اخبار اقتصاد ایران

هدایای ایرانسل به مناسبت دهه فجر :: افق میهن

ایرانسل به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هدایایی ویژه از جمله بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسل را برای مشترکین خود تدارک دیده است.

به گزارش افق میهن، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، هدیه اینترنت و بسته مکالمه ایرانسل را به مشترکین دائمی و اعتباری خود تقدیم کرد.

هدیه شگفت انگیز ۴۵ گیگابایتی

کلیه مشترکین اینترنت همراه ایرانسل از ساعت ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به قسمت لرزش شگفت انگیز در اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمن و تکان دادن موبایل خود شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۵ گیگابایتی با اعتبار ۲۴ ساعته امتحان کنند. این بسته روزانه در اختیار ۴۵۰ مشترک ایرانسل قرار می گیرد و هر مشترک یک بار در ایام دهه فجر فرصت دریافت آن را دارد.

هدیه مکالمه ۵۰+۵

همچنین مشترکین ایرانسل می توانند به ازای هر ۵ دقیقه مکالمه در هر مکالمه ایرانسل، ۵۰ دقیقه مکالمه ادامه دار از ایرانسل دریافت کنند. این هدیه به مناسبت دهه فجر تا پایان ۲۲ فعال و قابل استفاده است. بهمن ۱۴۰۲ معتبر است. مکالمه هدیه ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴ و یا مراجعه به اپلیکیشن فوق العاده ایرانسل من در دسترس مشترکین ایرانسل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا