بازدید کنندگان را از نزدیک و دقیق تر دانش را دعوت می کند. ترکیبی از نوآوری و صنعت در این بخش ، این نمایشگاه را به یک بازار پر جنب و جوش برای ایده ها و موفقیت های جدید سوق داده است.

برنامه ریزی برای ورود به بازارهای بین المللی

در میان غرفه های نمایشگاه ، ایریزا به عنوان بازوی گروه فولادی Mobarak در دسترس است. این شرکت خدمات مختلفی از جمله سیستم های اطلاعاتی یکپارچه ، اتوماسیون صنعتی ، زیرساخت های شبکه ، امنیت سایبری و همچنین استراتژی های جدید در زمینه علم و هوش مصنوعی را صادر کرده است. با توجه به ارائه این موفقیت ها ، غرفه روحیه خاصی و فناوری دارد و توجه بازدید کنندگان را به خود جلب می کند.

به گفته مدیر روابط عمومی این شرکت ، منطقه فعالیت ایریزا محدود به صنعت فولاد نیست. این شرکت پروژه های اتوماسیون صنعتی را در بخش پتروشیمی اجرا کرده و نرم افزاری را ارائه داده است که می تواند در صنایع دیگر مانند برق مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته مدیران ، برنامه ریزی برای ورود به بازارهای بین المللی نیز در دستور کار قرار دارد. مسیری که ایریزا ، به عنوان یکی از شرکتهای تابعه Mobarak Steel ، سعی در گسترش نقش خود در صنعت فراتر از فولاد دارد.

یک شرکت جنگ ۴ روزه برنامه ریزی برند برای نمایشگاه المپیک

در یکی از غرفه های نمایشگاه یک تولید کننده باتجربه در زمینه کارتریج های لیزری وجود دارد. غرفه پر از نمونه هایی بود که بازدید کنندگان به کیفیت و جزئیات آنها نگاه می کردند. این مجتمع که بیش از دو دهه در بازار به بازار عرضه شده است ، توانست با محصولات خود نیازهای بسیاری از سازمان ها و آژانس ها را برآورده کند. محصولاتی که از نظر کیفیت و بعد از سرویس خدمات قادر به رقابت با اصل هستند.

به گفته مدیر فروش این مجموعه ، این شرکت یکی از شرکت کنندگان طولانی المپوس است و هر سال در این رویداد شرکت می کند. وی تغییر تاریخ نمایشگاه را به دلیل جنگ ۶ روزه به عنوان اصلی ترین برنامه های اختلال در برند برای المپوس می بیند.

مدیر جمعی معتقد بود که تبریک بازدید کنندگان انتظار نمی رود و امیدوار است که مخاطب در روزهای آینده بیشتر برجسته شود.

Corinting با سایر مارک های سرزمین های المپوس / حضور مهمتر از کارمندان دولت و کارمندان دولت می تواند از مارک های مؤثر پشتیبانی کند

این غرفه یکی از شرکتهای فناوری دارد که در زمینه تحقیق و روحیه ویژه است. این مجموعه که عضو پارک علوم و فناوری استان QOM است ، برای طراحی الگوریتم های تشخیص خطا و پیش بینی پارامترهای صنعتی فعال است. اولین محصول وی الگوریتمی برای نظارت بر تخلیه جزئی در تجهیزات فشار بالا بود که به گفته کارشناسان شرکت عملکرد خوبی داشتند و به سطح نمونه اولیه دست یافتند.

مهارت های این مجموعه محدود به صنعت برق نمی شود و الگوریتم ها در مناطق مختلفی مانند سیستم های انتقال سوخت ، شبکه های سیگنال سمعی و بصری و هر سیستم مبتنی بر پردازش سیگنال توسعه می یابند.

بخشی از تحقیقات این مجموعه همچنین به توسعه الگوریتم هایی که در بازاریابی سیستم های مدیریت ارتباطات شرکت و مشتری (CRM) استفاده می شود ، می پردازد.

به گفته مدیران این شرکت ، نمایشگاه امسال درجه بالایی از برگزاری را تجربه کرده است و فرصتی مناسب برای دیدار با همکاران و تجربیات مبادله ارائه داده است. آنها مهمترین عملکرد این رویداد را به صورت هم افزایی با سایر شرکت ها می دانستند. موضوعی که به گسترش فعالیت های شما کمک کرده است. در عین حال ، آنها معتقد بودند که حضور قوی تر کارمندان دولت و کارمندان دولت می تواند نقش مؤثرتری در حمایت از چنین مجموعه هایی داشته باشد.

نمایشگاه المپیک بیست و هشتاد تنها جلسه ای برای محصولات و خدمات فناوری نیست ، بلکه بازتابی از ظرفیت های ملی در زمینه فناوری ، صنعت و نوآوری است.

حضور گسترده شرکت های داخلی از Mobarak Steel گرفته تا تولید کنندگان با تجربه کارتریج و استارتاپ های فناوری نشان داد که شرکت صنعتی و علمی این کشور می تواند اقدامات مهمی را در مسیر خود و رقابت انجام دهد.

از طرف دیگر ، هم افزایی بین مجموعه ها و تبادل تجربیات در چنین رویدادهایی سرمایه ای ارزشمند برای توسعه اقتصاد دانش ایران است. با این حال ، آنچه برای تقویت سود ملی لازم به نظر می رسد ، حمایت شجاع تر از تصمیم گیری و برنامه ریزی طولانی مدت برای تبدیل نمایشگاه ها از یک رویداد کاملاً نمایشی به یک بستر عملیاتی برای پرش فناوری و توسعه پایدار کشور است.

اطلاعات بیشتر در مورد روز دوم نمایشگاه المپیک آغاز شده است اخبار تجاری ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا